tolek85 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Czy moduł "podkowa" z A6 C6 o numerze 4F0 953 549 A będzie działał w B7 ogarniając multi i tempomat?
biggman Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) Panowie Tasma o numerze 8E0953541D jest zamienna z taśmą o numerze 8E0953541E? Padła koledze i ma u siebie z koncówką E i pytanie czy moze założyc o koncówce D Taśma E jest pod grzaną kiere E - 14pin multi z grzaniem D - 12pin multi bez grzania Czy moduł "podkowa" z A6 C6 o numerze 4F0 953 549 A będzie działał w B7 ogarniając multi i tempomat? nie Edytowane 13 Lipca 2015 przez biggman
tolek85 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 dzięki za expresową odpowiedź a manetka tempomatu z A6 C6? Nie znam numeru. Na aukcji jest cały komplet za 100. Tzn manetka taśma 4E0 953 541 A, moduł, który już wiem, że nie będzie działać. Ale może manetkę już będę miał i taśmę za 100 (wydaje mi się, że dobra cena).
biggman Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Do tego czujnik sprzęgla i hamulca do sprawdzenia dzięki za expresową odpowiedź a manetka tempomatu z A6 C6? Nie znam numeru. Na aukcji jest cały komplet za 100. Tzn manetka taśma 4E0 953 541 A, moduł, który już wiem, że nie będzie działać. Ale może manetkę już będę miał i taśmę za 100 (wydaje mi się, że dobra cena). manetka będzie ok, jest taka sama
bombel8407 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Czy Ktoś z Wawy lub okolic ogarnie mi kodowanie tempomat? Zależy mi na czasie.
darecki_M Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Witam! Koledzy czy jest kiera multi trzyramienna do b6 ale z poduszką na jeden przewód ? .(hipotetycznie poduszka z A1 widziałem że jest na jeden przewód ).
oooprzemekooo Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Witam ma ktoś z was gotowy wzór jak wyciąć dziurę pod manetkę tempomatu ? Bo wiem że swego czasu była na forum a teraz jej nie mogę znaleść
koleś1 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 ZObacz od wewnętrznej strony obudowy. Powinieneś zobaczyć zarys kształtu do wycięcia.
wrclaguna Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Witam ma ktoś z was gotowy wzór jak wyciąć dziurę pod manetkę tempomatu ? Bo wiem że swego czasu była na forum a teraz jej nie mogę znaleść a szukałes cos na FORUM ? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/147411-all-b6-przerobka-obudowy-kierownicy-pod-tempomat-fotostory/#entry2124146
oooprzemekooo Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 (edytowane) No a nie , widziałem już ten post, u mnie też nie widać na obudowie tych śladów jak wyciąć, a kiedyś widziałem ze ktoś wstawił link do pobrania z gotowym szablonem do wydrukowania Edytowane 16 Sierpnia 2015 przez oooprzemekooo
gudi Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Cześć. Czy moduł z końcówką Q będzie współpracował z kierownicą multi z B6 ?
biggman Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 (edytowane) nie będzie, Q -> kiera B7/B8/TT Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez biggman
Kosa-00 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 wie ktoś może co może być że nie chce zapamiętać kodowania ???był wymieniany moduł
maq Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Kodowania modułu? Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
maq Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Big niekoniecznie. Nie wiem czy pamiętasz ale też nie przyjmował mi kodowania abs ( pisałem wtedy do Ciebie nawet bo graty miałem od Ciebie). Też myślałem że to kwestia kabla ale potem po rozmowie z gościem który miał taki sam kłopot okazało sie ze robiłem błąd. Abs przyjmował kodowania na jakieś 15 sekund po czyim wracal do 0000. Ja myślałem że to jest jakiś problem kodowania a tak naprawdę trzeba było od razu po wpisaniu przejść do procedury kalibracji czujnika skrętu. Pytanie co nie przyjmuje koledze kodowania? Abs czy moduł kiery? Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez maq
biggman Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) no tak, trzeba procedure kalibracji czujnika robic od razu. Jak się postępuje krok po kroku według 1posta nie powinno być problemów. Kolega pisze z tego co się domyślam o kodowaniu modułu kierownicy, a tutaj jeśli moduł nie przyjmuje kodowania to na bank jest wina kabla. Były uparte autka które ruszały tylko na ori kablu Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez biggman
marekg Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Co to jest ori kabel? Pytam bo chyba mam właśnie oporny samochód. Dwa lata temu zabrałem sie za tempomat i poszło bez problemu z wyjątkiem kodowania modułu kierownicy. Moduł jest "N". Gdyby nie to, ze juz był zakodowany ponad pasujaca mi konfiguracje to byłaby kiszka. Tak mam tylko błąd niedopasowania Vin. Teraz założyłem multifunkcje i dzięki Bogu miałem inna N-ke do dyspozycji wiec działa. Ale zadnymi kablami i softem nie udało sie zmusić ani jednego ani drugiego modułu do współpracy. A inne pytanko, czy przyciski na kierownicy podświetlają sie tylko przy przekręconym kluczyku? U mnie bez kluczyka są wszystkie podświetlenia ale bez kiery.
biggman Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Tak ma byc z podswietleniem. Ori kabel to oryginalny vcds + kabel (interfejs)
Rekomendowane odpowiedzi