Flyer Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Wsadzic to sie wszystko wsadzi, tylko kto ogarnie elektronike w silniku, ktorego nawet tunerzy prawie na oczy nie widzieli? NIKT.
Fr0styyy. Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 A to nie jest tak, że wrzucam silnik, ECU odpalam i jadę?
iceweed Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 trzeba zakodowac immo ---------- Post dopisany at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany at 08:50 ---------- + milion czujnikow bez ktorych nie odpali jesli nie wylaczysz ich w sterowniku
melman_zyrafa Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 To raczej nie jest P&P ze sterownikami ze starszych 3,0 TDI... O wiązce nie będę wspominał. Skoro nawet 3,0 TDI przed 2008 jest inne od tego po 2008.
mystic.pl Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Widać, że te wszystkie niemieckie tunery muszą przyjść na praktyki do Aligatora
melman_zyrafa Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Pytanie ile z tych niemieckich koni jest papierowych
jedrekx Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 :shock3: ten silnik musi być rewelacyjny..
wrclaguna Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 400 KM na samym programie
melman_zyrafa Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 To jest chyba właśnie ta z poprzedniej strony Podbijam.Dynosoft zrobił program w nowej A7 z tym silnikiem (CGQB). Wynik wyszedł zacny: 399,4 KM @ 4295 RPM 800,6 Nm @ 2579 RPM Ograniczeniem standardowo są IC Nie ma jeszcze u nich na stronie ale wrzucili wykres na racingforum (dział TDI)
adadur Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 :shock3:ten silnik musi być rewelacyjny.. przede wszystkim ma być bezawaryjny a te xx KM w tą czy w tą nie ma aż takiego znaczenia
gizmus2006 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Ciekawe czy montują do niego spadochron :grin:
Piotrek98igo Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Audi A6 3.0L BiTDI (Twin Turbo TDI Diesel) quattro Sound and Launch 0-60 mph (0-100 km/h) in 4.4 sec - YouTube
David Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 w d*pie mam ze dzwiek wydechu jest generowany sztucznie...i tak jest miazga,brzmi jak jakis potwor ale cos musialobyc dlubane z wydechem bo ten tak nie brzmi
mlody67 Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Nareszcie znalazłem auto, które mogę sobie kupić
R Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 szkoda ,że w A4 nie będą montowali tego 3.0biTDI 313KM ale w sumie to by się trochę gryzło z 3.0TFSI 333KM w S4
Rekomendowane odpowiedzi