darooo Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 No okej. Ale mogę przekładać "komplet" z foto? zachowana informacja o kodowaniu w grupach : 16 (kierownica), 46 (Comfort System), 03 (ABS) Czyli chodzi o te wartości "coding" / "soft coding"? Po co one dalej? Gdzie je wykorzystujemy? Remedium na to jest oczywiście poprawne zakodowanie modułu pod nasze auto (16-Steering Wheel -> Recode): Mój Recode to 00042 oczywiscie gdy wczesniej włozyliśmy manetke od tempomatu, wpisujemy to w pierwszą kratke która bedzie i robimy DO IT A mój recode to będzie 00002? bo zwykła kiera czyli zamiast 4 będzie 0. A 2 zostaje bo avant. To wpływu na manetkę fis nie ma? Reszta tych kodów do hamulców poda jest już do auta jak moje wiec chyba będzie ok...
domin79 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Daruś zakładasz nowy komlecik i kodujesz co ci potrzeba , kodowania licznika nie ruszasz , MK też nie , kodujesz abs i koło kierownicy , dopisujesz tempomat do silnika i wsio:wink: przed zwaleniem starego modułu zapisz sobie kodowanie abs-u:wink:
darooo Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Dziękuje Dominiczku :hi:Zobaczymy co z tego w niedziele wyjdzie.
domin79 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Dziękuje Dominiczku :hi:Zobaczymy co z tego w niedziele wyjdzie. w razie cuś dzwoń pomoge:wink:
egon_81 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Pomoże ktoś przy adaptacji MF i tempomatu?Robiliśmy według instrukcji pre_pl i poprawki Boberka. MF działa ( RNS-e + telefon ) Utkneliśmy na czujniku skrętu(nie zmienia się wartość 2,5) później error. Może ktoś mniej więcej podać co dalej wg ich instrukcji -wymiana modułu kierownicy. 1. 16-Steering Wheel -> Recode 03?42 (Multitronic) 2. 03-ABS Brakes Mój login 09559 5(FN 3-15" PR-1LB/1LE) 3. Kalibracja porażka; Kanał 005 pole 1- 2,5 (przy kręceniu nic się nie zmienia) 4. [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] 5. [basic Settings - 04] Group 001(error) reszta byłaby chyba bez problemu... No to sobie poradziliśmy oczywiście z pomocą Bartka
kruszek1985 Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 A ktoś może mi powiedzieć jakie mam wybrać hamulce przy programowaniu ABS. Ten rozmiar w calach to rozmiar opony ?
egon_81 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 A ktoś może mi powiedzieć jakie mam wybrać hamulce przy programowaniu ABS. Ten rozmiar w calach to rozmiar opony ? masz na wlepce serwisowej kod hamulców, nie sugeruj się calami...
darooo Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Dziękuje Dominiczku :hi:Zobaczymy co z tego w niedziele wyjdzie. w razie cuś dzwoń pomoge:wink: No i działa Dzięki za pomoc Aczkolwiek, dwa razy montowałem obudowę bo mi kiera tarła Po zakodowaniu wszystkiego wkładam kluczyk kręcę i nic, ale kontrolki ok, myślę, coś z tym kluczykiem bo w tutku był opisany taki problem i po 5 sekundach zapalił Jadę na jazdę próbną i próbuje włączyć tempo z 10 razy i d*pa i nagle działa i nie wiem czy źle włączałem czy co ale potem trochę pojeździłem i uruchamiałem tempo z 10 razy i było ok... Po powrocie nieciekawy błąd na silniku: 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 35-00 - - Oraz na w 046: 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe Ten pierwszy dał się skasować i po ponownym zapaleniu auta już go nie było a te dwa to nawet nie sprawdziłem drugi raz ale chyba nie związane z dzisiejszą akcją, nie wiem czy już ich tam nie było aczkolwiek centralka działa poprawnie i dobrze zamyka wszystkie drzwi. Mam nadzieje, że rano normalnie odpalę tym kluczykiem auto i bez żadnych niespodzianek wszystko będzie
turzol Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Panocki czy przy wymianie samej taśmy airbag trzeba robić całą procedurę związaną z kalibracją czujnika skrętu itp? (modułu nie ruszam bo mam juz zainstalowany pod multi z indexem Q)
domin79 Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Panocki czy przy wymianie samej taśmy airbag trzeba robić całą procedurę związaną z kalibracją czujnika skrętu itp? (modułu nie ruszam bo mam juz zainstalowany pod multi z indexem Q) nie:wink: będzie świtało tylko esp które zaraz zgaśnie:wink:
Marynarz____ Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Koledzy byłem dzisiaj ze wszystkimi gratami do instalacji tempomatu do mojej B6 u kolesia który jest ogarnięty w elektronice samochodowej i ogarnia np takie rzeczy jak instalacje kierownic MF i tempomatów . Trochę się zdziwiłem jak powiedział mi, że na moim miejscu nie instalowałby tempomatu bo nie działa on tak dobrze jak w wersji z tempomatem zainstalowanym fabrycznie. Mówił, że tempomatu dokładanego nie można wyłączyć poprzez wciśnięcie pedału hamulca czy zmianę biegu oraz, że samochód z dokładanym tempomatem pali o 1,5 litra więcej. Stąd moje pytanie czy koleś ma rację czy się nie zna i gada głupoty.
