emilmuha Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Mój problem polega na tym, ze kiedy jadę szybko tzn. powyżej 140 to wyłącza sie ABS - informuje o tym zapalająca się wtedy lampka ABSu. czy ktoś może mi pomoc? drugi problem polega na tym ze kiedy nawet lekko hamuje i chce sie delikatnie zatrzymać to pod koniec hamowania czuje jakby mi sie ABS załączał i to nie ważne czy sucho czy mokro na jezdni. wie ktoś może co sie dzieje z moim
cayenne Opublikowano 11 Stycznia 2008 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Sprawdź czujniki,czy któryś przypadkiem się nie zabrudził,bądź za bardzo nie wysunął.
adadur Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Podepnij VAGa i dowiedz sie o których kołach jest mowa
Norbi Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Czujniki wyczyszczone,dobite, VAG nic nie pokazuje i co Wy na to?[br]Dopisany: 26 Styczeń 2008, 23:54 _________________________________________________ emilmuha trzeba czekać,aż się któryś czujnik wysra. Mam to samo, tzn. przy delikatnym hamowaniu przy zatrzymywaniu się, to przy większych prędkoścaich to nieznana mi sytuacja.
krzyniek Opublikowano 28 Stycznia 2008 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Podepnij VAGa i dowiedz sie o których kołach jest mowa podpiąłem koledze vag_a i z abs_u i układu hamulcowego nie ma żadnych błędów zapisanych w sterowniku.
adadur Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Podepnij VAGa i dowiedz sie o których kołach jest mowa podpiąłem koledze vag_a i z abs_u i układu hamulcowego nie ma żadnych błędów zapisanych w sterowniku. Chcesz powiedzieć że jak zjedzie z tych 140 z paląca się kontrolką to nie ma błędów?
krzyniek Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Podepnij VAGa i dowiedz sie o których kołach jest mowa podpiąłem koledze vag_a i z abs_u i układu hamulcowego nie ma żadnych błędów zapisanych w sterowniku. Chcesz powiedzieć że jak zjedzie z tych 140 z paląca się kontrolką to nie ma błędów? nom dokładnie, chociaz nie wiem czy przed vag_iem jechał te 140km/h ale przeciez jakby były błędy to by się zapisały, nikt wcześniej ich nie kasował. dodam że kontrolka mu się nie pali, z tego co zrozumiałem to zapala się przy jakieś danej prędkości (pow 140km/h)
emilmuha Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2008 dzis jechalem 140 i zapalila sie ta kontrolka.
krzyniek Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 dzis jechalem 140 i zapalila sie ta kontrolka. musisz przeczyścić czujniki od abs_u
lukaszr Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 podpiąłem koledze vag_a i z abs_u i układu hamulcowego nie ma żadnych błędów zapisanych w sterowniku. Chcesz powiedzieć że jak zjedzie z tych 140 z paląca się kontrolką to nie ma błędów? Przecież jak wejdziesz w sterownik ABS to jak zaczniesz jechać to VAG rozłącza się (chyba coś powyżej 10km/h) to niby jak zbadałeś coś w czasie jazdy ??? Przynajmniej tak jest w B5.
krzyniek Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 a kto mówi to o badaniu w czasie jazdy
Gość Mateusz.olma Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 mam podobny problem powyzej tej predkosci na prostym odcinku drogi zapala sie kontrolka absu i swieci az do wylaczenia silnika,podpiolem Vaga i pokazal taki blad "(597) Roznice w impulsach predkosci kol,brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem-Blad sporadyczny".nie mam pojecia gdzie tkwi problem bo normalnie abs dziala ale tak jak opisalem wczesniej na prostym odcinku powyzej chyba 130 km/h,problem zawsze taki sam.Gdzie szukac problemu jak go wyeliminowac pomocy.
spetsnaz Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 mam podobny problem powyzej tej predkosci na prostym odcinku drogi zapala sie kontrolka absu i swieci az do wylaczenia silnika,podpiolem Vaga i pokazal taki blad "(597) Roznice w impulsach predkosci kol,brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem-Blad sporadyczny".nie mam pojecia gdzie tkwi problem bo normalnie abs dziala ale tak jak opisalem wczesniej na prostym odcinku powyzej chyba 130 km/h,problem zawsze taki sam.Gdzie szukac problemu jak go wyeliminowac pomocy. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_jak_naprawic_ten_blad_absu_00597_ruchome_sygnaly_predkosci_kol_abs-t14219.0.html
jarek3251 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 odgrzeje kotleta mam identyczne problemy jak wy i brak jakichkolwiek błędów w vag-u
ROGER Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 ja to przerobiłem ze swoja problem trwał tydzień przyczyna przełamany kabel czujnika ABSu w tylnym kole niby niema prawa się przełamać a jednak najgorszy problem jest wyczaić w którym kole bo tego sterownik niezapisuje jako błąd
zen64 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 ja to przerobiłem ze swoja problem trwał tydzień przyczyna przełamany kabel czujnika ABSu w tylnym kole niby niema prawa się przełamać a jednak najgorszy problem jest wyczaić w którym kole bo tego sterownik niezapisuje jako błąd Miałem podobny przypadek z przewodem od czujnika ale w moim przypadku sterownik pokazywał błąd,ale jest jeszcze jedna możliwość sprawdzić oporność na czujnikach.
kylu22 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Witam!!! Mam podobny problem do kolegi. Niedawno mi się to zaczęło dziać, a mianowicie jadąc bardzo powoli przy lekkim naciśnięciu pedału hamulca na samym końcu jazdy zaczyna mi przerywać, czyli zaczyna działać ABS. Żadna kontrolka mi sie nie zapala???
golab24 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 A ja mialem taka przypadlosc przy 140km/h po wymianie tylnch tarcz. Okazalo sie ze tarczka ABS byla naprawde minimalnie pod kątem nabita. Zdjąlem tarcze popatrzylem gdzie tarczka jest pocierana przez czujnik. Dobilem tarczke w tym miejscu i zalozylem tarcze z powrotem. Dla pewnosci leciutko dobilem czujnik i sprawdzilem ze slychac jak delikatnie ociera ale na calej dlugosci tarczy (przedtem ocierala tylko w jednym miejscu). Po tej operacji prolem zniknąl. Uwaga na pseudo fachowcow od wymiany tarcz i klocków, przy nabijaniu tarczki na nową tarcze tylną trzeba być bardzo precyzyjnym !!! Kolego kylu22 twoj problem jest typowy dla zabrudzonego czujnika, niestety czyba bedzesz musial wysunąć kazdy i przeczyscić. Po czyszczeniu nie dobijaj ich na sile. Po takiej operacji problem moze sie nasilić ale wtedy nalezy tylko lekko dobic czujnik az problem zniknie.
sebastian_a4 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 jak sprawdzisz Vagiem to w błędach pokazuje konkretnie który czujnik jest walnięty lub nie odbiera dobrze i tylko tego możesz wyregulować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się