michal20041988 Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Witam mam audi A4 z silnikiem diesla 1.9TDI 110km z 1999 z przebegiem 250 tys. Jaka jest bezpieczna granica chipowania ???
SebolA4 Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Znajomy miał przy Twoich przebiegu zrobione 160 KM i 338Nm wiadomo że nie samym programem.Teraz ma najechane ok. 339 tyś km i śmiga bez żadnych problemów.Zależy od kondycji silnika i czy robione to jest przez ludzie znających się na rzeczy.
rumianko Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 z AFN`a już przy takich przebiegach nie wychodzi 140...... nawet co niektóre ASV już maja problem z dobiciem do tej wartości. Jaka jest bezpieczna granica chipowania ??? to wynika z wielu czynników, może tak być ze będzie problem przekroczyć 130KM ze względu na brak paliwa, no ale nie łamiąc się tym ostatnio 90km w G4 wzeszedł nam od szczała na 121KM
SoMeS Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 z AFN`a już przy takich przebiegach nie wychodzi 140...... nawet co niektóre ASV już maja problem z dobiciem do tej wartości. mylisz się...a granica to myślę 220ps i 430nm
dante0018 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Bezpieczna granica zależy od kondycji silnika i jego osprzętu... Dla jednego bedzie 130, dla innego 140....
cowboy Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 bezpieczna granica dla AFNa , dająca przyjemność z jazdy i niskie spalanie to 160KM@350NM w sumie wystarczą wtryski 216, turbina AWX i FMIC... sprzeglo powinno wytrzymać
fusse Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 ja mam taki zestaw u siebie i sprzeglo seria daje rade. raz tylko pod swiatlami poslizgnalem sprzeglo, a tak to klei zdrowo moc tez jest w okolicach 155, ze wzgledu na brak fmic.
Piotrek98igo Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 przeciez takich tematow jest z pincet co najmniej ja obstawiam 300ps po sofcie
Tposejdon Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Bez przesady koledzy.. z afn po dobrych modach to 200.. dalej już spore ryzyko bo główne podzespoły sie posypia choć nie jestem przekonany czy 200 sie osiągnie.. z AWX kolega Dudi ma 205 zrobione i 400 Nm i jest to już tak na wyczerpaniu bo dalej sie niestabilny robi.. Co do AFN to u siebie mam 170 zrobiony przy 340tys oczywiście turbo BRD wtryski 0,216 i FMIC do tego kat i środkowy tłumik na przelocie zrobiony. Autko lata bardzo przyjemnie spalanie przy normalnej jeździe 6.. co do bezpieczeństwa nic sie nie dzieje pilnować oleju co 9..10 tys dbać o turbo i jeszcze sporo km przed nim..
Kowi87 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Witam mam audi A4 z silnikiem diesla 1.9TDI 110km z 1999 z przebegiem 250 tys. Jaka jest bezpieczna granica chipowania ??? śmiało mozesz robić sofcik, ja pierwszy zrobiłem przy 260tys, było jakieś 13Xkm(pózniej jeszcze byłem 2 razy), wiecej nie warto, rozsądniejszym wyjsciem było by wrzucenie AWXa +FMIC +BRD i masz 180km a to już wystarczy dla takiego starego kondona jakim jest B5
piotrf1980 Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 moim zdaniem uzaleznione jest to chyba od kondycji silnika oraz jego elementów a nie od przebiegu, zwłaszcza że żyjemy w kraju w którym cofanie liczników jest na porządku dziennym
Buldog071 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zalezy jaka kondycja wtryskow itp ale zazwyczaj 130/145Km-280/310Nm
Dev Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 nie zapominajcie o dole silnika, zwłaszcza o korbach jakis czas temu składałem silnik ASV w seacie podobno o mocy 200kM/390Nm :evil: gruntowny remont silnika i głowicy, wał był wywazany razem z kołem zamachowym korby były kute, tłoki z korbami były doprowadzane do jednakowej wagi z dokładnością do 0.5 grama niestety nie mam informacji co do osprzetu, silnik jechał do Niemiec ;(
spanky Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zalezy jaka kondycja wtryskow itp ale zazwyczaj 130/145Km-280/310Nm te 145 to juz rzadkosc ... coraz czesciej ponizej 140 ... to juz stare zajezdzone kible sa ...
zib0l Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 W przyszlym tyg. jade na program, ciekawe ile wyjdzie:)
Kowi87 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 standardowo 140/300 dokładnie wątek mozna chyba zamknąć bo na temat tunningu 1,9 mozna by napisać prace magisterską czytając forum
rob555 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 nie zapominajcie o dole silnika, zwłaszcza o korbach jakis czas temu składałem silnik ASV w seacie podobno o mocy 200kM/390Nm :evil: gruntowny remont silnika i głowicy, wał był wywazany razem z kołem zamachowym korby były kute, tłoki z korbami były doprowadzane do jednakowej wagi z dokładnością do 0.5 grama niestety nie mam informacji co do osprzetu, silnik jechał do Niemiec ;( A kto taki tuning robi?
Dev Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 bladego pojecia nie mam jakis czas temu zglosil sie do mnie ktos kto czytal moje wypociny na naszym forum odnosnie remontow silnikow, nr byl z DE zamowil remont silnika ktory mialem znalesc sam przyslal kase i czesc czesci reszte kupilem na miejscu zrobilem wszystko jak chcial plus kilka wlasnych udziwnien z tego co wiem to silnik chodzi prawidlowo i rozwija duza moc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się