Robero321 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 00778 --> Czujnik G85 kąta skrętu układu kierowniczego Możliwe przyczyny -Brak komunikacji-Brak lub nieprawidłowa regulacja-Usterka mechaniczna-Niedopuszczalna wartość sygnału. 01044 --> Sterownik zakodowany nieprawidłowo. Należy zweryfikować i ewentualnie prawidłowo zakodować sterownik w którym jest ten błąd.
kreczi Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Muszę się z tym gdzieś wybrać. Sam nie dam rady. Dziękuję za podpowiedzi
koleś1 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Muszę się z tym gdzieś wybrać Przyjedź na Śląsk. Pomogę. może taśma jet zerwana Przez taśmę idą tylko sygnały z klaksonu, air bag, multi (jeśli jest) i grzania kierownicy (jesli jest). Taśma nie ma nic wspólnego z ABS/ESP czy ręcznym. Oj chyba się mylisz. W taśmie jest czujnik kąta skrętu z którego czytają dane wyżej wymienione systemy... Właśnie o to mi chodziło że że w taśmie jest jest czujnik konta skrętu i jak jest taśma zerwana to będzie świecić kontrolka trakcj Owszem, czujnik kąta skrętu jest na obudowie taśmy. Sygnał z czujnika nie przechodzi jednak przez taśmę bo czujnik jest wpięty w gniazdo w module. Przez taśmę, czyli to co widać w okienku, taki plastikowy pasek ze ścieżkami idą tylko sygnały z klaksonu, air bag, multi i grzania. Więc jeśli piszecie o zerwaniu taśmy to wtedy nie ma np. połączenia z airbagiem i świeci się kontrolka na liczniku. Miałem tak dwa razy u siebie. Na zdjęciu czujnik skrętu a w kółeczku czerwonym jego styki, które wchodzą do modułu. W zielonym element, który się obraca i powoduje, że czujnik widzi ruch kierownicą: Moduł. Gniazdo D: D - Czujnik kąta skrętu kierownicy 1 - zakres światła 5 2 - zakres światła 3 3 - zakres światła 1 4 - zacisk 30 5 - zasilanie napięciowe (5 V) 6 - zakres światła 6 7 - zakres światła 4 8 - zakres światła 2 9 - zacisk 31 10 - zakres światła 7 Edytowane 18 Stycznia 2016 przez koleś1
kreczi Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 A jeśli u mnie wartość się nie zmienia na vagu.
koleś1 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 A jeśli u mnie wartość się nie zmienia na vagu. Ale która wartość? Z czujnika skrętu? Jeśli tak to wg. mnie źle zrobiona adaptacja. Jak podejrzewasz, że czujnik jest uwalony to możesz przełożyć go z poprzedniej taśmy co miałeś. On jest przykręcony dwoma wkrętami. Ja jednak uważam, że takie rzeczy się nie psują.
biggman Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 czujnik skrętu nawet nie jest na wkręty tylko na 2 czy 3 zaczepy plastikowe, można go wymienić bez narzędzi między dwoma taśmami
kreczi Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Chodziło mi o te stopnie, ruch kierownica Już nie ma kontrolki esp abs itd ? pewnien elektromechanik zrobił dosłownie to w 5 min?
kaczunio81 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Ma ktos pomysl na skrzypiaca tasme ? lub poduszke airbaga podczas jazdy na roznych wertepach tasma niemilosiernie skrzypi jak usunać usterke?
koleś1 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 czujnik skrętu nawet nie jest na wkręty Zgadza się. Dziś mu się przyjrzałem. Te dwa co widać na zdjęciu skręcają obudowę czujnika skrętu.
magstar Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 (edytowane) Cześć Panowie. U mnie sprawa wygląda tak: wymieniłem moduł kierownicy z "S" na "N" i jak w opisie zaświeciło sie dużo kontrolek na desce. Po konfiguracji VAG-iem zagasło to co niepotrzebne zgodnie z opisem. Ale tempomat wcale nie działa, Z pewnością coś źle skonfigurowałem VAG-iem ale przerabiałem instrukcję 3 x od nowa i nic. w silniku wyskakuje błąd 17996 -Engine mount solenoid values... Jeżeli macie jakieś pomysły to proszę o podpowiedzi. Dziękuję. Edytowane 13 Lutego 2016 przez magstar
biggman Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Sprawdz czujnik sprzegla czy jest sprawny
magstar Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Sprawdz czujnik sprzegla czy jest sprawny Wszystko gra, przeklikałem jeszcze raz całą konfiguracje i wszystko jest jak powinno dziękuje za pomoc.
