majkel20 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Spróbuj zrobić kodowanie jeszcze raz. Uwalony czujnik by był jakbyś nic nie wciskał i by nie było "000". P.S. Niech ktoś kompetentny podwiesi na samym początku wszystkie ważne informacje co do kodowania, zepsutego czujnika itp
A4_Dominik_WAW Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Sprawdziłem ten tempomat - Engine - Meas Blocks - Kanał 006: Gdy naciskałem pedał gazu tylko zmieniał się współczynnik procentowy w Cruise Control, a w Brake Pedal była 100. Czyli wychodzi z tego że czujnik nacisku pedału sprzęgła mam uwalony? Robiłem wg. tego schematu: "1. jeśli pedały są nie wciśnięte to prawidłowy odczyt wyniesie : 000 2. jeśli hamulec jest wciśnięty to odczyt wyniesie: 110 3. jeśli wciskamy sprzęgło i hamulec to odczyt wyniesie: 111 lub Nie wciśnięte 000 Hamulec 011 Sprzęgło i hamulec 111 Sprzegło 100" Pozdro, Arris_88 Jeżeli nie masz wciśniętego sprzęgła a masz wartość 100 to prawdopodobnie masz ten czujnik zepsuty. Podobno czasami pomaga mechaniczne odgięcie jakieś blaszki ale często kończy się wymianą - na szczęście ten czujnik nie jest drogi. Spróbuj zrobić kodowanie jeszcze raz. Uwalony czujnik by był jakbyś nic nie wciskał i by nie było "000". P.S. Niech ktoś kompetentny podwiesi na samym początku wszystkie ważne informacje co do kodowania, zepsutego czujnika itp Ja zrozumiałem że arris_88 wciskał tylko gaz bez sprzęgła i wtedy była wartość 100.
arris_88 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Tak jak mówisz Dominik. A wczoraj kodowanie robiłem chyba ze 20 razy. Wszystko dokładnie sprawdziłem co do joty, kodowanie, logowanie, kalibracja czujnika skrętu, wszystko mam opanowane do perfekcji:P. Mimo to wartość 100 jest niezmienna, jak naciskam gaz zmienia się procentowy współczynnik Cruise Control, 3 kolumna, lecz w tym przypadku ważna jest druga kolumna i w niej jest stała wartość 100. Dodam że w silniku aktywowałem tempomat.
arris_88 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Spróbuje go reaktywować, obejrzy go elektronik, może coś zdziałamy.[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 10:57_________________________________________________Witam , jednak wymiana czujnika mnie czeka. Uszkodzona była ruchoma płytka stykowa, która ze względu na zmęczenie materiału padała. Tutaj znajduje się zdjęcie: Myślę, że po wymianie nie będzie problemów z tempomatem. Pozdro
aerjot Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 przeglądałem topic, mam namiary na tempomat i moduł, jutro powinno dojść i ... wszystko fajnie ale nie wiem czy nie potrzeba innej obudowy dolnej pod kierownicę bo jakoś nie wygląda mi by było miejsce na dodatkową manetkę ...a może się mylę
antonio Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 przeglądałem topic, mam namiary na tempomat i moduł, jutro powinno dojść i ... wszystko fajnie ale nie wiem czy nie potrzeba innej obudowy dolnej pod kierownicę bo jakoś nie wygląda mi by było miejsce na dodatkową manetkę ...a może się mylę Albo docinasz swoją obudowę albo kupujesz nową z miejscem na manetkę tempomatu
aerjot Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 docinanki nigdy mi nie szły ... czy masz może numer tej obudowy by poszukac a serwisie albo allegro??
antonio Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 od wewnątrz masz taki lekki ślad ile powinno być wycięte ... numer - to zależy od tego jaki masz kolor tapicerki
A4_Dominik_WAW Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 docinanki nigdy mi nie szły ... czy masz może numer tej obudowy by poszukac a serwisie albo allegro?? Jeżeli kupisz nową w serwisie na dół to licz się z tym że różnica w kolorze i tak będzie znacząca mimo że kupisz też soul. Obudowa dolna kosztuje ok 115 zł. Plastik się starzeje i ciemnieje i każdy kto będzie Ci auto oglądał będzie widział że coś grzebane bardziej niż jak wytniesz obudowę. Oddaj jakiemuś plastikarzowi albo sprytnemu znajomemu to Ci wytnie bo w większości obudów jest zarys gdzie jest miejsce na tempo.
arris_88 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgadzam się z Dominikiem. Mi kolega wyciął na frezarce i radzę aby plastik wycinać frezarką, a nie wiercić. Wiertło ma przeważnie 2 ostrza, natomiast frez ma ich wiele, co za tym idzie, "zbiera mniejszą wiórę". Widziałem jak kilka razy podczas wiercenia w plastiku wyrywało go i łamało. Wrzucam również wymiary wycinka, które dostałem od kolegi z forum (myślę, że się nie pogniewa). Pozdrawiam,
A4_Dominik_WAW Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgadzam się z Dominikiem. Mi kolega wyciął na frezarce i radzę aby plastik wycinać frezarką, a nie wiercić. Wiertło ma przeważnie 2 ostrza, natomiast frez ma ich wiele, co za tym idzie, "zbiera mniejszą wiórę". Widziałem jak kilka razy podczas wiercenia w plastiku wyrywało go i łamało. Wrzucam również wymiary wycinka, które dostałem od kolegi z forum (myślę, że się nie pogniewa). Pozdrawiam, No i super a przy sprzedaży nikt Ci nie powie że było grzebane przy kierownicy. Koledze wisisz czteropak a obudowę masz jak ori.
