Flyer Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Wsadzic to sie wszystko wsadzi, tylko kto ogarnie elektronike w silniku, ktorego nawet tunerzy prawie na oczy nie widzieli? NIKT.
Fr0styyy. Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 A to nie jest tak, że wrzucam silnik, ECU odpalam i jadę?
iceweed Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 trzeba zakodowac immo ---------- Post dopisany at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany at 08:50 ---------- + milion czujnikow bez ktorych nie odpali jesli nie wylaczysz ich w sterowniku
melman_zyrafa Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 To raczej nie jest P&P ze sterownikami ze starszych 3,0 TDI... O wiązce nie będę wspominał. Skoro nawet 3,0 TDI przed 2008 jest inne od tego po 2008.
mystic.pl Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Widać, że te wszystkie niemieckie tunery muszą przyjść na praktyki do Aligatora
melman_zyrafa Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Pytanie ile z tych niemieckich koni jest papierowych
jedrekx Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 :shock3: ten silnik musi być rewelacyjny..
wrclaguna Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 400 KM na samym programie
melman_zyrafa Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 To jest chyba właśnie ta z poprzedniej strony Podbijam.Dynosoft zrobił program w nowej A7 z tym silnikiem (CGQB). Wynik wyszedł zacny: 399,4 KM @ 4295 RPM 800,6 Nm @ 2579 RPM Ograniczeniem standardowo są IC Nie ma jeszcze u nich na stronie ale wrzucili wykres na racingforum (dział TDI)
adadur Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 :shock3:ten silnik musi być rewelacyjny.. przede wszystkim ma być bezawaryjny a te xx KM w tą czy w tą nie ma aż takiego znaczenia
gizmus2006 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Ciekawe czy montują do niego spadochron :grin:
Piotrek98igo Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Audi A6 3.0L BiTDI (Twin Turbo TDI Diesel) quattro Sound and Launch 0-60 mph (0-100 km/h) in 4.4 sec - YouTube
David Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 w d*pie mam ze dzwiek wydechu jest generowany sztucznie...i tak jest miazga,brzmi jak jakis potwor ale cos musialobyc dlubane z wydechem bo ten tak nie brzmi
mlody67 Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Nareszcie znalazłem auto, które mogę sobie kupić
R Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 szkoda ,że w A4 nie będą montowali tego 3.0biTDI 313KM ale w sumie to by się trochę gryzło z 3.0TFSI 333KM w S4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się