KedoG Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 (edytowane) Witam wszystkich!Potrzebuje porady. Przymierzam się do wymiany kierownicy na grzana z multifunkcją plus tempomat. Według informacji jakie są zawarte na pierwszym poście do mojej B6 jeśli chodzi o grzanie i multifunkcję będzie pasował moduł 8E0 953 549 M lub 8E0 953 549 P i właśnie z końcówka P udało mi się kupić. Mam także poduchę z multifunkcją 8E0 880 201 AB (chyba jest to od RS4 albo A6 i mam obawy czy spasuje) Brakuje mi taśmy 12 PIN (jeśli dobrze wyczytałem grzaną kierownice obsługuje taśma 8E0 953 541 E) i modułu trapezowego oraz manetki tempomatu. Z racji, że w B6 grzane kierownice nie występowały bądź występowały ale naprawdę żadko, myśle kupić kierownice od A6 C5 po lifcie. Czy idę dobrym tropem czy to zestawienie będzie ze sobą grało? I jakiego modułu trapezowego mam szukać? Byłoby ogromnym szczęściem trafić na kierownice wraz z modułem, ale w większości aukcji są to "wybebeszone" kierownice ze wszystkiego na czym można by było dodatkowo zarobić. I jeszcze jedno pytanie: w późniejszym terminie chciałbym założyć sobie navi RNS-E i czy ta multifunkcyjna poducha jaką już mam i kierownica od A6 C5 po lifcie jaką chciałbym kupić będzie współgrała z ta nawigacją? Edytowane 5 Marca 2016 przez KedoG
Piotrek_BFB Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Witam wszystkich! Potrzebuje porady. Przymierzam się do wymiany kierownicy na grzana z multifunkcją plus tempomat. Według informacji jakie są zawarte na pierwszym poście do mojej B6 jeśli chodzi o grzanie i multifunkcję będzie pasował moduł 8E0 953 549 M lub 8E0 953 549 P i właśnie z końcówka P udało mi się kupić. Mam także poduchę z multifunkcją 8E0 880 201 AB (chyba jest to od RS4 albo A6 i mam obawy czy spasuje) Brakuje mi taśmy 12 PIN (jeśli dobrze wyczytałem grzaną kierownice obsługuje taśma 8E0 953 541 E) i modułu trapezowego oraz manetki tempomatu. Z racji, że w B6 grzane kierownice nie występowały bądź występowały ale naprawdę żadko, myśle kupić kierownice od A6 C5 po lifcie. Czy idę dobrym tropem czy to zestawienie będzie ze sobą grało? I jakiego modułu trapezowego mam szukać? Byłoby ogromnym szczęściem trafić na kierownice wraz z modułem, ale w większości aukcji są to "wybebeszone" kierownice ze wszystkiego na czym można by było dodatkowo zarobić. I jeszcze jedno pytanie: w późniejszym terminie chciałbym założyć sobie navi RNS-E i czy ta multifunkcyjna poducha jaką już mam i kierownica od A6 C5 po lifcie jaką chciałbym kupić będzie współgrała z ta nawigacją? Mam uszkodzona tasme 8E0 953 541 E na jaka moge zmienic zeby po zakodowaniu wszystko dzialalo co mam, bo z literka e ciezko znalesc na alledrogo ??
KedoG Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Mam uszkodzona tasme 8E0 953 541 E na jaka moge zmienic zeby po zakodowaniu wszystko dzialalo co mam, bo z literka e ciezko znalesc na alledrogo ?? Na niemieckim ebay. Cena kosmos...http://www.ebay.de/itm/Schleifring-Ruckstellring-AUDI-A4-B6-8E-8E0953541E-VW-Phaeton-Lenkwinkelsensor-/351623923413?hash=item51de6b46d5:g:1N4AAOSwT6pVsjbS
brajan11 Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 Witam mam taki dylemat mam a4 b6 z 2002r sedan bez mf i tempo oraz pół fis i planuje zmianę na wszystko więc co potrzebuje do zamontowania pełnego FIS oraz tempomat oraz MF, mam już manetkę pod FIS oraz moduł z końcówką L oraz taśmę kierownicy (tą obrotową) z końcówką D oraz manetkę tempomaty z końcówką D planuje jeszcze zakup kierownicy 4-ramiennej z b6 z MF czy coś jeszcze muszę wymienić? Czytałem że musi być jeszcze wiązka kierownicy i orientuje się że jest to ta w kierownicy co łączy taśmę obrotową z jakims trapezem w kierownicy.I czy moduł L oraz taśma D będa pasować pod tempomat i MF
Robero321 Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 Nie kolego wiązka nie łączy taśmy z trapezem. Trapez z taśma są połączone gniazdami na wcisk a wiązka o której czytałeś łączy poduszkę powietrzną i taśmą - ta obrotową. (Z jednej strony ma zazwyczaj żółtą kostkę wpinana w taśmę -obrotową a z drugiej klakson poduszka, masa i tp Jeśli ma mieć MF to jeszcze mała czarna wtyczka pod MF ) wszystko co Ci jest potrzebne masz w odpowiednich wątkach w dziale Warsztat
brajan11 Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 Główne zapytanie mam czy taśma z końcówką D nadaje się pod tempomat i MF i czy na odblokowanie pełnego FIS ma wpływ jaki moduł się posiada czy wszystkie moduły podchodzą pod FIS
Rekomendowane odpowiedzi