ekonom Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Jaki jest sens wymiany przepływomierza co 4 m-c ? Po pierwsze 4 m-c to mało miarodajna jednostka, po drugie jaki jest sens wymiany czegos co jest dobre ?
Musashi Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 o kurcze, seria do bani, przeplywka co 4 miesiace jakos tysiace uzytkownikow decydowali sie na zakup samochodow z tym silnikami i nie narzekali, przejechali setki tysiecy km. te samochody dalej jezdza. byc moze i przeplywomierz bylby do wymiany co 4 m-ce gdyby robic przebiegi rzedu 200000 - 300000 km rocznie. chodzi o to zeby o samochod dbac. w nasze rece trafiaja pojazdy, nie wiadomo w jakich warunkach i jak i przez kogo eksploatowane, stad niezbedna jest weryfikacja stanu i ew. wymiany zuzytych elementow a poźniej pozostaje zwyczajne dbanie o silnik.
Marekpl Opublikowano 31 Grudnia 2007 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Jaki jest sens wymiany przepływomierza co 4 m-c ? Po pierwsze 4 m-c to mało miarodajna jednostka, po drugie jaki jest sens wymiany czegos co jest dobre ? u mnie padła po 215kkm (pierwsza ori).
wowo Opublikowano 31 Grudnia 2007 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Mówie przecież wyraźnie, ze max 4 miesiące. To że większość jeździ na padniętej i jest na tyle znieczulona, że nie odczuwa różnicy, to nie znaczy że jest sprawna i że tak ma być. Wystarczy zlogować auto i wszytsko wyjdzie. Kto idzie w zakładzik,że większość ma źle mierzący lmm?? Mogę nawet postawić swoje 200 konne AFB 4-ro miesięczne lmm ASO a tak mierzy nówka lmm ASO Różnica chyba widoczna i odczuwalna podczas jazdy. Filtr powietrza oki w obu pomiarach. Panowie, ten typ tak ma, zresztą panowie z ASO sami zawsze zapraszają mnie na ponowną wizyte po kilku miesiącach.
Jarek Opublikowano 1 Stycznia 2008 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Kolega Wowo ma rację, imm w tym silniku jest sprawny przez "góra" 3 , 4 miesiące ( po prostu jest wadliwy...)
Gość dzikidzidz Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Panowie, ten typ tak ma, zresztą panowie z ASO sami zawsze zapraszają mnie na ponowną wizyte po kilku miesiącach. Hehhe, jakbym prowadził ASO zapraszałbym Kolegę co miesiąc i znalazłbym jescze pare innych rzeczy... Nie dajmy się zwariować :gwizdanie:
wowo Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Nie wiem czy chętnie być zapraszał, bo to za każdym razem jest reklamacja i wymiana za free :> Poza tym zvaginujcie swoje kondony i wtedy pogadamy.
Musashi Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 te logi ktore zaimesciles to zamalo do oceny przeplywki. to raz a dwa. moze montuja tobie regenerowane ??? koszutuja polowe nowych(800). tyle ze w rozliczeniu zabieraja niesprawny. akcje czujnikow prowadzi nie audi tylko bosch. wiec serwis i tak ma za to placone wiec im wszystko jedno. i w przypadku regenerowanego to moglyby sie jakos skladac te 4 miesiace....
wowo Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Tak, masz racje bazuję na regenerowanych lmm. Jakoś po oczytaniu temetu lmm w AFB zniechęciłem się do wydawania ponad 800zł na "całkowitą nówkę". Chętnie usłyszę o nich jakąś pozytywną opinię. Logi sa podane tylko dla przykładu jednej z grup, aczkolwiek anlaogicznie jest i w innych grupach, szczególnie w 008 gdzie ładnie idzie po dawkach.
