Bart-S Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Witam ponownie poki co odcięty od garażu nadal także nic nowego nie próbowałem i główne usterki bez zmian mimo to jakoś użytkuje autko codziennie, ale tak sobie myślę czy może wstecznego nie trzeba przypadkiem podpiąć nie do tej dużej okrągłej kości od multi tylko do tej mniejszej prostokątnej która była podpieta pod drążek biegów od multi??patrze po zdjęciach ,że ilość rzędów pinów w tej kości dokładnie odpowiada kolejno ilości możliwych pozycji drążka od multi także na logike byłyby to drugie piny czyli odpowiednik pozycji "R",ale to poki co czyste teoretyzowanie na sucho bez sprawdzenia przez kilka najbliższych dni,ale jesli dobrze kombinuje lub zle to prosze o potwierdzenie lub obalenie z hukiem mojej teorii:)) niestety na kwestie predkosciomierza całkowity brak wizji nadal;( Czujnik wstecznego ze skrzyni trzeba przeciągnąć w pobliże ECU silnika i tam wpiąć się w odpowiednią kostkę (nie w samym ECU tylko poniżej). Wszystko przygotuję - cierpliwości.
marcinmlynek Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Witam wszystkich, Ogromna prośba o pomoc: - zakupiłem jakiś rok temu a4 b6 1.8t automat i niestety skrzynia po roku czasu się rozsypała - jako zdesperowany w tych czasach młody człowiek postanowiłem spróbować swoich sił w sprawach mechanicznych(jestem informatykiem z zawodu ). Udało mi się przełożyć skrzynię, zamontować wszystko co potrzebne - jakiś okoliczny "magik" zakodował mi licznik, pompę abs, komputer silnika jednak nie udało mu się podpiąć tempomatu oraz wyczarować żeby światła wstecznego działały - ja niestety to wielu próbach również się poddałem(opierając się na niektóre posty z forum). Proszę o pomoc - a może jest ktoś z okolicy trójmiasta do kogo mógłbym się udać aby coś z tym zwalczyć? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź! Marcin 693660295
Bart-S Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Witam wszystkich,Ogromna prośba o pomoc: - zakupiłem jakiś rok temu a4 b6 1.8t automat i niestety skrzynia po roku czasu się rozsypała - jako zdesperowany w tych czasach młody człowiek postanowiłem spróbować swoich sił w sprawach mechanicznych(jestem informatykiem z zawodu ). Udało mi się przełożyć skrzynię, zamontować wszystko co potrzebne - jakiś okoliczny "magik" zakodował mi licznik, pompę abs, komputer silnika jednak nie udało mu się podpiąć tempomatu oraz wyczarować żeby światła wstecznego działały - ja niestety to wielu próbach również się poddałem(opierając się na niektóre posty z forum). Proszę o pomoc - a może jest ktoś z okolicy trójmiasta do kogo mógłbym się udać aby coś z tym zwalczyć? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź! Marcin 693660295 Ponawiam prośbę o cierpliwość ---------- Post dopisany at 17:51 ---------- Poprzedni post napisany at 17:50 ---------- Jako pierwsze pojawią się: - podłączenie tempomatu - podłączenie czujnika biegu wstecznego
grzegum Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Bartku..........cierpliwi ponawiają prośbę o pomoc:wink:
Bart-S Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Bartku..........cierpliwi ponawiają prośbę o pomoc:wink: Cały czas jestem zawalony robotą - przypomnijcie się w niedzielę po południu. ---------- Post dopisany 16-02-2014 at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2014 at 23:54 ---------- OK - zaczniemy od tego. W miarę możliwości, będę uzupełniał zagadnienia... Zapraszam do lektury: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/najczestrze-problemy-swapie-skrzyni-multitronic-manual-316947/#post4087188
aronex Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Witam , ja u siebie zrobiłem wsteczny i czujnik na pedale sprzegła , wszystko działa jak należy... Musiałem kumplowi rozebrać drugą a4 i kabel po kablu sprawdzać gdzie idzie wsteczny i sygnał z czujnika sprzęgła do kompa...
