Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie paliwo lejecie do swoich TDI ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tylko staram się lać na w miarę nowych stacjach, co by zbiorniki były w jako takim stanie. Co do paliwa to przecież Shell, Statoil, BP i reszta mają paliwo od naszych rodzimych rafinatorów więc różnice mogą być tylko lokalne (dystrybutorzy i stacje).

Opublikowano

Uważam , że nie ma sensu stosowania "ulepszonych paliw" typu V-power , Verva , Ultimate itp. ... lepiej co trzy , cztery tankowania zapodać jakiś uszlachetniacz :wink4: .... osobiście polecam STP i LM

Czy stosowanie tych uszlachetniaczy faktycznie cos daje i czy jest bezpieczne? Juz sie kurdę boje lac cokolwiek po tym jak bratu wczoraj ni zgruchy ni z pietruchy jego A4 B7 zatrzymała sie na środku drogi - diagnoza - pompowtryskiwacz :wallbash:

Opublikowano

Można śmiało tylko nie za często , STP do czyszczenia wtryskiwaczy diesla , ew. Liqui Molly do PD i CR ( droższy ale według mnie lepszy ) :wink4:

Opublikowano

Ja tylko staram się lać na w miarę nowych stacjach, co by zbiorniki były w jako takim stanie. Co do paliwa to przecież Shell, Statoil, BP i reszta mają paliwo od naszych rodzimych rafinatorów więc różnice mogą być tylko lokalne (dystrybutorzy i stacje).

Co za bzdura :polew: jest cos takiego jak legalizacja i zbiorniki muszą być w stanie idealnym czy to nowe czy 5 letnie.

Opublikowano

Ja tylko staram się lać na w miarę nowych stacjach, co by zbiorniki były w jako takim stanie. Co do paliwa to przecież Shell, Statoil, BP i reszta mają paliwo od naszych rodzimych rafinatorów więc różnice mogą być tylko lokalne (dystrybutorzy i stacje).

Co za bzdura :polew: jest cos takiego jak legalizacja i zbiorniki muszą być w stanie idealnym czy to nowe czy 5 letnie.

:polew:

To porozmawiaj sobie z kimś kto takie zbiorniki remontuje albo czyści, ja tylko powiem Ci, że to co mówisz nijak się ma do rzeczywistości.

Opublikowano

To porozmawiaj sobie z kimś kto takie zbiorniki remontuje albo czyści, ja tylko powiem Ci, że to co mówisz nijak się ma do rzeczywistości.

Właśnie sprawdzali u mnie zbiorniki po 8 latach ze względu zmiany barw i nie opowiadaj mi bzdur. Jeśli zbiorniki są brudne to dystrybutor ma specjalne filtry które się zmienia co 60 tys. litrów. Obawiać to się można małych stacji na uboczu. Żadna większa stacja nie może sobie pozwolić na nieczyste zbiorniki to grozi utratą legalizacji i zamknięciem stacji . Więc mi nie opowiadaj. :hi:

Opublikowano

Ja właśnie mam informację z tej drugiej strony... nie mniej nie mam zamiaru się sprzeczać, mam tylko nadzieję, że taka np. "zmiana barwy" ni jak nie wpływa na jakość paliwa, a filtry załatwiają resztę.

Kolega pytał o to co i gdzie lejemy więc to moja opinia.

Opublikowano

A co ma zmiana barw wspólnego z paliwem . Kończy się umowa z jednym patronatem to się przechodzi na innego a paliwo i tak z widełki :)

Opublikowano

Uważam , że nie ma sensu stosowania "ulepszonych paliw" typu V-power , Verva , Ultimate itp. ... lepiej co trzy , cztery tankowania zapodać jakiś uszlachetniacz :wink4: .... osobiście polecam STP i LM

ja leję vervę z tego powodu, że mniej pali na tym paliwie niż na zwykłym ON z orlenu...

Opublikowano

ON z orlenu i co kilka tankowań Verva

Opublikowano

a ja tankuję już trzeciego diesla na Auchan od 7-8 lat i nawet żaden mi nigdy nawet nie pierdnął niby od złego(taniego)paliwa,może niektórzy nieuwierzą :hi:

Opublikowano

Ja wlewam rope z TIRaa :evil:

Opublikowano

Żadnych wynalazków zwykły ON :)

ja też :gwizdanie:

Można śmiało tylko nie za często , STP do czyszczenia wtryskiwaczy diesla , ew. Liqui Molly do PD i CR ( droższy ale według mnie lepszy ) :wink4:

co 3-4 baki idzie butelczyna za jakieś 20 pln'ów i śmigam dalej

a ja tankuję już trzeciego diesla na Auchan od 7-8 lat i nawet żaden mi nigdy nawet nie pierdnął niby od złego(taniego)paliwa,może niektórzy nieuwierzą :hi:

przecież mają tą samą "zupę" co statoli ,bp ,czy orlen więc czemu by nie :wink4:

To porozmawiaj sobie z kimś kto takie zbiorniki remontuje albo czyści, ja tylko powiem Ci, że to co mówisz nijak się ma do rzeczywistości.

Właśnie sprawdzali u mnie zbiorniki po 8 latach ze względu zmiany barw i nie opowiadaj mi bzdur. Jeśli zbiorniki są brudne to dystrybutor ma specjalne filtry które się zmienia co 60 tys. litrów. Obawiać to się można małych stacji na uboczu. Żadna większa stacja nie może sobie pozwolić na nieczyste zbiorniki to grozi utratą legalizacji i zamknięciem stacji . Więc mi nie opowiadaj. :hi:

chyba jednak nie :mysli: , im byłoby jednak trudniej wrócić na rynek raz utracony

Opublikowano

Zwykły ON na Shell- u od początku kiedy mam auto (jakieś 3 lata będzie).

Poprzednie padło też na Shell- u.

Opublikowano

Zwykły ON ,czasem jakiś ON premium ( Verva, DieselGold)

Opublikowano

Witajcie!

Ja leję w Orlenie zwykły ON, w zimie zalewam Verve. Na razie nie miałem problemów.

Opublikowano

lałem verve potem ultimate na BP a teraz leje rope z tira i wogóle nie widze żadnej różnicy jedynie odczucia to palił mi więcej ultimate z BP

Opublikowano

Ja leje z żółtej koparki JCB.

Opublikowano

najtańsze, bo to i tak jeden ch.. :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...