slaw86 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 dzisiaj zauważyłem cos niepokojącego bo rant drzwi od samego dołu został zaatakowany przez korozję i to tylko drzwi od kierowcy bo od pasażera nie mam takiej listewki co jest na samym dole drzwi. czym mam zatrzymać tą korozje? ? ? http://img520.imageshack.us/my.php?image=0001812sz3.jpg
mcm Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 oj stary ktoś tu coś kombinował, w audi coś takiego bez powodu się nie dzieje, proponuje zeszlifować do gołej blachy i polakierować inaczej bedzie dziura niedługo
Gość Michał Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Wydaje mi sie że skorodowało metalowe wzmocnienie w dolnej listwie, a nie same drzwi W poprzedniej A4 wymieniałem właśnie tą sama listwę z tego samego powodu,zardzewiało to wzmocnienie i listwa zaczeła odłazic.
ykk Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Ta korozja wynika z wady konstrukcyjnej. Prawie kazda A4 rdzewieje w okolicach listw. I nie jest to wynik czyjegos kombinowania. Wszystkiemu winna jest konstrukcja listw, ktore rdzewieja. Bo maja w srodku metalowe wzmocnienie. Prawdopodobnie miales ta listwe i odpadla. A pod listwa z drugiej strony masz to samo.
slaw86 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2008 z drugiej strony mam same spinki do listwy ale drzwi są cale bez żadnej oznaki korozji. czyli co listwa do wymiany ? ? http://img165.imageshack.us/my.php?image=0001808jc3.jpg
Hornet A4 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 tu czyszczenie i lakierowanie nic nie pomoze jak chcesz to dobrze zrobić to bez blachaza się nieobejdzie ... trzeba zrobić wstawke ... bo inaczej dalej będzie dostawała się tam woda i będzie gnić
Reggi Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Najlepiej udaj sie do blacharza i zatrzymaj to świństwo . Swoją droga nie wiedziałem ze brak litew moze takiego syfu napędzić . Ciekawe jak jest z tymi listwami plastikowymi od S4
czarnyGT Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Ja proponuję nie bawić się ze wstawianiem ,spawaniem ,itp. Blacha się przegrzeje w okolicach spawu i będzie rdzewiało. Troszkę drożej ,ale wydaje mi się ,że lepiej kupić drugie drzwi i je pomalować... PS. w jakich modelach A4 były montowane te listewki bo w mojej nie ma listew ,ani zapinek...
EndriuGiz Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 najlepiej oddac do jakiegos zakladu ja w swoim poprzednim samochohodzie tez tak mialem i zrobia ci elegancko i pojezdzisz jeszcze dlogi czas
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 hmm, tak sobie mysle a moze otwory odplywowe z drzwi sie zapychaja stad stojaca woda i pozniejsza korozja. az sie wierzyc nie chce zeby cos takiego bylo w Audi. byc moze tak jak mcm pisal drzwi byly naprawiane i uszkodzona byla warstwa ocynku..
slaw86 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2008 drzwi są tylko delikatnie wgniecione, ale to nie ma wpływu na odprowadzanie wody z ich wnętrza, jutro sie dokładniej tym zajmę podjadę do blacharza zapytam co z tym zrobić, o ile to rant drzwi skorodował a nie tak napisał Michał wzmocnienie tej całej NIEUDANEJ listwy
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 nie przejmuj sie drzwi to nie koniec swiata. zawsze mozna na allegro wyczaic idealy jezeli ciebie to meczy w sumie moze zamiast naprawiac wyjdzie na to samo? i tak naprawa i malowanie chyba ciebie czeka.
mydlo Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 PS. w jakich modelach A4 były montowane te listewki bo w mojej nie ma listew ,ani zapinek... Od I liftu czyli od 1997
grafi Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 ostatnio oblukałem coś takiego. http://www.counteractrust.com/counteract.htm Oglądałem dziś program TVN TURBO i pokazane To cudo było w programie „Garaż dwóch takich” („Two Guys Garage”) elektronicznego zabezpieczenia przed korozją. Prowadzący program stwierdził że takie urządzenia są montowane w standardzie w lawetach do jachtów i łodzi w USA. Podobno montaż trwa 20 min jedną elektrodę umieszcza się pod maską do błotnika a drugą po przekątnej na tyle samochody np.pod tylną lampą. Co o tym sądzicie?
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 wolalbym wydac na zgrzewki. przeciez audi od bodajze 1987 roku sa cynkowane. po co kombinowac? wystarczy dobrze obejrzec nadwozie, i zabezpoeczyn miejsca gdzie sa problemy. mam jeszcze peugeota 406 z 1998 roku. nie ma na nim grama rdzy... bez cudowania.
slaw86 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2008 uffff na strachu sie skończyło drzwi są całe bez oznak jakiejkolwiek rdzy miałeś racje michał skorodowało wzmocnienie listwy które jest z metalu wystarczyło mocniej pociągnąć za listwę i wyskoczyła z mocowań to samo sie stało zapewne z drugiej strony. a co do tego "elektronicznego zabezpieczenia przed korozją" to nie ma co cudować tak jak napisał Musashi, audi jest bardzo dobrze zabezpieczone może nie wszystkie jego elementy jak w moim przypadku ale nie ma co wydawać kasy na jakieś wynalazki które nie wiadomo czy coś pomogą (jak w przypadku magnetyzerów )
Gość Michał Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 No widzisz Na fotce widac że to zardzewiała listwa a nie drzwi,jak co niektórzy pisali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się