elmer80 8 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Mam moduł od kolegi z s4 z końcówka K. Chce odblokowac pełny fis i tempomat. Manetki oczywiście też mam. Nigdzie nie widziałem żeby ktoś miał "K". Czy będzie banglac??? wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 C, E, K, M i P - FIS , tempomat , MF wg.ETKI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Po zmianie modułu, manetek, kierownicy z poduszka auto odpali i można jechać np. do elektronika żeby to poustawial czy trzeba vag podpinac? wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Tak bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Tak bez problemu Ok dzięki. Jutro biorę się do roboty wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gudi 1 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Koledzy. Czy moduł Q lub R będzie współpracował z kierą multi B6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Koledzy. Czy moduł Q lub R będzie współpracował z kierą multi B6? Niestety nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damylek 0 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Koledzy pomocy, zrobiłem wszystko jak w instrukcji i tempomat działa rewelacyjne. Mam problem z kontrolka ESP, za każdym razem jak kręcę kierą to zapala kontrolka z esp i jak tylko ruszę to gaśnie. W czasie jazdy to samo. Wywala też błąd: Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl Part No SW: 8E0 910 517 B HW: 8E0 614 517 AT Component: ESP8 front H04 0180 Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0004401 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 2647F2ABEDC3 2 Faults Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 41 Reset counter: 40 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x0100 Hex Value: 0x4002 Hex Value: 0x00FF Hex Value: 0xFFAB Hex Value: 0x00FF Oczywiście kalibracje robiłem ze 3 razy, kontrolka dalej się zapala i gaśnie. POMOCY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
done 3 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Obstawiam czujnik skrętu, jak masz możliwość to przełóż na próbę inny (dość łatwo odpina się od taśmy zwijaka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damylek 0 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Obstawiam czujnik skrętu, jak masz możliwość to przełóż na próbę inny (dość łatwo odpina się od taśmy zwijaka). Chyba znalazłem przyczynę. Wtyczka która dochodzi z prawej strony taśmy była luźna, wpiąłem ją do końca i zabezpieczyłem opaską by nie wypadła. Zrobiłem kalibrację i przestało świecić. Na trasie żona mówiła że też było ok, zobaczymy jutro błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 dowiem się z wlepki z kodami jaki mam moduł kierownicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Dopiero po rozebraniu. Jak nie masz kiery MF albo podgrzewanej to na 100% masz moduł S albo F, czyli bida Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Koledzy czy ktos z kujawsko-pomorskiego pomogl by w zaprogramowaniu tempomatu. Z fisem sobie poradzilem ale tempomat troche mnie przeraza byl bym wdzieczny za odpowiedzi na PW (nie warto zasmiecac i tak juz rozbudowanego watku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Miał ktoś problem z kodowaniem manetki FIS ? Wymienialem kiere na 3 ramienna oraz dodawalem fis i tempomat. Zrobiłem wszystko jak jest w wątku i błędy się nie pokazuja. Tempomat działa a manetka fis nie. Działa tylko Reset. Mogę wł/wyl ekran fis. Manetka od avanta moduł z literą K wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Wyglada na to ze nie zakodowales samej manetki. Ja tak mialem bo z pospiechu nie wcisnalem save . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Już znalazłem odpowiedź na swoje pytanie. Nie był zakodowany DIS2 na kanale 19 w 17 instruments. wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otomsono 1 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Chcę zamontować u siebie kierownicę z mu-fu. Czy można kupić samego airbaga z mu-fu i włożyć go do zwykłej kiery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 z tego co wiem to czujnik sprzęgła montowany jest tylko do tempomatu czyli jeśli on jest to tempomat powinien chodzić bez wymiany modułu, dobrze myślę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 z tego co wiem to czujnik sprzęgła montowany jest tylko do tempomatu Nie prawda to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 z tego co wiem to czujnik sprzęgła montowany jest tylko do tempomatu czyli jeśli on jest to tempomat powinien chodzić bez wymiany modułu, dobrze myślę? Bez wymiany modułu i odpowiedniego kodowania tempomat nie będzie działał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi