Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No okej. Ale mogę przekładać "komplet" z foto?

zachowana informacja o kodowaniu w grupach : 16 (kierownica), 46 (Comfort System), 03 (ABS)

Czyli chodzi o te wartości "coding" / "soft coding"? Po co one dalej? Gdzie je wykorzystujemy?

Remedium na to jest oczywiście poprawne zakodowanie modułu pod nasze auto (16-Steering Wheel -> Recode): Mój Recode to 00042 oczywiscie gdy wczesniej włozyliśmy manetke od tempomatu, wpisujemy to w pierwszą kratke która bedzie i robimy DO IT

A mój recode to będzie 00002? bo zwykła kiera czyli zamiast 4 będzie 0. A 2 zostaje bo avant. To wpływu na manetkę fis nie ma?

Reszta tych kodów do hamulców poda jest już do auta jak moje wiec chyba będzie ok...

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Daruś zakładasz nowy komlecik i kodujesz co ci potrzeba , kodowania licznika nie ruszasz , MK też nie , kodujesz abs i koło kierownicy , dopisujesz tempomat do silnika i wsio:wink: przed zwaleniem starego modułu zapisz sobie kodowanie abs-u:wink:

Opublikowano

Dziękuje Dominiczku :hi:Zobaczymy co z tego w niedziele wyjdzie.

Opublikowano
Dziękuje Dominiczku :hi:Zobaczymy co z tego w niedziele wyjdzie.

w razie cuś dzwoń:wink: pomoge:wink:

Opublikowano
Pomoże ktoś przy adaptacji MF i tempomatu?

Robiliśmy według instrukcji pre_pl i poprawki Boberka.

MF działa ( RNS-e + telefon )

Utkneliśmy na czujniku skrętu(nie zmienia się wartość 2,5) później error.

Może ktoś mniej więcej podać co dalej wg ich instrukcji -wymiana modułu kierownicy.

1. 16-Steering Wheel -> Recode 03?42 (Multitronic)

2. 03-ABS Brakes Mój login 09559 5(FN 3-15" PR-1LB/1LE)

3. Kalibracja porażka; Kanał 005 pole 1- 2,5 (przy kręceniu nic się nie zmienia)

4. [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!]

5. [basic Settings - 04] Group 001(error)

reszta byłaby chyba bez problemu...

No to sobie poradziliśmy :banan: oczywiście z pomocą Bartka :wink:

Opublikowano
A ktoś może mi powiedzieć jakie mam wybrać hamulce przy programowaniu ABS. Ten rozmiar w calach to rozmiar opony ?

masz na wlepce serwisowej kod hamulców, nie sugeruj się calami...

Opublikowano
Dziękuje Dominiczku :hi:Zobaczymy co z tego w niedziele wyjdzie.

w razie cuś dzwoń:wink: pomoge:wink:

No i działa :banan: Dzięki za pomoc :hi:

Aczkolwiek, dwa razy montowałem obudowę bo mi kiera tarła :doh:

Po zakodowaniu wszystkiego wkładam kluczyk kręcę i nic, ale kontrolki ok, myślę, coś z tym kluczykiem bo w tutku był opisany taki problem i po 5 sekundach zapalił :whistling:

Jadę na jazdę próbną i próbuje włączyć tempo z 10 razy i d*pa i nagle działa i nie wiem czy źle włączałem czy co ale potem trochę pojeździłem i uruchamiałem tempo z 10 razy i było ok...

Po powrocie nieciekawy błąd na silniku:

17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal

       P1569 - 35-00 - -

Oraz na w 046:

01562 - Right Rear Door

       59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01562 - Right Rear Door

       61-00 - Won't De-Safe

Ten pierwszy dał się skasować i po ponownym zapaleniu auta już go nie było a te dwa to nawet nie sprawdziłem drugi raz ale chyba nie związane z dzisiejszą akcją, nie wiem czy już ich tam nie było aczkolwiek centralka działa poprawnie i dobrze zamyka wszystkie drzwi.

