Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam zamontowanego seryjnie concerta i po wyciąganiu aku/rozłączaniu klem radio nie woła o żaden kod :hi:

i nie ma znaczenia na jaki czas jest rozłączony aku?

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie ma znaczenia bo radio pamięta w jakim aucie było zamontowane.

Opublikowano

Witam ponownie piszę w sprawie mojego tempomatu, który nie chce działać (kilka postów wcześniej pisałem o moim przypadku). Zauważyłem, gdy przez vag wchodzę w: [1 - Engine], następnie [Measuring Blocks] --> group 006. w pierwszej komórce gdzie jest prędkość samochodu cały podczas jazdy czas mam 0km\h. Może to jest przyczyną? Natomiast gdy wejdę w ABS - measuring blocks wyświetla mi na postoju prędkość 1km\h w każdym kole, a przy prędkości powyżej 25km\h zrywa się połączenie (wyczytałem na forum, że to normalne). Licznik jest sprawny. Co jest przyczyną, że sterownik silnika nie widzi prędkości auta?

Opublikowano

Mam zamontowanego seryjnie concerta i po wyciąganiu aku/rozłączaniu klem radio nie woła o żaden kod :hi:

i nie ma znaczenia na jaki czas jest rozłączony aku?

Odłączony był najdłużej ok 2-3h, jak multi kiere montowałem :hi:

Opublikowano

der fuhrer kolego sprawdz wlacznik sprzegła,

Opublikowano

Dzisiaj chciałem zamienić moduły z F na obsługujący tempomat moduł z końcówką Q. Wszystko poszło gładko wg opisu do momentu kiedy miałem dołożyć samą manetkę tempomatu. Męczyłem się chyba 2 godziny i poddałem się.

Pytam zatem jak ją zamontować skoro w okolicach modułu nie ma kompletnie miejsca żeby ją poprawnie włożyć i wpiąć w moduł.

Najpierw próbowałem sposobem - Przykręciłem manetkę tempomatu do manetki kierunków i za uja wtedy nie da się wsadzić modułu bo nie ma miejsca na manewry a co dopiero wpięcie pod gniazdo. Potem drugi sposób - czyli najpierw wsadzenie modułu i przykręcenie przykręcenie go do manetki kierunków, ale wtedy nie ma możliwości wcisnięcia manetki tempomatu.

Opublikowano

turzol ja u siebie robiłem w tyn sposób:

wsadzenie modułu --> dołożenie do modułu manetki kierunków --> dołożenie manetki tempomatu --> skręcenie manetek za sobą --> założenie osłony --> założenie kiery --> i ogień na tłoki :evil: :evil: :evil:

Opublikowano

turzol ja u siebie robiłem w tyn sposób:

wsadzenie modułu --> dołożenie do modułu manetki kierunków --> dołożenie manetki tempomatu --> skręcenie manetek za sobą --> założenie osłony --> założenie kiery --> i ogień na tłoki :evil: :evil: :evil:

Ale manetki mam zdemontować całkiem , potem włożyć moduł?

Opublikowano

Jak zdemontujesz wszystkie manetki będziesz miał dostęp do modułu.

Opublikowano

turzol ja u siebie robiłem w tyn sposób:

wsadzenie modułu --> dołożenie do modułu manetki kierunków --> dołożenie manetki tempomatu --> skręcenie manetek za sobą --> założenie osłony --> założenie kiery --> i ogień na tłoki :evil: :evil: :evil:

Ale manetki mam zdemontować całkiem , potem włożyć moduł?

:good: chyba nawet nie da się inaczej - ja robiłem tak jak pisałem wcześniej. Skręcanie jest odwrotnością rozkręcania tylko, że w pewnym momencie musisz dołożyć manetkę od tempomatu :wink4:[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 16:05_________________________________________________

ooo jest Pan Grzegorz to się wypowie :decayed:

Opublikowano

turzol co tam nie mozesz zmieścić :mysli: zmieniałes obudowe pod tempomat ? czy wycinałes otwor ?

Daj foto w czym tkwi problemos :wink4:

Opublikowano

turzol co tam nie mozesz zmieścić :mysli: zmieniałes obudowe pod tempomat ? czy wycinałes otwor ?

Daj foto w czym tkwi problemos :wink4:

Foto bedzie. Juz chyba też wiem gdzie robiłem błąd - chciałem to wszystko złożyć na zamontowanej manetce kierunkowskazów a to nie przejdzie, trzeba ja zdemontować, włożyć moduł a potem skręcone razem manetki kierunkow i tempomatu. Innej opcji nie widzę.

Opublikowano

Dobrze myslisz :good:

To jeszcze dla pewności zapytam żebym nie popełnił jutro faila :decayed: Manetka kierunkowskazów trzyma gdzieś jeszcze oprócz widocznych na fotkach śrubach?p1040264m.jpg

Przy okazji komplet teili do zamontowania Cruise-Control, świeże dzisiaj odebrane

p1040258c.jpg

Mam nadzieje, że mam wszystko. Nadplanowo kupiłem osłonę górną bo chciałem mieć obie osłony stacyjki funkiel nowe

Opublikowano

:good: :good: :good:

a do tempomatu wykorzystujesz śrubkę z manetki kierunków + później osłona i trzyma jak talala :wink4:

Opublikowano

Manetke tempomatu zamontowałem, niestety nie funkcjonuje jak trzeba - nie ma też ikonki na blatach .

Po diagnozie VAG w sekcji Engine wyszło mi, że walnięty jest czujnik sprzęgła (odczyt 1 0 0 kiedy nie naciskam zadnego pedału)

Czy ktoś mógłby mi sprawdzić nr OE czujnika sprzęgła B6 1.9TDI AVF? Nie mam obecnie dostepu do ETKI

Dostane w ogole taki czujnik od reki w ASO, zamawial ktos ostatnio?

Opublikowano

a programowałeś tempomat czy tylko zamontowałes?

pamiętaj działa od 30 km/h

Opublikowano

a programowałeś tempomat czy tylko zamontowałes?

pamiętaj działa od 30 km/h

wszystko zgodnie z procedura. Sprawdzalem pow 40km/h

Opublikowano

... Czy ktoś mógłby mi sprawdzić nr OE czujnika sprzęgła B6 1.9TDI AVF? Nie mam obecnie dostepu do ETKI

8E0927189B

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

8E0927189B

--

Pozdrawiam.

Sławek

Thx. Dla potomnych - powyższy nr jest już nieaktualny - zastąpił go nowy nr 7H0 927 189. Obecna cena 63zł z groszami.

Stary czujnik o nr 8E0927189B miał kolor niebieski, pod nowym nr jest czujnik w kolorze białym.

Wymiana w moim przypadku na parkingu pod ASO trwała 2 minuty :) Po tym zabiegu tempomat działa :good:

fak.png

20120127151804.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...