Góral.tz Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgadzam się z Dominikiem. Mi kolega wyciął na frezarce i radzę aby plastik wycinać frezarką, a nie wiercić. Wiertło ma przeważnie 2 ostrza, natomiast frez ma ich wiele, co za tym idzie, "zbiera mniejszą wiórę". Widziałem jak kilka razy podczas wiercenia w plastiku wyrywało go i łamało. Wrzucam również wymiary wycinka, które dostałem od kolegi z forum (myślę, że się nie pogniewa). Pozdrawiam, a ja to no oko robię :gwizdanie: kiedyś musze wymiary sprawdzić
A4_Dominik_WAW Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgadzam się z Dominikiem. Mi kolega wyciął na frezarce i radzę aby plastik wycinać frezarką, a nie wiercić. Wiertło ma przeważnie 2 ostrza, natomiast frez ma ich wiele, co za tym idzie, "zbiera mniejszą wiórę". Widziałem jak kilka razy podczas wiercenia w plastiku wyrywało go i łamało. Wrzucam również wymiary wycinka, które dostałem od kolegi z forum (myślę, że się nie pogniewa). Pozdrawiam, a ja to no oko robię :gwizdanie: kiedyś musze wymiary sprawdzić Bo ty się nie liczysz w takich konkurencjach :> Ludzie z miarką w oczach nie biorą udziału w tych konkurencjach !! :>
waldi_007 Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Koledzy dokładałem dzisiaj tempomat, kodowanie zrobione ale tempo nie działa;/ wyskoczyły dwa błędy Control Module Part Number: 8E0 953 549 L Component and/or Version: Lenksáulenmodul 0308 Software Coding: 02041 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 00895 - Cruise Control Switch (E45) 04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent Control Module Part Number: 038 906 019 JQ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1570 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: WAUZZZ8E23A130732 AUZ6Z0B0189931 1 Fault Found: 18097 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Elect. Load Controller P1689 - 35-00 - - Czy możliwe że manetka od tempomatu jest uszkodzona?? Kupowałem od kolegi z klubu więc myślę że jest dobra a mimo to coś takiego wywaliło A drugi błąd??? [br]Dopisany: 19 Luty 2011, 17:44_________________________________________________Nikt nie pomoże??
uhu2 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Kolego sprawdz czujnik swiatel stopu jesli masz uszkodzony tempomat sie nie zalaczy. [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 09:38_________________________________________________Przepraszam nie stopu a sprzegla :gwizdanie:
wtct Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 podsumowując zeby załozyć MF w B6 potrzeba Poduszka MF z B6 do tego moduł z koncówką L M N P (każdy kto ma temponat w B6 nie powinien sie juz martwić) potrzebna bedzie taśma do AirBaga z 12 pinami zazwyczaj jest 6 szt kabelek 14 pinowy kabelek do poduszki z multifunkcją oraz modulik w kierownicy kóry ciężko dostać ale jest Doszedłem do strony 33 i poddałem się, bo nie znalazłem odpowiedzi na konkretne pytanie: Czy da się dokupić modulik do kierownicy - ten trapez, o którym wiele razy wspomniano (rozgałęźnik przewodów - tak to chyba powinniśmy nazywać)? Jaki to ma nr bo w etce brakuje opisów, bo oprócz tego kieronica z MF nie różni się niczym od zwykłej no nie? Pytanie powstało dlatego, że mam kierownicę w bardzo dobrym stanie i nie chce kupować używanej tylko dlatego, żeby zdobyć ten rozgałęźnik przewodów.
antonio Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 moduł: 8E0 953 549 N lub M lub L lub P <-- te są od B6 lub Q lub R <-- te są od b7 masz tempomat w aucie? jeżeli chcesz mieć kiere od b6 z multifunkcją to jak dobrze kojarzę to przyciski są w airbagu
wtct Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 moduł: 8E0 953 549 N lub M lub L lub P <-- te są od B6 lub Q lub R <-- te są od b7 masz tempomat w aucie? To wszystko już wiem, pytałem całkowicie o coś innego.
wtct Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Mam okazję kupić komplet manetek z modułem komfortu ale z B7 a nie z B6. Koleś nie wie jaki nr jest modułu kierownicy, bo ktoś odkleił białą naklejkę. Żeby sprawdzić jaki nr musiałbym podłączyć to wszystko u siebie i sprawdzić Vagiem. Czy wszystkie moduły kierownicy były zamienne w B7 o B6?
Rekomendowane odpowiedzi