boberek Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 biedny boberek, a mógł 3.0tdi jeździć nie biedny tylko ja nie chciał 3.0 ani 2.7 nie chciał automatu i sedana sedanów to na pęczki chciał czarny miał być s-line i manual
huggy Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 pierwszy raz od 2002 To bym się załamał albo złamał... dobra dalej nie brne Ale fakt faktem auto odżyło
Korzeń Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 FLY wziales te jarzma od speca?
poziek Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 biedny boberek, a mógł 3.0tdi jeździć nie biedny tylko ja nie chciał 3.0 ani 2.7 nie chciał automatu i sedana sedanów to na pęczki chciał czarny miał być s-line i manual jestes głupi jak but, żeby kupować FWD
spetsnaz Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 btw: Specu ... Boberek lał roślinny do Twojego Avanta ... i to potwierdza regułe że 1,9 jest nie do zaajebania podobno tez psikal WD40 prosto w turbine zeby szybciej wstawala i nie przeladowywala a zamiast filtra powietrza bawelniania chusteczka babci To ona się tam tak miota pod machą!! Co do roślinnego to sam wyczułem wali frytami na kilometr
huggy Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Panu a regenerował ktoś lustra od xenonów?
Flyer Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 sporo osob to robilo - poszukaj na forum dyskusji FLY wziales te jarzma od speca? moj brat mial sie do wczoraj zdeklarowac... oczywiscie nie dzwonil - zaraz go pogodnie, jak nie wyjaji sie to bierz
boberek Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 biedny boberek, a mógł 3.0tdi jeździć nie biedny tylko ja nie chciał 3.0 ani 2.7 nie chciał automatu i sedana sedanów to na pęczki chciał czarny miał być s-line i manual jestes głupi jak but, żeby kupować FWD może i tak moze i nie [br]Dopisany: 28 Październik 2010, 13:45_________________________________________________ Panu a regenerował ktoś lustra od xenonów? szukaj na forum
poziek Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 może i tak moze i nie tu nie ma może... :gwizdanie:
HeresR32 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 biedny boberek, a mógł 3.0tdi jeździć nie biedny tylko ja nie chciał 3.0 ani 2.7 nie chciał automatu i sedana sedanów to na pęczki chciał czarny miał być s-line i manual sedanow na peczki? chyba cos Ci sie pomylilo glownie widze A6 C6 w avancie, nie chciales 3.0 alo 2.7? dziwne podejscie ale jak kto woli ale dla mnie 2.0 tdi w tym aucie to pomylka
poziek Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 ciężka padaka 2.0tdi... ja nie wiem czy się ludzie kieruja kupując takie padło
huggy Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 szukaj na forum Szukam... Mniej więcej już mam pojęcie, nawet widziałem kolego twoje wypowiedzi. Ok ale mam jeszcze jedne temat, jak przekręcam kluczyk i komp robi test auta po którym pojawia się zielone OK słychać z kokpitu wredny odgłos trzeszczący/obcierajacy. I nie mam zbyt pojęcia z czym to jest związane, jedyne co mi się kojarzy to klapka klimy tylko co i jak?
moskal Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 ciężka padaka 2.0tdi... ja nie wiem czy się ludzie kieruja kupując takie padło ja sie zastanawiam czym kieruje sie producent wkladając do tak ciężkiego auta tak kiblowaty silnik , tam gama powinna sie zaczynać od 2.7
Buba Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 ciężka padaka 2.0tdi... ja nie wiem czy się ludzie kieruja kupując takie padło ja sie zastanawiam czym kieruje sie producent wkladając do tak ciężkiego auta tak kiblowaty silnik , tam gama powinna sie zaczynać od 2.7 bo to jest dla rezaczy, trzeba wykrzesac moc zeby ruszyc :gwizdanie:
boberek Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 ciężka padaka 2.0tdi... ja nie wiem czy się ludzie kieruja kupując takie padło ja sie zastanawiam czym kieruje sie producent wkladając do tak ciężkiego auta tak kiblowaty silnik , tam gama powinna sie zaczynać od 2.7 Poziek wiesz dlaczego bo jak patrze na ciebie ze kupujesz rozpadjąca sie safrane po to żeby EVO stało i pachniało to wolalme 2.0 TDI
Flyer Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 ciężka padaka 2.0tdi... ja nie wiem czy się ludzie kieruja kupując takie padło ja sie zastanawiam czym kieruje sie producent wkladając do tak ciężkiego auta tak kiblowaty silnik , tam gama powinna sie zaczynać od 2.7 ekonomią nie kazdy pije złotego JW, wiekszosc pije czerwonego.
boberek Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Ale ja nie rozumiem po co tak piszecie wy tym nie jezdzicie
hornet Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Ale ja nie rozumiem po co tak piszecie wy tym nie jezdzicie Każdy post to sztuka :polew:
moskal Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 nie kazdy pije złotego JW, wiekszosc pije czerwonego. wole JD , JW to szit
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się