letallec Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Koledzy jak ściągnąć dolną osłonę kierownicy bez wykręcania tych wszystkich półek? Da się? Próbowałem przed chwilą i nie umiem wyciągnąć przez tę wajchę od zmiany położenia kiery... Z trudem , ale sie da. Sprobuj wyciagnac kiere, i podniesc ja, maksymalnie do gory.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Mi się jeszcze nigdy nie udało wyciągnąć tej obudowy od kolumny kierownicy bez wyjęcia półki pod nią. Ale możesz spróbować jak kolega mówi że się da ja zawsze odkręcam 3 śruby nie jest dużo, wyjmuje półkę później 2 x torx 8 lub klucz krzyżowy i torx 27 na środku, obudowa odchodzi, przeciągam przez stacyjkę później przekręcam w dół i w lewo żeby przeszło przez wajchę blokady i wyjęte.
antonio Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 panowie ja zmieniam moduł bez odkręcania tej dolnej półki a osłonę do wycięcia otworu na manetkę też da się wyciągnąć przez tą rączkę do ustawiania kierownicy
A4_Dominik_WAW Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Masz rację moduł można bez problemu wymienić bez zdejmowania dolnej półki. Co do wyjęcia tej obudowy to widocznie za mało sprytny jestem że muszę zdejmować dolną półkę ale jakoś tak mi łatwiej a 3 śruby to nie problem.
antonio Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Masz rację moduł można bez problemu wymienić bez zdejmowania dolnej półki. Co do wyjęcia tej obudowy to widocznie za mało sprytny jestem że muszę zdejmować dolną półkę ale jakoś tak mi łatwiej a 3 śruby to nie problem. łatwiej racja ale nie jestem zwyczajny klękać przy aucie sorry za OT
A4_Dominik_WAW Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 A widzisz to ja tutaj jestem na tyle sprytny że nigdy przy demontażu półki nie klękałem przy aucie - zawsze wygodnie na fotelu sobie siedze chyba lekko odbiegamy od tematu :gwizdanie:
majkel20 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Koledzy problem. Zamontowałem dzisiaj tempomat i... nie działa.... Wszystko sprawdziłem, kodowałem parę razy wg wzorca Boberka, nie chce odpalić tempomat. Nie ma błędów, jedynie co zauważyłem to to że przy przyuczaniu VINu w kanel 16 wywali mi BUS NOT OK i potem świeci się w górnym lewym rogu "PIN?" co może być nie tak?[br]Dopisany: 24 Styczeń 2011, 13:19_________________________________________________Moduł "L" a manetka od czakiego, raczej wykluczyć można że coś popsute w manetce bądź module?
Stolkien Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 BUS NOT OK to dobrze tak ma być.
majkel20 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Dodam że w grupie 16-Steering Wheel, measuring block information ->group 004 ruszając manetką status się zmienia (ale ostatnia kratka wykazuje że "NOT INSTALLED") W grupie 16 w głównym okienku nie po przypisanego VINu, tak jakby po prostu nie przyuczył mi się moduł...[br]Dopisany: 24 Styczeń 2011, 14:00_________________________________________________Ewentualnie padł czujnik sprzęgła... Gdzie on dokładnie jest i jak zrobić zworkę?[br]Dopisany: 24 Styczeń 2011, 14:11_________________________________________________Walnięty czujnik sprzęgła jest. Jaki on ma dokładnie nr?
