szaman864 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Witam wszystkich posiadam audi a4 B7 2005 rok Multitronic oznaczenie silnika BDG skrzyni HEK myślę o zmianie na manual bo ciągle jej coś dolega.... Moje problem jest taki że nie wiem o jakich oznaczeniach szukać skrzyni żeby pasowala??¿? Ktoś się orientuje???
elmo814 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) manualnej z 2.5 tdi , mam Q do 2.5 Edytowane 12 Grudnia 2017 przez elmo814
szaman864 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 23 minuty temu, elmo814 napisał: manualnej z 2.5 tdi , mam Q do 2.5 Ale to pewne że będzie pasować?? To jest 6 biegowa??
kuba84 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Skrzynia HEN jest dedykowana do B7 2.5 TDI.
Marek787 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Witam wszystkich "poswapowanych" potrzebne mi wasze informacje chce wszystko zlożyc w całość i zrobić po wszystkim "manuala" (opis czynności) co i jak zrobić żeby zmienić multitronic na manualną. Co ja już zrobiłem: -zamontowane pedały -skrzynia biegów 6 JME pasuje idealnie -próba odpalenia pozytywnie to znaczy mostek na przekaźniku pod sterownikiem i auto odpala Co potrzebuje od was no początek: -gdzie jak podłączyć czujnik wstecznego tak żeby działało jak oryginał czyli parktronic i światła, czy da się wykorzystać przewody z wtyczki sterownika Hytronic vl300? -gdzie podłączyć czujnik sprzęgła tak aby działał na wyłączenie tempomatu gdy wciskamy sprzęgło Proszę o wszystkie informacje tu na forum lub na poczte elektroniczną: [email protected] Jak wszystko będzie już ogarnięte opisze to wszystko i dodam na forum Dodałem foto: 1.jpg to fotografia gniazda podłączanego do sterownika Hytronic vl300 2.jpg to fotografia kolorów przewodów gniazda Hytronic vl300
dylanu Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Witam panowie i panie ja troszkę z innej beczki- chce zmienić manual na multitronic i tu powstaje moje pytanie , czy ta skrzynia jest tak zła, ze każdy ja chce wywalić i wrzucić manual?
Marek787 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Skrzynia może nie jest taka zła tylko wymaga od użytkowników dbałości czyli wymiany oleju na czas w dobrych serwisach znajomy dbał i zrobił 360000 km iskrzynia nadal działa ja kupiłem z uszkodzoną więc dlatego zmieniam na manualną.
szaman864 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 8 godzin temu, dylanu napisał: Witam panowie i panie ja troszkę z innej beczki- chce zmienić manual na multitronic i tu powstaje moje pytanie , czy ta skrzynia jest tak zła, ze każdy ja chce wywalić i wrzucić manual? Chętnie się zamienię za manuala mam multi i poprostu masakra
misiek95 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 9 godzin temu, dylanu napisał: Witam panowie i panie ja troszkę z innej beczki- chce zmienić manual na multitronic i tu powstaje moje pytanie , czy ta skrzynia jest tak zła, ze każdy ja chce wywalić i wrzucić manual? Multutronic jest jak pies w rodzinie. Fajnie przyjemnie miło, ale w końcu zdechnie. Genialne rozwiązanie którego wadą jest niska trwałość. To chyba jedyny powód. Gdyby były trwałe, sam bym jeździł multi
DamianT4 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 W dniu 2.02.2017 o 23:01, bit4you napisał: Witam wszystkich jak wygląda sprawa z pedałami do a4 B7 TDI czy pasują od benzyniaka ? Czy będą pasowały pedały od A6 C6 ? Pedały A4 B6/B7 sa takie same Benzyna/Diesel ale pedały Audi C6 sa troszke inne, gdzie trzeba by rzeźbić dużo. Stelaż z Automata jest taki sam co manual, dokupujemy pedał sprzegła bolec z zabezpieczeniami w ASO, pompke sprzegła nową lub uzywaną, w pedale hamulca odcinamy duża blaszke i dokupujemy nową gumke na stopke hamulca. Cenowo wychodzi ok 400zł ale pedały kompletne w cenie sa i kosztują podobnie.
szaman864 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 W dniu 2.02.2018 o 20:29, DamianT4 napisał: Pedały A4 B6/B7 sa takie same Benzyna/Diesel ale pedały Audi C6 sa troszke inne, gdzie trzeba by rzeźbić dużo. Stelaż z Automata jest taki sam co manual, dokupujemy pedał sprzegła bolec z zabezpieczeniami w ASO, pompke sprzegła nową lub uzywaną, w pedale hamulca odcinamy duża blaszke i dokupujemy nową gumke na stopke hamulca. Cenowo wychodzi ok 400zł ale pedały kompletne w cenie sa i kosztują podobnie. Witam czy ktoś ma rozpiskę jak podłączyć światło wstecznego audi A4 B7 2005 rok 2.5 TDI jestem w trakcie przeróbki pomoże ktoś z tą elektryka???
austin225 Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 Koledzy pytanko mam jakie obroty silnika będą przy 140km/h przy skrzyni 5 biegów ?
