Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Czym wkręcić tłoczek z tyłu przy zmianie np. klocków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Małe sprostowanie, nasadka nie 22 a 24 :embarrassed:

Cyknąłem dziś kilka fotek zgodnie z życzeniem wstawiam

DSCF6651_hnswexp.JPG

pogratulować pomysłu patent :good:
Opublikowano

Małe sprostowanie, nasadka nie 22 a 24 :embarrassed:

Cyknąłem dziś kilka fotek, zgodnie z życzeniem wstawiam:

DSCF6651_hnswexp.JPG

DSCF6652_hnswenw.JPG

Potrzeba matką wynalazków :good:

Przy następnej wymianie klocków poświęcam jedną nasadkę :naughty:

Opublikowano

ja do tego uzywam

klucz od gumowki, flexy..

i sciskacz stolarski idzie rewelacyjnie

pozdrawiam

Potwierdzam , prosty ścisk stolarski + klucz od flexa i idzie super

scisk-stolarski-typu-f-1_2937.jpg

Opublikowano

Osobiscie polecam coś takiego:

aaaaaamw.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Kosztowało mnie to 55 zł i zakup już dawno sie zwrócił....

Opublikowano

I z tym się zgadzam . Kupiłem ostatnio ten wcześniej polecany przyrząd . Do audi A4 b5 brata podeszło idealnie , ale do innych autek już nie , wiec zestaw który polecasz (Okruchos) jest o wiele lepszy i uniwersalny , no i cena ta sama jak za ten tylko do audi . Aha chodzi o rozstaw tych bolców , każde auto ma trochę inny.

Opublikowano

Też polecam ten zestaw co pokazał okruchos,posiadam identyczny wymieniałem u siebie klocki z tyłu i poszło rewelka więc mogę polecić a i cena jest przystępna.

Opublikowano

A nie można tego tak załatwić?

Opublikowano

A nie można tego tak załatwić?

Tak to możesz je tylko raz załatwić. Tylne tłoczki w Audi są wkręcane, przednie wciskane. Słyszałem o mechanikach co nie mogli wcisnąć tłoczka to wsadzili je w prasę, okazało się, że tłoczki trzeba było wkręcić.....

Opublikowano

A nie można tego tak załatwić?

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

kolejny gniot

Opublikowano

nooooooo

a co z płynem z zacisku ?????

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

A co ma niby być,cofa się tak samo jak w przypadku przednich zacisków.

:oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski:

musisz sie jeszcze duzo nauczyc....

Opublikowano

gdy wciskasz tłoczek to najpierw odkrecasz odpowietrznik i usuwasz stary wyeksploatowany płyn

Opublikowano

a kto tu mowi o oszczedzaniu ?

Plyn mozesz wymieniac nawet co trzy lata jak jest dobrej jakosci np Ate Typ200

ale po co plyn z zacisku przez uklad ABS ma isc do zbiorniczka ?

Po co Ci ten syf ???

Opublikowano

a kto tu mowi o oszczedzaniu ?

Plyn mozesz wymieniac nawet co trzy lata jak jest dobrej jakosci np Ate Typ200

ale po co plyn z zacisku przez uklad ABS ma isc do zbiorniczka ?

Po co Ci ten syf ???

Słuszna uwaga. Dzięki za podpowiedź :good:

Opublikowano

ja do tego uzywam

klucz od gumowki, flexy..

i sciskacz stolarski idzie rewelacyjnie

Potwierdzam, sposob prosty tani rewelacja

pozdrawiam

Potwierdzam , prosty ścisk stolarski + klucz od flexa i idzie super

scisk-stolarski-typu-f-1_2937.jpg

Opublikowano
:gwizdanie: ja to kiedys zabkami probowalem i poszlo... :mysli: nie polecam
mi tym sposobem pekła osłona i wtedy to dopiero jest roboty . naprawde trzeba uwazac zeby pozniej onimac niepotrzebne komplikacje (np.wyciaganie zacisku) :thumbdown:

Ale klucz od szlifierki i jest bomba :naughty: idzie jak po maśle :tongue4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...