A4_Dominik_WAW Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Dodam że w grupie 16-Steering Wheel, measuring block information ->group 004 ruszając manetką status się zmienia (ale ostatnia kratka wykazuje że "NOT INSTALLED") W grupie 16 w głównym okienku nie po przypisanego VINu, tak jakby po prostu nie przyuczył mi się moduł...[br]Dopisany: 24 Styczeń 2011, 14:00_________________________________________________Ewentualnie padł czujnik sprzęgła... Gdzie on dokładnie jest i jak zrobić zworkę?[br]Dopisany: 24 Styczeń 2011, 14:11_________________________________________________Walnięty czujnik sprzęgła jest. Jaki on ma dokładnie nr? Przypominam tylko że jak dopiszesz już moduł w adressie 16 i wykonasz wszystkie czynnosci w adressie 03 nie powinny palić Ci się żadne kontrolki tj. abs, hamulce, esp. Jeżeli wszystko jest dobrze skonfigutowane to sprawdź jak działa Ci czujnik skrętu kierownicy: 03 ABS następnie [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° Jeżeli wszystko pamiętaj od dopisaniu tempo w silniku: Wchodzimy w ENGINE [select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 11463 to activate cruise control [Do It!] Jeżeli po dopisaniu dalej masz problem sprawdź czujnik sprzęgła: [1 - Engine], następnie [Measures Blocks] --> group 006. 1. jeśli pedały są nie wciśnięte to prawidłowy odczyt wyniesie : 000 2. jeśli hamulec jest wciśnięty to odczyt wyniesie: 110 3. jeśli wciskamy sprzęgło i hamulec to odczyt wyniesie: 111 lub Nie wciśnięte 000 Hamulec 011 Sprzęgło i hamulec 111 Sprzegło 100 Jeżeli masz inne wartości to wystarczy zakupić nowy czujnik i po odkręceniu osłony dolnej, znajdującej się pod kolumną kierowniczą wymienić wadliwy czujnik Jeżeli mam Ci bardziej pomóc to przyjedź do Warszawy powodzenia i daj znać
majkel20 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Spoko już wcześniej sobie poradziłem z tym czujnikiem Na innym forum znalazłem odpowiednie foto. Muszę go jeszcze wyciągnąć i zobaczyć czy da się może naprawić. Po zwarciu tempo śmiga[br]Dopisany: 25 Styczeń 2011, 06:34_________________________________________________To mi pomogło: [br]Dopisany: 25 Styczeń 2011, 06:58_________________________________________________Dla osób, które przez VAGa zdiagnozowały problem z czujnikiem sprzęgła i chcą go wymienić, podaję nr części (8E0 927 189) oraz fotkę: Dodam tylko, że u mnie w ASO za czujnik wołają 57 zł, a na allegro najtańszy widziałem za 80zł...
antonio Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Dla osób, które przez VAGa zdiagnozowały problem z czujnikiem sprzęgła i chcą go wymienić, podaję nr części (8E0 927 189) oraz fotkę: Dodam tylko, że u mnie w ASO za czujnik wołają 57 zł, a na allegro najtańszy widziałem za 80zł... ceny na allegro takie już są... jakbyś miał dzwona to owszem allegro jest o wiele taniej ale takie pierdółki jak np. ten czujnik sprzęgła czy np. zbiorniczek wyrównawczy od G12 który kupiłem w ASO za niecałe 50 PLN na allegro najtańszy 50 + kp
luki2711 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam gdyby mogl mi ktos cos podpoweidziec. kupilem manetke w komplecie byl jeszcze kabelek czy ten kabelek jest na cos potrzebny trzeba go do czegos podlaczyc????
grzechuwoj Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Mam pytanie odnośnie modułu 8E0 953 549 L zostanie rozpoznany w B7
A4_Dominik_WAW Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Mam pytanie odnośnie modułu 8E0 953 549 L zostanie rozpoznany w B7 Moim zdaniem jeżeli nie masz kierownicy multifunkcyjnej to tak. Do samego tempomatu i fisa powinno być ok ale pewny nie jestem więc może niech ktoś potwierdzi.
grzechuwoj Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 :mysli:Chodzi o tempomat i fisa oryginalnie powinny być Q lub R
A4_Dominik_WAW Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Jeżeli F i S były w B6 i B7 to i N zapewne może być w B7.
antonio Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 L i N pójdzie w B7 ale jakbyś chciał w przyszłości dołożyć kierownicę MF to mogą być problemy
arris_88 Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Witam, zakupiem sobie tanio komplecik - modul z literka Q (od B7), manetke Fis i tempomatu, oraz tasme kierownicy. Przeczytalem ze modul Q nie obsluzy mi kierownicy z MF w B6, lecz nie chce montowac MF tylko zostac przy sportowej 3 ramiennej kierownicy. Czy modul Q nie bedzie sie gryzl z kierownica 3 ramienna z B6 i czy tasme ktora mam w zestwie bedzie pod nia pasowala? Jezeli nie czy moge sobie podmienic na ta tasme ktora mam zamontowana teraz wraz z modulem F. Prosze o pomoc. Pozdro.
domin79 Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Witam, zakupiem sobie tanio komplecik - modul z literka Q (od B7), manetke Fis i tempomatu, oraz tasme kierownicy. Przeczytalem ze modul Q nie obsluzy mi kierownicy z MF w B6, lecz nie chce montowac MF tylko zostac przy sportowej 3 ramiennej kierownicy. Czy modul Q nie bedzie sie gryzl z kierownica 3 ramienna z B6 i czy tasme ktora mam w zestwie bedzie pod nia pasowala? Jezeli nie czy moge sobie podmienic na ta tasme ktora mam zamontowana teraz wraz z modulem F. Prosze o pomoc. Pozdro. ...śmiało zakładaj to co masz czyli moduł Q taśme tą co masz i kiere, wszystko będzie cacy
Rekomendowane odpowiedzi