Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Jak tu zadbac o ten silnik??? 2.5 v6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaki jest sens wymiany przepływomierza co 4 m-c ? Po pierwsze 4 m-c to mało miarodajna jednostka, po drugie jaki jest sens wymiany czegos co jest dobre ?

Opublikowano

o kurcze, seria do bani, przeplywka co 4 miesiace :wallbash::polew:

jakos tysiace uzytkownikow decydowali sie na zakup samochodow z tym silnikami i nie narzekali, przejechali setki tysiecy km. te samochody dalej jezdza.

byc moze i przeplywomierz bylby do wymiany co 4 m-ce gdyby robic przebiegi rzedu 200000 - 300000 km rocznie.

chodzi o to zeby o samochod dbac. w nasze rece trafiaja pojazdy, nie wiadomo w jakich warunkach i jak i przez kogo eksploatowane, stad niezbedna jest weryfikacja stanu i ew. wymiany zuzytych elementow a poźniej pozostaje zwyczajne dbanie o silnik.

Opublikowano

Jaki jest sens wymiany przepływomierza co 4 m-c ? Po pierwsze 4 m-c to mało miarodajna jednostka, po drugie jaki jest sens wymiany czegos co jest dobre ?

:)

u mnie padła po 215kkm (pierwsza ori).

Opublikowano

Mówie przecież wyraźnie, ze max 4 miesiące. To że większość jeździ na padniętej i jest na tyle znieczulona, że nie odczuwa różnicy, to nie znaczy że jest sprawna i że tak ma być.

Wystarczy zlogować auto i wszytsko wyjdzie. Kto idzie w zakładzik,że większość ma źle mierzący lmm??

Mogę nawet postawić swoje 200 konne AFB

4-ro miesięczne lmm ASO

461de3da06eef56cm.jpg

a tak mierzy nówka lmm ASO

0493b5e7c1b2e9d0m.jpg

Różnica chyba widoczna i odczuwalna podczas jazdy. Filtr powietrza oki w obu pomiarach.

Panowie, ten typ tak ma, zresztą panowie z ASO sami zawsze zapraszają mnie na ponowną wizyte po kilku miesiącach.

Opublikowano

Kolega Wowo ma rację, imm w tym silniku jest sprawny przez "góra" 3 , 4 miesiące ( po prostu jest wadliwy...)

Gość dzikidzidz
Opublikowano

Panowie, ten typ tak ma, zresztą panowie z ASO sami zawsze zapraszają mnie na ponowną wizyte po kilku miesiącach.

Hehhe, jakbym prowadził ASO zapraszałbym Kolegę co miesiąc i znalazłbym jescze pare innych rzeczy...

Nie dajmy się zwariować :gwizdanie:

Opublikowano

Nie wiem czy chętnie być zapraszał, bo to za każdym razem jest reklamacja i wymiana za free :>

Poza tym zvaginujcie swoje kondony i wtedy pogadamy.

Opublikowano

te logi ktore zaimesciles to zamalo do oceny przeplywki. to raz a dwa.

moze montuja tobie regenerowane ??? koszutuja polowe nowych(800). tyle ze w rozliczeniu zabieraja niesprawny.

akcje czujnikow prowadzi nie audi tylko bosch. wiec serwis i tak ma za to placone wiec im wszystko jedno. i w przypadku regenerowanego

to moglyby sie jakos skladac te 4 miesiace....

Opublikowano

Tak, masz racje bazuję na regenerowanych lmm. Jakoś po oczytaniu temetu lmm w AFB zniechęciłem się do wydawania ponad 800zł na "całkowitą nówkę". Chętnie usłyszę o nich jakąś pozytywną opinię.

Logi sa podane tylko dla przykładu jednej z grup, aczkolwiek anlaogicznie jest i w innych grupach, szczególnie w 008 gdzie ładnie idzie po dawkach.

