Jump to content
Aktualizacja oprogramowania. Forum zostanie wyłączone o 22:00. Wracamy najszybciej jak to będzie możliwe. Przepraszam za niedogodności. Hugo
1 1
tomas3miasto

Podłączenie przewodów CAN z zegarów do radia

Recommended Posts

Można było też ustawić pokazywanie prędkości sam. a teraz nie mogę tego znależć.

 

Edited by ben30
usuń

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry, odświeżę nieco temat. Czy ma ktoś może zdjęcia z początku tematu. Kupiłem niedawno Audi A4 b6 i nie mam podświetlenia w radiu. Chciałbym się posłużyć tym tematem i to naprawić, a zdjęcia byłyby na prawdę pomocne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można prosić reload zdjęć ?
Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, jestem świeżo po podłączeniu Can do radia z licznika. Wszystko zaskoczyło od pierwszego razu, także aktywacja RDS na Fis, jakby ktoś potrzebował pomocy chętnie podpowiem. Wg mnie nie trzeba wyciągać licznika, lepiej odkręcić dolną półkę pod kierownicą, wtedy mamy lepszy dostęp do radia od dołu, od boczku od bezpieczników i od dołu bez problemu odłączymy wtyczkę i wsuniemy piny, nie wiem jak u was ale mi największy problem stworzyło wciśniecie licznika s powrotem na miejsce, masakra... ale się udało. Pozostaje mi jeszcze uruchomienie tylnych głośników, jak juz ktoś ma to za sobą, to niech podpowie jak to podłączyć?, wiem ze opcjonalnie zasilacz jest w suboferze, lepiej założyć oryginalny sub z wzmacniaczem?, czy tylko wzmacniacz jak to zrobić, dodam ze mam sedana. Z góry dzięki za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie moi mili,

 

Mam następujący problem, wywaliłem radyjko nieoryginalne, dokupiłem Concert II, podłączyłem, mam całe kostki piny can-l i can-h siedzą w kostach w miejscach w których powinny, wszystko wygląda ok.

 

Niestety podświetlenie nie działa, włączanie po zapłonie też nie działa, diagnoza pokazuje:

Control Module Part Number: 8E0 035 186    
  Component and/or Version: concert II  GRO    0008
           Software Coding: 01001

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
        49-00 - No Communications
00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier
        36-00 - Open Circuit
01305 - Databus for Infotainment
        49-00 - No Communications

Naklejka na radio jak w załączniku, jakieś pomysły, dlaczego to nie działa? złe kupiłem radio? uszkodzone przewody? uszkodzone radio? jak to sprawdzić?

 

Pozdrawiam.
 

 

P80221-181825 (1).jpg

Edited by quqasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

CAN wpięte do licznika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ich nie wpinałem, przewody CAN były oryginalnie w wiązce, tylko radio zgłasza błąd komunikacji, a jak ustawię w kanale 62 licznika +1 to licznik zgłasza błąd komunikacji z radiem. Ogólnie przewody były, komunikacji z CAN brak.

Jak mogę sprawdzić przewody CAN w istniejącej instalacji? Jeżeli one są ok to zostaje radio.

Edited by quqasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

No w kostce licznika zerknij, czy są.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Koledzy mam pytanie może ktoś mi wskazać który to jest plus ze stacyjki na tym zdjęciu ? nie jestem pewien czy to ten na czerwono zaznaczony ... z góry dzięki za odpowiedź Matis

Ps radio ori symphony 

1085682-symphonyii_pin.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem kable, oryginalnie wszystko siedzi ok, w liczniku są w kostce radia są, przejście między nimi jest.

Chyba radio... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spisz numery radia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te vany z licznika to kostka niebieska ?


było b6  BFB 1.8 TQ +,było b6  AVJ 1.8T+, było b7 BFB 1.8T+, było BWE jest swap BFB ++

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Tak czytam i czytam i już sam nie wiem o co tu biega...
Mam radio chyba pierwsze jakie wychodziły w B6 -> kaseciak 1 DIN.
Dzisiaj wyjąłem radio i w zasadzie mam "bieda edyszyn" jak nic. Widzę chyba dokładaną tylko jedną zieloną wtyczkę z dwoma kabelkami i jak spardziłem nr pin to wygląda na can-h i can-l z tym, że one nie idą do licznika tylko do wiązki klimatronika.
Coś grzebane czy tak było fabrycznie?

Chciałbym aby fis pokazywał stacje itd oraz podłączyć radio do lini diagnostyki (jeśli w ogóle się da).

Czy mogę odciąc te kabeli z wiązki klimatronika i podłączyć je do licznika + kodowanie?
Który pin z czy podłączyć żeby można było Vagiem połączyć się z radiem?
 

EDIT: jeszcze pytanko o piny: do radia ia piny mini iso a w liczniku?

Edited by aiwer

Było: Rover 400 1.6 111KM

Było: Audi A4 B5 1.8T ANB 150KM

Jest: Audi A4 B6 1.8T AVJ 150KM

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, vojtec76 napisał:

..no i ktore piny zeby nie bylo watpliwosci dla innych..

W pieszym poście masz opisane... poza tym cany łączy się skrętką z 2 przewodów by zakłóceń w działaniu nie było. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...