Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wysokie ciśnienie układu chłodzenia.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie no jak sie okaze z tą głowicą, to za ten hajs wole swap zrobić na PD, a swojego w czesci :gwizdanie:

Jest to myśl, ja niestety nie bardzo miałem czas na rozmyślania nad nowym motorem.

Opublikowano

Panowie jaki jest koszt prowadnic, moje podobna maja delikatne luzy, wiecej bede wiedział w środe na ten temat, ale przy okazji jak jest rozebrany to moze bym to zmienił

Opublikowano

Witam ja mam podobny problem przy jeździe 140 km/h ubywa mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka poniżej minimum 1 cm i tak trzyma jeżeli doleje to wyrzuci , wymieniłem zbiorniczek,korek na nowy , wymieniłem termostat i płyn na nowy i nic to nie dało ogrzewanie raz jest dobre raz słabe, węże są średnio twarde. Co mogę jeszcze wymienić mam nadzieje ze to nie uszczelka pod głowicą, temperaturę trzyma 90c. Czy mogę tak jeździć autem czy nie. :wallbash:

Opublikowano

Ja opowiem wam swoja krotka historie z wybrednym AFN(na szczescie nie swoim)

Przy kupowaniu(od handlarza) czujnik temp swirowal i termostat walniety maks 72stopnie wszystko wydawalo sie ok.W zime bylo slabe ogrzewanie.Po 8msc zaczelo sie gubienie plynu wyrzucanie,zrobiona uszczelka pod glowica,po 2tyg znow wode wywalilo.Wsadzony drugi slupek i objawy znikly,ze bylo to w lato to nikt o ogrzewanie sie nie modlil,nadeszla kolejna zima i jednak ogrzewania nie bylo(doslownie jak na klimie),i raz na 2-3tyg trzeba bylo ciutke dolac plynu 50ml.i drobny wyciek.Pod odpowietrzeniu wezem na nagrzewnicy ogrzewanie sie pojawialo i nagle znikalo na wolnych obrotach,po dodaniu gazu dalej brak.Wsadzilem sprezarke w waz od zbiorniczka ten chudy a krociec ktorym wywala zbiornik plyn polaczylem z kroccem z ktorego wyjalem wezyk zwyklym wezem i zacisnalem na opaski.Dmuchnalem sprezarka,wyjebalo troche z krocca gdzie sa swiece podgrzewajace plyn oraz zbiorniczek okazal sie nieszczelny.Wsadzilem drugi zbiorniczek uszczelka pod krociec.Ogrzewanie pierwszy raz wedlug wlasciciela pojawilo sie w tym samochodzie.Ale perypetii z tym samochodem bylo

Opublikowano

Oczywiście że można, to jest zbiorniczek wyrównawczy, wystarczy że chociaż coś się w nim przelewa to silnik będzie chłodzony, przecież w całym układzie jest 6 litrów, a jak masz 1cm poniżej MIN to jest to raptem z 200ml, nic się nie stanie.

[edit] Ja nie sprawdzając poziomu płynu podczas zakupu w niemczech też jechałem do domu ponad 700km i było poniżej MIN i nic się nie stało, więc to żaden problem, ważne żebyś wiedział skąd Ci ucieka, u mnie był to króciec przy głowicy.

Opublikowano

największy problem jest w tym czy można takim autem jeździć z niskim poziomem płynu 1 - 2 cm poniżej minimum.

jeździć można,tylko często sprawdzaj stan, tak czy tak to należało by to naprawić :cool1:
Opublikowano

płyn ucieka zbiorniczkiem nadmiarem założyłem butelkę i co wyleci to wleje.

A możne popuścić korek będzie mniejsze ciśnienie.

Opublikowano

Na zimnym silniku jest wszystko ok, nie ma żadnych bąbelków a węże są miękkie. Dopiero po nagrzaniu silnika do 90 C i przy obrotach większych niż 2500 tyś. obrotów dopiero robią się węże twarde i wyrzuca płyn do 1-2cm poniżej minimum i tak trzyma.

Opublikowano

Na zimnym silniku jest wszystko ok, nie ma żadnych bąbelków a węże są miękkie. Dopiero po nagrzaniu silnika do 90 C i przy obrotach większych niż 2500 tyś. obrotów dopiero robią się węże twarde i wyrzuca płyn do 1-2cm poniżej minimum i tak trzyma.

też tak miałem, do ostatniej chwili zapierałem sie że może jednak nie uszczelka

przegoń po trasie dobrze, w pewnym momencie zobaczysz biały dym za sobą :wink4:

Opublikowano

Do roboty mam 250 km w jedna stronę , sprawdzam go już od 2 tygodni , białego dymu za sobą nie zauważyłem a zwracałem na to uwagę, nawet mechanik, który zajmuję się tylko Audi i VW to nie wie o co możne chodzić. Na razie kazał jeździć i pilnować płynu chłodniczego a usterka wyjdzie z czasem. Znajomy ma podobne objawy w Oktawi jeździ już 6 miesięcy i tez nie wie o co chodzi. Robiony był test i nic nie wyszło.

Opublikowano

Mi to wygląda na przepaloną uszczelkę pod głowicą. Jedź zrób test na obecność spalin w płynie chłodzącym i będziesz na 100% pewien.

Niekoniecznie, ja dwa razy robiłem test. Spalin nie było, nie dymił a uszczelka była do wymiany :gwizdanie:

Twarde węże, wyrzucanie płynu po butowaniu to pewnik.

Opublikowano

dzisiaj przejechałem 250 km przy prędkości 120-130 km/h płyn stał 1-2 cm poniżej minimum i nic nie ubyło a węże są średnio twarde.

Opublikowano

Mi to wygląda na przepaloną uszczelkę pod głowicą. Jedź zrób test na obecność spalin w płynie chłodzącym i będziesz na 100% pewien.

Niekoniecznie, ja dwa razy robiłem test. Spalin nie było, nie dymił a uszczelka była do wymiany :gwizdanie:

Twarde węże, wyrzucanie płynu po butowaniu to pewnik.

miałem to samo :good:

Opublikowano

dzisiaj przejechałem 250 km przy prędkości 120-130 km/h płyn stał 1-2 cm poniżej minimum i nic nie ubyło a węże są średnio twarde.

to normalne predkosci, lec 150km/h dluzszy czas to zobaczysz, ze wybije. nie oszukasz tego, uszczelka jest j**nieta i tyle.

Opublikowano

poprzednie moje audi miało przejechane prawie 400 tys i wszystko było oryginalne i ok to ma dopiero niecałe 200 tys i się psuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...