Opublikowano

wiec moze gdybys poswiecil raz 800 zl wtedy wystrczylaby na dluzej niz 4 m-ce no a gdyby padla to ASO ma obowiazek wymienic rowniez na nowa. ale odwiedzalbys ja raz do roku.

heh. no chyba ze maja dobra kawe, ktora podaja ladne panie w ASO i dotrzymuja towarzystwa w trakcie wymiany :polew: i to jest powodem wizyt w ASO :tongue4:

Gość dzikidzidz
Opublikowano

wiec moze gdybys poswiecil raz 800 zl wtedy wystrczylaby na dluzej niz 4 m-ce no a gdyby padla to ASO ma obowiazek wymienic rowniez na nowa. ale odwiedzalbys ja raz do roku.

heh. no chyba ze maja dobra kawe, ktora podaja ladne panie w ASO i dotrzymuja towarzystwa w trakcie wymiany :polew: i to jest powodem wizyt w ASO :tongue4:

ja im dłużej czytam to forum to się dowiaduje, ze Audi to auta specjalnej troski...(

Ja podłączam do "wieszcza" jak mi się coś nie widzi i jakoś nie było (odpukać) problemu z przeplwomierzem...a ma przelatane 155 kkm...

Opublikowano

wiec moze gdybys poswiecil raz 800 zl wtedy wystrczylaby na dluzej niz 4 m-ce no a gdyby padla to ASO ma obowiazek wymienic rowniez na nowa. ale odwiedzalbys ja raz do roku.

heh. no chyba ze maja dobra kawe, ktora podaja ladne panie w ASO i dotrzymuja towarzystwa w trakcie wymiany :polew: i to jest powodem wizyt w ASO :tongue4:

lepiej wydać raz na dwa lata na regenerowany niż raz na rok na nówkę, a wymiana to 5min. roboty :decayed:

Opublikowano

Nie wiem jak z żywotnością lmm w innych jednostkach V6. Problem na pewno dotyczy tych 150 konnych.

Opublikowano

lepiej wydać raz na dwa lata na regenerowany niż raz na rok na nówkę, a wymiana to 5min. roboty :decayed:

Nie bardzo czaje szczerze mówiąc... :mysli: Możesz blizej wyjaśnic sens tego posta?

Opublikowano

lepiej wydać raz na dwa lata na regenerowany niż raz na rok na nówkę, a wymiana to 5min. roboty :decayed:

masz racje, pod warunkiem ze to nie jest co 4 m-ce. jezeli wymieniasz w serwisie masz na przeplywke gwarancje, wiec warto odwiedzic serwis. a to ju zni ejest 5 min. tam trzeba dojechac odczekac.

jpozatym nie rozumiem dlaczego uzywka ma zyc 2 lata a nowy rok? moglbys wyjasnic?

dzikidzidz to nie prawda ze to samochody specjalnej troski.

to raczej my forumowicze jestesmy specjalnej troski, i kochamy nasze :audi: tak bardzo, ze im nadmierną uwage poswiecamy,

i dla niewtajemniczonych, wydaje się, ze :audi: sa z porcelany :polew:

Opublikowano

Mysle ze kolega SebMis sie pomylił... pewnie chodzilo mu ze lepiej raz na dwa lata nówka niz co roku regenerowana:)

Opublikowano

ale to na to samo by wychodzilo 2 lata po 400 zl = 1 raz na 2 lata 800 zl. wiec wciaz nie wida sensu.

Opublikowano

No niby racja... ale może nówka ma jednak wiekszą żywotność niz dwie regenerowane :mysli: Poczekajmy może SebMis napisze o co mu chodziło ;)

Opublikowano

Jakie 2x400zł ?? Gwarancja jest na 2 lata i przez ten czas możesz nieskończenie wiele razy wymieniać.

Jeśli ktoś potwierdzi ze kupując lmm za 800zeta z ASO będzie spokój, to można się pokusić. Aczkolwiek to jest nie realne, poza tym na forum Diagtronika był już poruszany temat wadliwych lmm w 2.5 V6 TDI. To jest choroba wieku dziecięcego.

Opublikowano

Panowie jest wyrok!!! W poniedzialek sprawdzalem walki rozrządu (jedna strona prawa po stronie kierowcy) i niestety do wymiany :( Dzisiaj latalem po calym szczecinie i niestety najgorszy wariant to 5300zl czesci. Moze byc tak ze walki z 2 strony nie beda do wymiany wtedy bedzie taniej. Cena 1 walka 850zl. Dojda jeszcze koszty robocizny mysle ze w 6000tys zl sie zamkne. Szkoda gadac...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...