Kluku96 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 (edytowane) W dniu 24.07.2011 o 22:59, pieciajek napisał: W dniu 24.07.2011 o 22:59, pieciajek napisał: Panowie robiłem przekładkę z multitronica na manuala 6 biegów ale w audi a6 c5 2003r Częsci to jak wszyscy piszą i nawet dwumasa może być od 110koni.Rozrusznik pasuje od multitronica do manualnej skrzyni. Jak chcesz założyć dwumas z tarczą na 240mm to rozrusznik jest inny i po miedzy silnik a skrzynię wkłada się dodatkowy pierścień dystansowy. Pedały zakładasz całe z pompką do sprzęgła, w zbiorniczku odcinasz końcówkę i podpinasz wąż zasilający pompkę w płyn. Instalacja jest banalna bo komputer od multitronica jest w skrzyni i kostka która się do niej dopina to kilka sygnałów i zasilanie, mam gdzieś rozpiskę tych kostek. Trzeba obciąć, skrócić te co są nie potrzebne a te co mają być użyte podlutować przewody z kostkami do czujnika prędkości i wstecznego. Najgorsza sprawa jest z elektroniką bo potrzebne jest drugie identyczne auto na tym samym wyposażeniu tylko z manualną skrzynią. Ja miałem a6 z AVF a kolega jeździł taką samą z tego samego roku tylko z AWX reszta była to samo i nie dało rady bo immo blokowało odpalenie bo w tych autach to już wszystko po can-ie biega i immo 3 generaci z nr VIN. Wszystkie moduły w aucie muszą być przekodowane. Dałem do szpeca a on zawiesił mi immo w komputerze i tyle. czekałem ze 3 tygodnie aż zadzwonił że miał takie auto i spisał kodowania sterowników, przyjechałem zakodował przekodował i nowe transpondery powkładał, zakodował kluczyki i auto zaczęło smigać. Dodam że w serwisie nic nie pomogą bo po nr VIN to takie auto było od fabryki. Acha, jak już założysz manunala i odpalisz to podczas jazdy i zmiany biegów obroty szaleją a jest to tak silne że ja po 3 tygodniach jazdy bez kodowania na manuala musiałem wyjąć jeszcze raz skrzynię i założyć nową tarczę bo ją spaliło.Jak coś to napisz na PW to poszukam tej rozpiski kostek od multi i Ci wyślę. Sory kolego że odświeżam tak stary temat ale wlasnie jestem po przekladce multitronic na manual w quattro i mam problem z elektryka mianowicie jak podpiac te światło wsteczne i licznik prędkości?? Jakie kable z tej kostki pod co dokladnie trzeba wpisać?? Edytowane 22 Czerwca 2018 przez Kluku96
pieciajek Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 A obciąłeś już kostkę od multirtonica? ( te okrągłą) Jak nie to podaj według opisu kostki po numerkach kolory kabli i w którym pinie siedzi. Jak jutro jakoś będę na garazu to zerknę do rozpiski jaką ja mam i porównamy pinologię to może coś pomogę.
Banan Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 pin 5 wtyki multi to sygnał prędkości do licznika ( do 2002 ) , od modelowego 2003 już po can idzie i tego kabelka brak
Kluku96 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Opublikowano 25 Czerwca 2018 17 godzin temu, pieciajek napisał: A obciąłeś już kostkę od multirtonica? ( te okrągłą) Jak nie to podaj według opisu kostki po numerkach kolory kabli i w którym pinie siedzi. Jak jutro jakoś będę na garazu to zerknę do rozpiski jaką ja mam i porównamy pinologię to może coś pomogę. Mam taką wtyczke nw czy o to chodzi i pytanie w niej wystarczymostki porobic odpowiednie na swatlo wsteczne i licznik czy trzeba prowadzić przewody gdzieś daleko bo ja wtyczke mam wyciagnietą pod maską.
Banan Opublikowano 25 Czerwca 2018 Opublikowano 25 Czerwca 2018 a pomyśl na jakiej zasadzie mostki miałyby pomóc??? pin 5 podpinasz pod czujnik prędkości na skrzyni , a drugi pin z wtyczki czujnika pod masę ( jest w tej wtyce od multi kabel koloru brazowego )
Kluku96 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 15 godzin temu, Banan napisał: a pomyśl na jakiej zasadzie mostki miałyby pomóc??? pin 5 podpinasz pod czujnik prędkości na skrzyni , a drugi pin z wtyczki czujnika pod masę ( jest w tej wtyce od multi kabel koloru brazowego ) jak to jest z tymi pinami jak to się liczy który pin jest tym 5 dajmy na to ... a i poczytałem trochę i o ile dobrze pisali to żeby podłączyć licznik to muszę poprowadzić przewód z czujnika abs do zielonej kostki licznika na 5 pin tylko ty teraz piszesz że na skrzynie to jak to wreszcie podpiąć do licznika czy do skrzyni , bo przez skrzynie na pewno wsteczny muszę podpiąć tylko dalej jak go podpiąć co z czym ;/
Banan Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 masz na skrzyni czujnik? Jaki masz rocznik modelowy auta? co do pinów to na każdej wtyczce sa opisane
Kluku96 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 10 godzin temu, Banan napisał: masz na skrzyni czujnik? Jaki masz rocznik modelowy auta? co do pinów to na każdej wtyczce sa opisane w jaki sposób są opisane bo na wtyczkach z licznika faktycznie są ale na tej nie widzę. Jest czujnik na skrzyni 2002 a4 b6 v6 3.0 asn tak jak mam dodane na profilu wszystko się zgadza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się