simplus Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 A ja się tak z ciekawości zapytam ... Czy ktoś taki swap robił w B8
Fr0styyy. Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 A ja się tak z ciekawości zapytam ... Czy ktoś taki swap robił w B8 Multitronic w B8 > manual.
mongol Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 A jak wyglada swap w druga strone, w A4 B8?
simplus Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 U Ciebie się chyba nie da .... bo masz Quattro. Musiałbyś na s-tronic.
klucha11 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Wlasnie pany jak wyglada to w druga strone z manuala na automat. Pacjent b7 BLB sedan. Duzo rezania co mniej wiecej potrzebne?
darek127 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Witam Panowie piszę może nie w tym temacie.Problem jest z b6 tdi avf ,był w nim robiony swap z multitronic na manual przez poprzedniego właściciela. Wszystko byłoby dobrze ,ale nie działają wentylatory te od chłodnicy.Do 103 stopni wiatrak nie włącza się ,błędów brak,kodowania z automat na manual z 0001 na 0002 znienione,czujnik temperatury ok.Po włączeniu klimy wiatraki działają ,test wentylatorów robiony wagiem wentylatory działają,moduł od wentylatorów sprawny. Pytam w tym wątku bo może coś trzeba jeszcze kodować podczas zmiany skrzyni ? Ma ktoś może jakiś pomysł?
DominBo Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Witam wszystkich, Mam gorącą prośbę... Czy ktoś posiada zaufanego człowieka, który zmienia skrzynie na manual tylko w województwie mazowieckim? Kupiłem już auto po zmianie z multitronica na manual i chciałbym aby ten mechanik zerknął czy jest to zrobione poprawnie
Radosny1983 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Witam wszystkich forumowiczów. Zakładam nowy temat gdyż nie jestem jeszcze obeznany ale proszę o wyrozumiałość. Jestem posiadaczem B6 od miesiąca. Pojawił się problem ze skrzynią a mój mechanik mówił że raczej 5-biegowa w nim orginalnie nie powinna byc. Zadzwoniłem do serwisu Audi i poprosiłem o informacje na temat skrzyni po numerze vin. Ku mojemu zdziwieniu fabrycznie miała zamontowany automat:( Skrzynia 5 biegowa z jaka kupiłem Audi wsadzona była cos kombinowana i polepiona. jest to motor 1.9 130 konny z 2004 na jednym pasku od alternatora. Mieliście styczność pewnie z czymś takim i proszę doradzcie mi co mam tam zamontowac - 5 czy 6 biegową i jaka będzie pasowała. Co muszę jeszcze wymienić by wszystko bylo ok
domciopl Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Odswieze troche temat, b7 Avant 2.0 tdi 2005r jaka jest procedura kodowania ECU po wymianie skrzyni na manual? Zrobie to VAGiem czy zostaje kumaty warsztat?
Gość .... Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Jeśli ktoś potrzebuje pomocy przy B7 z automatycznej skrzyni na manualną zapraszam. Nie potrzeba wymieniac sterownika, jestem w stanie przystosować oryginalny pod manualna skrzynie z odpowiednimi softami itp.
15lolo Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 koledzy pytanie, przerobilem znajomemu swapa multi na manu wszystko hula ladnie ,ale otoz mam problem ecu zakodowane poprawnie, abs tez ale jak robie skan błedow nadal wyskakuje mi komunikat w 3 kanala ze brak polaczenia ze skrzynia multi. gdzie jest przypisane kodowanie jeszcze
slo Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 koledzy, kogo polecacie do przekładki w obrębie wielkopolski ?
luk2525 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) a Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez luk2525
slo Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 można prosić o telefon ? Zrobił to na swoich gratach czy tylko robocizna ? drugie pytanie - czy skrzynia od 3.0 V6 będzie pasować? Chodzi mi o przełożenia. ogólnie to jest ktoś kto wyjmował cvt i wkładał manuala + Q ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się