t_stepniak Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Zapowietrzenie przerobiłem u siebie kilka razy i miałem raz sytuacje ze zasięgu było podobnie jak u Ciebie ale jakoś niefortunnie stanąłem i następnego dnia niespodzianka z rana Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kovallts Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 U mnie chyba nie będzie tak kolorowo. Błąd ciśnienia paliwa. Coś tam porezalismy ale ostatecznie auto sholowane a jutro lawetka Dzięki Mat1000 za ogromną pomoc! Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk
Robero321 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Jestem w stolicy jakby ktoś coś chciał porezac VCDS to jestem do dyspozycji Wpadnij na spota
MAT1000 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Meczu dzisiaj chyba nie ma, więc trochę osób powinno być
mariusz-jagi Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Ja się na pewno wybieram Napisane z Note EDGE
Robero321 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Meczu dzisiaj chyba nie ma, więc trochę osób powinno być no trochę powinno
Kolkov Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Spot Mat, rzuć jakieś foto w wolniej chwili Wysłane z mojego XT1562 Edytowane 25 Października 2016 przez Kolkov
Robero321 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Tylko bez tablic jak zwykle
MAT1000 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Zobaczę co wyszło i pobawię się zakrywaniem
mariusz-jagi Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Kilka foto z kalkulatora, frekwencja była zacna :-)
MAT1000 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) To tak dla zachęty nie zdecydowanym A Jak ktoś jest niegrzeczny to ląduje w bagażniku Edytowane 27 Października 2016 przez MAT1000
DawidAWT Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Cześć. Panowie mam problem z silnikiem. Niestety trudny pacjent bo standardowe patenty na niego nie działają:/ Miałem olej w płynie chłodzącym więc wymieniłem chłodniczkę oleju i niestety to nie pomogło po miesiącu woda zaczęła mieszać się z olejem. Teraz rozebrałem górę silnika żeby wymienić uszczelkę pod głowicą ale nie widać śladów puszczania oleju lub deformacji ani na uszczelce ani na głowicy:/ Głowicę oddałem do regeneracji i na sprawdzenie szczelności i niestety nic nie wyszło żeby była pęknięta... Może macie jakieś pomysły bo już nie wiem gdzie może być problem
Robero321 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Sprawdzałeś jakie miał ciśnienie na cylindrach ? jak masz zdjętą jeszcze gore to sprawdź czy nie pękł któryś cylinder
Kosmita Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Koledzy w ten wtorek spocik również będzie?
MAT1000 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 1 listopada, więc raczej na pewno nie.
Kosmita Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 1 listopada, więc raczej na pewno nie. dlatego się dopytuję.
Kolkov Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 1 listopada Arkadia zamknięta. Czynne są tylko Bierhalle i Calypso. Wysłane z mojego XT1562
DawidAWT Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Sprawdzałeś jakie miał ciśnienie na cylindrach ? jak masz zdjętą jeszcze gore to sprawdź czy nie pękł któryś cylinder Sprawdzałem i raczej spoko bo tylko na czwartym cylindrze trochę ponad 10 a tak to 11 i więcej... Nie widać żeby coś było pęknięte ale to tak na oko bo chyba nie ma patentu żeby sprawdzić to jakimś przyrządem w ramie samochodu?
Robero321 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Jak nie masz zdjętej głowicy to mechanik wkręca manometr kręcisz rozrusznikiem i sprawdza ciśnienie z tym że jak pęknięcie będzie w połowie albo poniżej pierścieni to ten sposób Ci nie wykryje peknięcia. Można zrobić test Co2 w układzie chłodzenia. najczęściej pęknięcia są naprawdę minimalne i prawie że nie widoczne rozszerzają się pod wpływem temp.. i wtedy sadzą.. Jeśli sprawdzałeś głowicę to zostaje pęknięta tuleja cylindra.. Nie przegrzałeś go jakiś czas temu ? Zrób test na zwartość spalin jak wyjdzie że są to zostaje Ci zmienić blok silnika albo cały silnik...
DawidAWT Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Jak nie masz zdjętej głowicy to mechanik wkręca manometr kręcisz rozrusznikiem i sprawdza ciśnienie z tym że jak pęknięcie będzie w połowie albo poniżej pierścieni to ten sposób Ci nie wykryje peknięcia. Można zrobić test Co2 w układzie chłodzenia. najczęściej pęknięcia są naprawdę minimalne i prawie że nie widoczne rozszerzają się pod wpływem temp.. i wtedy sadzą.. Jeśli sprawdzałeś głowicę to zostaje pęknięta tuleja cylindra.. Nie przegrzałeś go jakiś czas temu ? Zrób test na zwartość spalin jak wyjdzie że są to zostaje Ci zmienić blok silnika albo cały silnik... To ciśnienie mi sprawdzał i mówił że do najlepszych nie należy ale nie ma tragedii. Test CO2 w układzie niestety nie da rady zrobić bo głowica zdjęta jedynym dziwnym zjawiskiem jakie zauważył to podobno to że w benzynowych silnikach zawsze jak pójdzie uszczelka to przelewa się ciecz chłodząca do oleju a w dieslach jest tak że olej do cieczy chłodzącej a u mnie właśnie na początku miałem olej w cieczy chłodzącej a teraz mam to wszystko wymieszane w układzie chłodzenia i w silniku:/ Tuleję cylindra nie da się inaczej zdiagnozować jak rozbierać albo wyciągać silnik? Nie u mnie to nie mogło mieć miejsca ale ewentualnie u poprzedniego właściciela bo ja mam go jakieś pół roku i jak go kupowałem to układ był cały wypłukany...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się