antonio Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 ja mam kabelek pod kiere B7 na sprzedaz - info i link w podpisie
Filutek Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 ja mam kabelek pod kiere B7 na sprzedaz - info i link w podpisie Dzięki ale kupiłem w ASO Germany
A4_Dominik_WAW Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Jak mówicie osłone kolumny kierownicy warto ciąć pod tempomat czy lepiej kupić oryginalnie z miejscem na tempomat ? Jeżeli ciąć to czym ?
truckmaniac Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Jak mówicie osłone kolumny kierownicy warto ciąć pod tempomat czy lepiej kupić oryginalnie z miejscem na tempomat ? Jeżeli ciąć to czym ? U siebie kupiłem.Kumplowi wycinałem małym frezem. Raczej mega zdolności manualnych nie mam
A4_Dominik_WAW Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Jak mówicie osłone kolumny kierownicy warto ciąć pod tempomat czy lepiej kupić oryginalnie z miejscem na tempomat ? Jeżeli ciąć to czym ? U siebie kupiłem.Kumplowi wycinałem małym frezem. Raczej mega zdolności manualnych nie mam No właśnie ja też sie obawiam o swoje zdolności :/ nie wiem czy ryzykować. Nie mam za bardzo czym tego zrobić ... może lutownicą heh
_Bartek_ Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Zrób dremelem lub czymś takim. Ja robiłem lutownicą, bo nie miałem dremela i wyszła kupa... Trochę przesadziłem z otworem :gwizdanie: Teraz mam dremel i podejrzewam, że dużo łatwiej się tym zrobi. Pzdr
juri-gtd Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 [select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 11463 to activate cruise control [Do It!] ja mam 3.2 fsi jak podpina vag-a i wchodze w silnik to nie mam ikonki login tylko kodowanie II i nie moge na to kliknac bo jest nieaktywne jak mam uaktywnic tempomat?
A4_Dominik_WAW Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Mam pytanie odnośnie wycinania otworu na tempomat, czy od wewnętrznej strony obudowy jest zarys wycięcia ? Jeżeli nie ma to czy ktoś ma jakiś szablon w wersji elektronicznej ?
antonio Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Mam pytanie odnośnie wycinania otworu na tempomat, czy od wewnętrznej strony obudowy jest zarys wycięcia ? Jeżeli nie ma to czy ktoś ma jakiś szablon w wersji elektronicznej ? nie ma tam żadnych podpowiedzi
boseron Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 i nie jest to tak prosto równo wyciąc wiem cos o tym
A4_Dominik_WAW Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Będę to ciął dremerem i przydałby się jakiś szablon skoro podpowiedzi brak.
czaki22 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 sprawdz od strony wew, czesto jest wytrasowane juz
zieluch Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 z tego co wiem zawsze jest już zaznaczenie tylko słabo widoczne
gudi Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Potwierdzam! Właśnie sprawdzałem na obudowie, którą zdemontowałem podczas dokładania tempomatu i faktycznie jest zaznaczone od środka jak powinien wyglądać otwór pod manetkę. Jednak ślad ten jest bardzo ale to bardzo niewidoczny. Dopiero pod światło jestem go w stanie zauważyć. http://yfrog.com/5z20101103024j
bulk_1986 Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Siema Czy to mi wystarczy do montażu tempomatu czy potrzebuje jeszcze jakieś taśmy itp http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-a6-c6-manetka-tempomatu-tempomat-i1313251927.html Pozdro
