Dzo-Dzo Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 cos takiego kupilem na allegro przed chwilą i nie wiem czy nie dalem d*py http://allegro.pl/oslona-obudowa-pod-kierownice-audi-a4-b6-01-05-i1387075795.html
MarcinRoz Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 cos takiego kupilem na allegro przed chwilą i nie wiem czy nie dalem d*py http://allegro.pl/oslona-obudowa-pod-kierownice-audi-a4-b6-01-05-i1387075795.html Wygląda oki.... hmmm sam już nie wiem czym się różni ta do manuala od automatu Ja sprzedałem jedną i wyglądała tak: http://allegro.pl/obudowa-kierownicy-dolna-audi-a4-b6-b7-i1341852310.html ta akurat była bez tempomatu ale wygląda identycznie jak z wycięciem na tempomat.
antonio Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 cos takiego kupilem na allegro przed chwilą i nie wiem czy nie dalem d*py http://allegro.pl/oslona-obudowa-pod-kierownice-audi-a4-b6-01-05-i1387075795.html trochę drogo - za 114 kupiłbyś nówkę w ASO - ostatnio koledze brałem
Dzo-Dzo Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 no tak ale to trzeba wyjsc z domu jechac do serwisu
MarcinRoz Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 cos takiego kupilem na allegro przed chwilą i nie wiem czy nie dalem d*py http://allegro.pl/oslona-obudowa-pod-kierownice-audi-a4-b6-01-05-i1387075795.html trochę drogo - za 114 kupiłbyś nówkę w ASO - ostatnio koledze brałem Z górną częścią, czy tylko sam dół osłony?
A4_Dominik_WAW Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Czy moduły F i S były montowane w B7 ?
antonio Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Czy moduły F i S były montowane w B7 ? taaa
kielbiu Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 To teraz ja mam pytanie do wszystkich ekspertów. Posiadałem zamontowany odpowiedni moduł, dołożyłem tylko manetkę FIS i tempomatu.po zakodowaniu wszystkiego jak w wątku działa mi FIS tempomat NIE, i mam w ch..j błędów. Nieraz pali się tylko poduszka a nieraz choinka. ( jak jest choinka to auto nie ma mocy a nawet nieraz nie reaguje na pedał gazu). Jakby mi ktos od początku do końca napisał jak mam skonfigurować te dwie manetki to byłbym wdzięczny.
Cineksik Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 cos takiego kupilem na allegro przed chwilą i nie wiem czy nie dalem d*py http://allegro.pl/oslona-obudowa-pod-kierownice-audi-a4-b6-01-05-i1387075795.html trochę drogo - za 114 kupiłbyś nówkę w ASO - ostatnio koledze brałem Z górną częścią, czy tylko sam dół osłony? sam dół To teraz ja mam pytanie do wszystkich ekspertów. Posiadałem zamontowany odpowiedni moduł, dołożyłem tylko manetkę FIS i tempomatu.po zakodowaniu wszystkiego jak w wątku działa mi FIS tempomat NIE, i mam w ch..j błędów. Nieraz pali się tylko poduszka a nieraz choinka. ( jak jest choinka to auto nie ma mocy a nawet nieraz nie reaguje na pedał gazu). Jakby mi ktos od początku do końca napisał jak mam skonfigurować te dwie manetki to byłbym wdzięczny. jakie błędy pokazuje na VAGu :?:
kielbiu Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Najpierw poprosiłbym instrukcje jak go aktywować i jak będzie aktywny to dopiero pozbywać się błędów (chyba) jeżeli się mylę to mogę pójść zobaczyć jakie są błędy
Cineksik Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 czytałeś ten wątek: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=12945.0 musiałeś coś skopać w kodowaniu :gwizdanie:
kielbiu Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 [select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 11463 to activate cruise control [Do It!] To jest aktywacja, a kodowanie jak zrobić??