Musashi Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 wiec moze gdybys poswiecil raz 800 zl wtedy wystrczylaby na dluzej niz 4 m-ce no a gdyby padla to ASO ma obowiazek wymienic rowniez na nowa. ale odwiedzalbys ja raz do roku. heh. no chyba ze maja dobra kawe, ktora podaja ladne panie w ASO i dotrzymuja towarzystwa w trakcie wymiany i to jest powodem wizyt w ASO
Gość dzikidzidz Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 wiec moze gdybys poswiecil raz 800 zl wtedy wystrczylaby na dluzej niz 4 m-ce no a gdyby padla to ASO ma obowiazek wymienic rowniez na nowa. ale odwiedzalbys ja raz do roku. heh. no chyba ze maja dobra kawe, ktora podaja ladne panie w ASO i dotrzymuja towarzystwa w trakcie wymiany i to jest powodem wizyt w ASO ja im dłużej czytam to forum to się dowiaduje, ze Audi to auta specjalnej troski...( Ja podłączam do "wieszcza" jak mi się coś nie widzi i jakoś nie było (odpukać) problemu z przeplwomierzem...a ma przelatane 155 kkm...
SebMis Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 wiec moze gdybys poswiecil raz 800 zl wtedy wystrczylaby na dluzej niz 4 m-ce no a gdyby padla to ASO ma obowiazek wymienic rowniez na nowa. ale odwiedzalbys ja raz do roku. heh. no chyba ze maja dobra kawe, ktora podaja ladne panie w ASO i dotrzymuja towarzystwa w trakcie wymiany i to jest powodem wizyt w ASO lepiej wydać raz na dwa lata na regenerowany niż raz na rok na nówkę, a wymiana to 5min. roboty
wowo Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Nie wiem jak z żywotnością lmm w innych jednostkach V6. Problem na pewno dotyczy tych 150 konnych.
slaweq Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 lepiej wydać raz na dwa lata na regenerowany niż raz na rok na nówkę, a wymiana to 5min. roboty Nie bardzo czaje szczerze mówiąc... Możesz blizej wyjaśnic sens tego posta?
Musashi Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 lepiej wydać raz na dwa lata na regenerowany niż raz na rok na nówkę, a wymiana to 5min. roboty masz racje, pod warunkiem ze to nie jest co 4 m-ce. jezeli wymieniasz w serwisie masz na przeplywke gwarancje, wiec warto odwiedzic serwis. a to ju zni ejest 5 min. tam trzeba dojechac odczekac. jpozatym nie rozumiem dlaczego uzywka ma zyc 2 lata a nowy rok? moglbys wyjasnic? dzikidzidz to nie prawda ze to samochody specjalnej troski. to raczej my forumowicze jestesmy specjalnej troski, i kochamy nasze tak bardzo, ze im nadmierną uwage poswiecamy, i dla niewtajemniczonych, wydaje się, ze sa z porcelany
slaweq Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Mysle ze kolega SebMis sie pomylił... pewnie chodzilo mu ze lepiej raz na dwa lata nówka niz co roku regenerowana:)
Musashi Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 ale to na to samo by wychodzilo 2 lata po 400 zl = 1 raz na 2 lata 800 zl. wiec wciaz nie wida sensu.
slaweq Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 No niby racja... ale może nówka ma jednak wiekszą żywotność niz dwie regenerowane Poczekajmy może SebMis napisze o co mu chodziło
wowo Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Jakie 2x400zł ?? Gwarancja jest na 2 lata i przez ten czas możesz nieskończenie wiele razy wymieniać. Jeśli ktoś potwierdzi ze kupując lmm za 800zeta z ASO będzie spokój, to można się pokusić. Aczkolwiek to jest nie realne, poza tym na forum Diagtronika był już poruszany temat wadliwych lmm w 2.5 V6 TDI. To jest choroba wieku dziecięcego.
Trenero Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Panowie jest wyrok!!! W poniedzialek sprawdzalem walki rozrządu (jedna strona prawa po stronie kierowcy) i niestety do wymiany Dzisiaj latalem po calym szczecinie i niestety najgorszy wariant to 5300zl czesci. Moze byc tak ze walki z 2 strony nie beda do wymiany wtedy bedzie taniej. Cena 1 walka 850zl. Dojda jeszcze koszty robocizny mysle ze w 6000tys zl sie zamkne. Szkoda gadac...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się