arek776 Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 panowie jestem po montazu. sam montaz nie stanowil problemu. natomiast nie dziala mi ani fis ani tempomat. mialem golasa bez fisa tempo i MF. jest to multitronic. był modul z literką S. zmienilem na modul z literką M, MF od B6, całe manetki (od A6) oraz tasme (tez od A6). po kodowaniu nie ma bledów ale nie dziala mi ani FIS ani tempo. nie wiem jak FIS ma dzialac ale jak naciskam przyciski na koncu dzwigni to nic sie nie dzieje, jak nacisne RESET na wyswietlaczu widac tylko na dole jaki bieg jest wrzucony (bo to automat). nie ma nic wiecej wiec cos nie tak chyba. moze trzeba zakodowac jeszcze cos z wyswietlaczem? moze to być zwiazane z tym ze to manetki od A6? z tego co pamietam sprawdzalem nr katalogowe i numery kazdej manetki zgadzaly sie z tymi od A4 (da sie jakos sprawdzic VAGiem nr manetek) tempomat tez nie działa. zakodowałem tak jak jest w instrukcji, aktywowalem tez w ENGINE i d..a. jakby manetki w ogole nie było. czujnika sprzegla nie mam bo to automat wiec co moze byc? co wiecej. kiera MF jest od B6 i jest grzana. jest kabelek ktory wpinac mam w taśmę ale niestety w tym złączu na tasmie nie ma pinów i nei ma chyba przez to grzania. tasma to z tego co pamietam z końcówką D. jaka ma byc do grzania? moze da sie to jakos wyrezac zeby podlaczyc samo grzanie. to chyba tylko 2 przewody. mam zdjecia zdjetej poduchy wiec jak trzeba dołącze
A4_Dominik_WAW Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Musisz jeszcze raz zakodować fis i tempomat. Masz wszystko podane w instrukcji instalacji tempomatu.
antonio Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Siema Czy to mi wystarczy do montażu tempomatu czy potrzebuje jeszcze jakieś taśmy itp http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-a6-c6-manetka-tempomatu-tempomat-i1313251927.html Pozdro to moduł i manetka od A6 C6 - trudno powiedzieć czy podejdzie to pod względem elektryki nie dziala mi ani FIS ani tempo. nie wiem jak FIS ma dzialac ale jak naciskam przyciski na koncu dzwigni to nic sie nie dzieje, jak nacisne RESET na wyswietlaczu widac tylko na dole jaki bieg jest wrzucony (bo to automat). nie ma nic wiecej wiec cos nie tak chyba. moze trzeba zakodowac jeszcze cos z wyswietlaczem? wejdź w 17 (Licznik) ---> Adaptacja ---> kanał 19 i wpisz tam 11001
arek776 Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Panowie! Dziala. Dziekuje bardzo za pomoc. FIS - faktycznie nie był zakodowany licznik. mialem 30100 teraz wpisałem 31011 i zadziałało. moze ktoś wyjaśnić dokładniej te opcje kodowania licznika? tempomat - tutaj muszę sie ukorzyć po prostu nie wiedzialem jak to obslugiwać. nie wiedzialem ze trzeba nacisnąć set zanim cos sie bedzie mieszać. wyczytałem na forum i działa - taka moja uwaga, biedny ten tempomat, nie widac jaka predkosc jest ustawiona tylko jest kontrolka ze działa. no ale nic super ze sie udało podsumowując - założyłem manetki od A6 - działają. założyłem multikiere, grzaną od B6 ale od manuala - nie ma tam łopatek zmiany biegów a ja mam multitronica. trudno, z recznej zmiany biegów w zasadzie i tak nie korzystam. można jednak potwierdzić iż po zamontowaniu kiery od manuala do automatu i zakodowaniu jej jako tylko sterowanie radiem (bez telefonu i sterowania głosem) działa ok. przyciski na dole mam z ikonami od telefonu ale w taki sposób zakodowane przełączają po prostu kolejne stacje w radiu. tak patrząc przydałby się przycisk mute'a radia, dziwne ze nie ma ale to takie moje tylko przemyślenia ogolnie temat jest super i dziekuje bardzo za trud jego tworzenia wszystkim co dalej - potrzebuje nr taśmy obsługującej multi i grzaną kiere. moze mi ktoś pomóc? tylko to mi zostało z tego rezania. potem... acha no i jeszcze czujnik poziomu płynu ale to juz sie zrobi jak inne działa. z innych pomysłów do nast modów: prawdopodobne: - liczniki kolor - navi w liczniku mniej prawdopodobne: - navi RNS? - ksenon - felgi 17 - pólskóra wiecej to juz nie wiem co ja mógłbym chcieć
Rekomendowane odpowiedzi