black4 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Witam, Panowie prośba o info. Jaki nr. modułu i taśmy są potrzebne pod skrętny bi-ksenon w A4 B7 przy wymianie kierownicy na sport z multifunkcją np. z B8 lub z TT. Dzięki z góry! Pozdrawiam!
wrclaguna Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Info jest 1 poście AUDI A4 B7 2004-2008- Moduły obsługujace : - 8E0953549R , 8E0953549Q , 8E0953549T- Taśma 12 PIN - 4E0953541 z końcówką A, B lub E- Okablowanie poduszki w zaleznosci jaka kiera
kaju Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 To poducha nie wystrzeli ?ja na zapłonie wpinam i wypinam i ani razu w ryj nie dostałem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
witcher86 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Ok dzięki. To do montażu tempomatu nie odłączę. A swoją drogą jak jest z tym radiem gdy radio jest przypisane pod dane auto ? Trzeba kod wpisać ?
SzczYpior_n1 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Jeżeli nigdy radio nie było wymieniane to kodu nie zawoła. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
oko89 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Witam Panowie, nigdzie nie mogłem się dokopać do wiadomości odnośnie rodzaju rączki tempomatu. Mianowicie na serwisach aukcyjnych przewijają się 2 rodzaje z rysunkiem prostej strzałki na manetce oraz z pół okrągłą. Jaka jest różnica i jeśli brak czy jakoś inaczej się steruje ( wygodniej) tą czy tamtą. pozdrawiam
kaju Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 nie ma żadnych różnic poza piktogramami. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
oko89 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Dzięki za szybkie info. W taki razie nie zostaje nic innego jak kupować i w weekend montaż.
damiano_1986 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Witam wszystkich Mam a4 b6 2003 z 3-ramienną kierownicą sport, ale nie mam ani tempomatu ani manetki do komputera. Co wiecej mam moduł z literką "F"(golas). Mam na oku taką aukcje http://www.ebay.co.uk/itm/152203016345i pytanie czy to podejdzie do mojego a4?
nitroo Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Moduł Q podejdzie i będziesz mógł nawet mieć kierownicę multifunkcyjną z B7/B8.
lukaszooo Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Na forum wielokrotnie byly pajaki pod tempomat po 250zl.
witcher86 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) Dobra wszystko rozebrałem ale nie bardzo wiem jak mam wpiąć samą manetkę tempomatu jestem w tym punkcie : Ona nie bardzo chce tam wejść a nie chce czegoś wyłamać. Mam jakoś zdemontować manetkę od kierunkowskazów ? Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez witcher86
kaju Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 ona się wsuwa kolego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk demontuj cały pająk Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
witcher86 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Czyli muszę zdjąć cały moduł kierownicy i jakoś wejdzie wtedy ?
kaju Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 PAJĄK! od góry imbus i bodajże od spodu jak dobrze pamiętam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tomeczek1403 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Odkręć tą manetkę, którą masz przykręconą do modułu, wtedy spinasz dwie razem i skręcasz. Obie manetki mają wspólny wkręt do przykręcenia, inaczej nie wepniesz jej.
Redus23 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Witam wszystkich. Posiadam A4 B6 Avant 2.0 ALT 2002r. Manual + zwykła kierownica 4-ramienna. A więc tak przejdę do sedna sprawy. Zakupiłem potrzebne rzeczy do modu pod multifunkcję, tempomat oraz pełen fis. Lista zakupionych rzeczy: - Kierownica 3-ramienna z multifunkcją A4 B7 - Poduszka pod kierownicę 3-ramienną z okablowaniem A4 B7 - Taśma z oznaczeniem A - Moduł z oznaczeniem Q - Manetka tempomatu - Manetka kompa pokładowego z Avant Obudowę pod tempomat wytnę sam miniszlifierką. I moje pytania brzmią następująco: - Czy po zamontowaniu wszystkich wyżej wymienionych elementów, będę mógł normalnie jeździć w najbliższym czasie, bez kodowania w vagu? Chodzi głównie o spryskiwacze i kierunkowskazy tak aby dojechać zawsze do pracy. -Wiem na temat aktywowania tempomatu oraz multifunkcji co przestawić w vagu, ale wyczytałem również w temacie, że występują błędy ABSu oraz czujnika skrętu.Oczywiście błędy trzeba będzie usunąć, o czym wiem. Ale login do usunięcia tych błędów zawiera również rodzaj hamulców w posiadanym egzemplarzu. Ktoś z was wie jaki dokładnie to model hamulców, chodzi o kod trzy cyfrowy. Jeżeli wiecie to podajcie (średnica przedniej tarczy 288 mm , tył 245 mm). -Następna sprawa kodowanie pełnego fis z możliwością wyświetlania aktulanego spalania czy też cyfrowej prędkości km/h. Pytanie brzmi czy ktoś z was posiada dokładną instrukcję, gdzie w jakich ustawieniach uruchomić pełen fis? Czytałem wiele na ten temat, ale niestety wszystko co przeczytałem, jest pisane półsłówkami. Z góry dzięki, jeżeli uzyskam pełne informację, to z pewnością zrobię temat na główną stronę z dokładnym opisem części potrzebnych do zakupu poszczególnych modów w kierownicy razem z numerami części i zdjęciami z montażu oraz przeróbki dolnej osłony pod tempomat. Czekam na informację, na razie chcę to zamontować, bez kodowania w vagu. Czemu tak? pracuję do 14h dziennie i nie mam czasu wszystkiego zrobić w ciągu np. jednego tygodnia.Pozdrawiam RedusCustomGarage.
Rekomendowane odpowiedzi