kielbiu Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 czytałeś ten wątek: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=12945.0 musiałeś coś skopać w kodowaniu :gwizdanie: Dobra zapoznałem się z tym tematem jest napisane jak aktywować[select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 11463 to activate cruise control [Do It!] Ale nie jest napisane jak wcześniej to zakodować
domin79 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Cytat kolegi BOBERKA 5. Konfiguracja Vag-Com'em 16-Steering Wheel Po złożeniu wszystkich elementów i uruchomieniu testu auta (przekręceni kluczyka w stacyjce o pół obrót) pokaże nam się błąd hamulców, ESP, airbaga w licznikach. Ostrzeżenie o poduszce samo powinno zniknąć, nie powinniśmy się tym martwić. Podłączamy vag-coma i wchodzimy do 16-Steering Wheel, zobaczymy następujące błędy : 01794 - Control Module: Incorrect Chassis (VIN) Number W przypadku 01794 należy przeprowadzić procedurę przyuczenia nowego Vin. Prawdopodobnie pojawią się dodatkowo inne błędy, na przykład o zakodowanym tempomacie (możemy nie mieć, my wczoraj nie montowaliśmy). Remedium na to jest oczywiście poprawne zakodowanie modułu pod nasze auto (16-Steering Wheel -> Recode): Mój Recode to 00042 oczywiscie gdy wczesniej włozyliśmy manetke od tempomatu, wpisujemy to w pierwszą kratke która bedzie i robimy DO IT Wszystko brałem http://wiki.ross-tech.com/index.php/Category:Fault_Codes * 0?xxx: Kierownica o 0 = standardowa (bez multifunkcji) o 1 = kierownica trójramienna (sportowa) o 2 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia o 3 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu o 4 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu/głosem o 5 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/głosem * 0x?xx: Opcje 0 = Manualna przekładnia o +1 = Tiptronic * 0xx?x: Opcje komputera pokładowego i tempomatu o 0 = komputer pokładowy i tempomat nie zainstalowane o 1 = komputer pokładowy zainstalowany o 2 = tempomat zainstalowany o 4 = komputer pokładowy i tempomat zainstalowane * 0xxx?: tylna wycieraczka (zależne od rodzaju nadwozia) o 1 = tylna wycieraczka nie zainstalowana (Sedan/Cabriolet) o 2 = tylna wycieraczka zainstalowana (Avant) Dodatkow przyuczenie VINu : W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy. 03-ABS Brakes (na włączyonym samochodzie, zeby wspomaganie działało) Korzystamy z tej informacji na ross-tech.com Pojawią się błędy : Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent Należy wejść do grupy 03-ABS i wykonać wszystkie trzy czynności bez wychodzenia przy włączonym zapłonie : Wcisnąć przycisk LOGIN, wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji : Mój login 09555 Note #1: Po zalogowaniu się, nalezy przeprowadzić kodowanie modułu. Note #2: Dla silnika BFB, hamuców 1LT (opcje) i Multitronika potrzebny jest login 09399 . * 0?xxx: Model auta o 9 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. benzyna o 9 = 6/8 Cyl. benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manualna o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku : Audi A4, hamulce FN3 15", diesel, manual, loginem jest : 09555 Od razu po zalogowaniu się przechodzimy do RECODE (pierwsza kratka) i kodujemy : Układamy CODE z poniższych informacji * 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model) o 4 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manulana o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku do zakodowania potrzebowaliśmy : 04255 Z tym miałem najwiecej problemów (najlepiej właczyc samochod) Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) : Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] Nie powinno być już żadnych błędów [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Mi sie pojawił taki błąd ale to poporstu trzeba wyjechac i mocniej zahamować i kontrolka gasnie i błedu juz nie ma Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front 3429 Software Coding: 04255 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 01486 - System Function Test Activated 35-00 - - 46 - Comfort System tu nie trzeba sie przejmowac wystarczy włożyc kluczyk i nacisnąc guzik Okazało się, że pojawiły się błędy w tym sterowniku. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1310 Coding: 06976 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 00955 - Key 1 35-00 - - 00956 - Key 2 35-00 - - Korzystamy z informacji na ross-tech.com Wchodzimy do grupy 46-Comfort system, wybieramy adaptacje [Adaptation -10], wpisujemy kanał 21. [Read] Wybieramy pozycję w pamięci sterownika jaką ma zajmować kluczyk (na przykład '3', czyli trzeci klucz) [Test] Teraz musimy wcisnąć dowolny przycisk na wybranym kluczu. Blok w kanale 21 zmieni się z Not Recogn. na Recognized. [save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] u mnie te błedy sie nie pojawiły ale kluczyk nie działał Aktywacja Tempomatu Wchodzimy w ENGINE [select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 11463 to activate cruise control [Do It!] i powinno wszytsko działać Instrukcja pre_pl Poprawki Boberek
kielbiu Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Panowie jeszcze jedno pytanie i idę do garage robić to jeszcze raz. dotyczy hamulców skąd mam napewno wiedzieć które są u mnie? jak to sprawdzić? * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) 2.0 benzyna ALT
domin79 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 ..wlepa serwisowa i szukaj po kodzie swoich
kielbiu Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 gdzie ją znajde i jak to odczytać prosiłbym o dokładniejszy opis
domin79 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 ..albo ksiązka serwisowa lub wlepa pod kołem zapasowym masz tam kody wyposażenia , nie pamiętam która pozycja oznacza hamulce ale jak popatrzysz to napewno znajdziesz swoje
fahur Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Panowie jeszcze jedno pytanie i idę do garage robić to jeszcze raz. dotyczy hamulców skąd mam napewno wiedzieć które są u mnie? jak to sprawdzić? * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) 2.0 benzyna ALT Na wlepce w książce serwisowej będziesz miał napisane: drugi rząd, trzecia kolumna od lewej. Ja u siebie w ALT mam 1LB. Ewentualnie sprawdź obecne kodowanie w module kierownicy.
kielbiu Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Dobra wiem że troche truje ale od tego jest forum, zrobiłem wszystko od nowa jak to jest napisane w instrukcji która przed chwilą dostałem i lipa, tempomatu jakby nie było. Pordzcie cos szybko bo marzne w garażu. A jak chce sprawdzić czy działa czujnik sprzęgła vagiem to niemoge niby wchodze w 01- Engine 08- Meas. Block Group 006 i w 4 polu zamiast tego kodu składającego się z 3 bitów mam % Lambdy
Rekomendowane odpowiedzi