Mam nadzieje, że rano normalnie odpalę tym kluczykiem auto i bez żadnych niespodzianek wszystko będzie :whistling:

Opublikowano

Panocki czy przy wymianie samej taśmy airbag trzeba robić całą procedurę związaną z kalibracją czujnika skrętu itp? (modułu nie ruszam bo mam juz zainstalowany pod multi z indexem Q)

Opublikowano
Panocki czy przy wymianie samej taśmy airbag trzeba robić całą procedurę związaną z kalibracją czujnika skrętu itp? (modułu nie ruszam bo mam juz zainstalowany pod multi z indexem Q)

nie:wink: będzie świtało tylko esp które zaraz zgaśnie:wink:

Opublikowano

jak zwykle niezawodny domin :thumbup1:

Opublikowano

Koledzy byłem dzisiaj ze wszystkimi gratami do instalacji tempomatu do mojej B6 u kolesia który jest ogarnięty w elektronice samochodowej i ogarnia np takie rzeczy jak instalacje kierownic MF i tempomatów . Trochę się zdziwiłem jak powiedział mi, że na moim miejscu nie instalowałby tempomatu bo nie działa on tak dobrze jak w wersji z tempomatem zainstalowanym fabrycznie. Mówił, że tempomatu dokładanego nie można wyłączyć poprzez wciśnięcie pedału hamulca czy zmianę biegu oraz, że samochód z dokładanym tempomatem pali o 1,5 litra więcej. Stąd moje pytanie czy koleś ma rację czy się nie zna i gada głupoty.:eusathink:

Opublikowano
Koledzy byłem dzisiaj ze wszystkimi gratami do instalacji tempomatu do mojej B6 u kolesia który jest ogarnięty w elektronice samochodowej i ogarnia np takie rzeczy jak instalacje kierownic MF i tempomatów . Trochę się zdziwiłem jak powiedział mi, że na moim miejscu nie instalowałby tempomatu bo nie działa on tak dobrze jak w wersji z tempomatem zainstalowanym fabrycznie. Mówił, że tempomatu dokładanego nie można wyłączyć poprzez wciśnięcie pedału hamulca czy zmianę biegu oraz, że samochód z dokładanym tempomatem pali o 1,5 litra więcej. Stąd moje pytanie czy koleś ma rację czy się nie zna i gada głupoty.:eusathink:

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Opublikowano

Ok kolego zamieściłeś tylko emota:facepalm: a czy mógłbyś sie wypowiedzieć ciut więcej na ten temat??

Opublikowano
Ok kolego zamieściłeś tylko emota:facepalm: a czy mógłbyś sie wypowiedzieć ciut więcej na ten temat??

no raczej oznaczalo ze pierd... glupoty ten twoj magik:facepalm:

Opublikowano
Ok kolego zamieściłeś tylko emota:facepalm: a czy mógłbyś sie wypowiedzieć ciut więcej na ten temat??

bo ten gość pier**l.... jak potłuczony:facepalm: , tempomat dokładany w B6 zachowuje sie jak ori :wink:

Opublikowano

Potwierdzam! Dokładany tempomat jest jak ori (nawet nie jak, tylko po prostu jest ori i tyle), wszystkie jego funkcje działają jak należy w tym wyłączanie pedałem hamulca lub sprzęgła, później możliwość powrotu do utrzymywanej poprzednio prędkości. A ze spalaniem nie zauważyłem różnicy.

Opublikowano
Potwierdzam! Dokładany tempomat jest jak ori (nawet nie jak, tylko po prostu jest ori i tyle), wszystkie jego funkcje działają jak należy w tym wyłączanie pedałem hamulca lub sprzęgła, później możliwość powrotu do utrzymywanej poprzednio prędkości. A ze spalaniem nie zauważyłem różnicy.

no dokladnie :wink:

Marynarz jak ci moze spalic wiecej jak ustawiasz temp i jedziesz jedna predkoscia no chyba ze sie bawisz i szarpanego jedziesz:facepalm: myslalam ze ja nie ogarniam wielu rzeczy no ale takich bzdur to jeszcze nie slyszalam ciekawe czy jakbym dafem do niego zajechala tez by mi tak o tempo powiedzial:grin: a ty mi powiedz gdzie taki magik bo widze ze z moich okolic :facepalm::grin:

Opublikowano

Zamieściłem też z tym spalaniem, bo byłem ciekawy czy to możliwe, ale sam w to nie wierzyłem, chciaż różne rzeczy się zdarzają,:wink: to poszukam innego gościa.

Opublikowano
Zamieściłem też z tym spalaniem, bo byłem ciekawy czy to możliwe, ale sam w to nie wierzyłem, chciaż różne rzeczy się zdarzają,:wink: to poszukam innego gościa.

i to tak chyba najlepiej bedzie :wink:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...