domin79 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Koledzy byłem dzisiaj ze wszystkimi gratami do instalacji tempomatu do mojej B6 u kolesia który jest ogarnięty w elektronice samochodowej i ogarnia np takie rzeczy jak instalacje kierownic MF i tempomatów . Trochę się zdziwiłem jak powiedział mi, że na moim miejscu nie instalowałby tempomatu bo nie działa on tak dobrze jak w wersji z tempomatem zainstalowanym fabrycznie. Mówił, że tempomatu dokładanego nie można wyłączyć poprzez wciśnięcie pedału hamulca czy zmianę biegu oraz, że samochód z dokładanym tempomatem pali o 1,5 litra więcej. Stąd moje pytanie czy koleś ma rację czy się nie zna i gada głupoty. :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
Marynarz____ Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Ok kolego zamieściłeś tylko emota:facepalm: a czy mógłbyś sie wypowiedzieć ciut więcej na ten temat??
Gość Edyta Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Ok kolego zamieściłeś tylko emota:facepalm: a czy mógłbyś sie wypowiedzieć ciut więcej na ten temat?? no raczej oznaczalo ze pierd... glupoty ten twoj magik:facepalm:
domin79 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Ok kolego zamieściłeś tylko emota:facepalm: a czy mógłbyś sie wypowiedzieć ciut więcej na ten temat?? bo ten gość pier**l.... jak potłuczony:facepalm: , tempomat dokładany w B6 zachowuje sie jak ori
Slawek Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Potwierdzam! Dokładany tempomat jest jak ori (nawet nie jak, tylko po prostu jest ori i tyle), wszystkie jego funkcje działają jak należy w tym wyłączanie pedałem hamulca lub sprzęgła, później możliwość powrotu do utrzymywanej poprzednio prędkości. A ze spalaniem nie zauważyłem różnicy.
Gość Edyta Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Potwierdzam! Dokładany tempomat jest jak ori (nawet nie jak, tylko po prostu jest ori i tyle), wszystkie jego funkcje działają jak należy w tym wyłączanie pedałem hamulca lub sprzęgła, później możliwość powrotu do utrzymywanej poprzednio prędkości. A ze spalaniem nie zauważyłem różnicy. no dokladnie Marynarz jak ci moze spalic wiecej jak ustawiasz temp i jedziesz jedna predkoscia no chyba ze sie bawisz i szarpanego jedziesz:facepalm: myslalam ze ja nie ogarniam wielu rzeczy no ale takich bzdur to jeszcze nie slyszalam ciekawe czy jakbym dafem do niego zajechala tez by mi tak o tempo powiedzial:grin: a ty mi powiedz gdzie taki magik bo widze ze z moich okolic
Marynarz____ Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Zamieściłem też z tym spalaniem, bo byłem ciekawy czy to możliwe, ale sam w to nie wierzyłem, chciaż różne rzeczy się zdarzają, to poszukam innego gościa.
Gość Edyta Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Zamieściłem też z tym spalaniem, bo byłem ciekawy czy to możliwe, ale sam w to nie wierzyłem, chciaż różne rzeczy się zdarzają, to poszukam innego gościa. i to tak chyba najlepiej bedzie
Rekomendowane odpowiedzi