GRYFI Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 fajny felunek od alpina Mój ojczulek miał taką kiedyś tylko w 3,0d. Fajny wymiatacz.
majuDJ Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Sorry za off topic, po co Twojej mamci aż Q7 6.0TDi 551KM, lubi sobie przycisnąć na pedał gazu i ciągle do pracy się spieszy?
skrab Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 124 to klasyk do latania bokiem, bardzo dobrze wyważony (wystarczy wyjąć moduł ASR) i na suchym jest driftowóz soolek możesz całkowicie wyłączyć systemy antypoślizgowe czy w pewnym momencie pomimo wyłączenia gdzieś w tle zaczyna to znowu działać? Mogę wyłączyć całkiem. Jak raz wcisnę, to wyłącza się trakcja a ESP działa od jakichś 40-50 km/h, czyli wolno mogę sobie bokiem chodzić do woli. Jak przytrzymam, to wwszystko się wyłacza. Furka fajna i w dodatku M-pak robi robotę w moim też tak działa esp, tylko wtedy blokuje dwa koła i jest tzw.szpera
booncol Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Niestety w E46 poza M3 nie montowali fabrycznie szpery. Dodatkowo do diesla jest mega rzeźba żeby założyć most z M3, trzeba cały wózek przekładać a do tego pozostaje problem z innym przełożeniem mostu. Na otwartym dyfrze fajnie lata się tylko zimą, w czym i tak przeszkadza mały zakres obrotów w dieslu. Na suchym to już jest męczenie sprzętu i zero frajdy gdy latasz po całym aucie jak żyd po pustym sklepie. Na dokładkę dodam, że cały osprzęt w E46 jest MEGA delikatny. Szybko pada magiel, wahacze, wał napędowy lubi się wykrzywić, padają podpory wału, tłumik drgań i dwumas od kopów w sprzęgło. Co do spalania według kompa, to u mnie w 330D komp przekłamywał nawet o 3l/100km W mieście potrafił spalić 11.5l a komp pokazywał 8
soolek Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Dawno się nic nie działo i w sumie dobrze. Sama eksplotacja. I w ramach tej eksploatacji padł lekko na glebę Więcej info w pierwszym poście.
Kunio Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Tylko że ten pro-kit to obniża względem serii, a że miałeś m-pakiet to poszło w dół o 1 cm pewnie
soolek Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Według miarki poszło o 2 cm i chyba spada dalej , bo dzisiaj zaczepiłem o śpiącego, którego do tej pory przejeżdżałem bez problemu. Tak teraz myślę, czy ktoś nie wsadził u mnie wcześniej ori sprężyn, bo koza była, a najgorsze, że na sprężynach brak jakichkolwiek oznaczeń wysokości. Widziałem Twoje autko na innym forum (fajne) i teraz już wiem, że Ty to Ty
Kunio Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Hehe no ja Też mi BMW przypadło do gustu
soolek Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2013 To wpadnij kiedyś na spota A4 w Wawie - będą dwie Beemki, kilka motorów i ... jedno Audi
Kunio Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 lol to tak się towarzystwo rozjechało?
soolek Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 Różnie bywa. Teraz przenosiny do Promenady, więc frekwencja pewnie będzie marna, bo daleko co niektórym. ---------- Post dopisany 07-05-2013 at 01:06 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2013 at 16:18 ---------- W sobotę czerwone kierunki poszły się ... rwać Bo to zły diagnosta był Na szczęście na wstecznych wyciąłem ostatnie małe otwory, więc coś tam na biało świeciło i uniknąłem rwania. Coś trzeba nowego pomyśleć, bo białe klosze kierunków za cholerę mi się nie widz
GRYFI Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Jak miałem BYMYWY to klosze prysnąłem sprayem do lamp czerwonym, tylko w miejscu kierunków była jedna warstwa mniej i świeciły na ciemniejszy pomarańcz.
soolek Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Opublikowano 8 Maja 2013 Ja dalej pójdę raczej w folię. Mam zamiar zrobić jakieś dziurki/paski czyli pomarańcz się przebije a klosz będzie wyglądał na czerwony, tylko cholera czasu brak :-( A tutaj fotka przed i po Eibachu (sorry za drugą fotkę, ale nie zdążyłem jeszcze umyć po weekendowych wojażach)
KOval81 Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 Ładnie klapnęła - teraz na bank będziesz śpiochów zaczepiał brzuchem:decayed: Ja po swojej zauważyłem, że progi są naprawdę nisko w porównaniu chociażby do A4 - wiem już, dlaczego większość młodych kierowców BMW wiesza się w zimie w zaspach
soolek Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Opublikowano 13 Maja 2013 W sumie to nie jest tak źle. Śpiących na osiedlu mam od groma, więc ćwiczę codziennie. B5 miałem posadzone o 35, tutaj jest 30 i jest chyba łatwiej jeździć.
bob232 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Piekna becia. Kupiłem niedawno podobną z tym, że 330d. Powiedz czy robiłeś coś ze słynnymi klapkami kolektora? Zastanawiam sie czy usuwać czy nie
soolek Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Opublikowano 21 Maja 2013 Usuwać. Zdecydowanie. Ja usunąłem za namową forum, mimo że były to tylko niepotwierdzone zalecenia - awaria zasłyszana, a nie znana z pierwszej ręki. Ostatnio jednak ktoś się pochwalił takim przypadkiem, czyli jednak zdarza się. Zrób kompleksowo: wywalenie klapek, wymiana świec, wymiana odmy, czyszczenie kolektora + EGR. Jedna robota a będziesz miał pewność.
bob232 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 powiem ci, że wystraszyłem się właśnie tych klapek, dziś rozebrałem auto, klapki były juz metalowe i zero luzu ale założe zaślepki, odmę też wymieniłem choć moja była z 2010 roku. Czy czujesz jakąś różnicę bez tych klapek, nie trzesie przy gaszeniu, nie kopci?
soolek Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Opublikowano 21 Maja 2013 Klapki wywaliłem dość szybko. Trząchnie przy gaszeniu, ale jak to diesel. Nie zauważyłem, żeby rzucało buda, jak np. przy zużytych poduszkach silnika. Kopcenie...chyba w normie. Nie wiem. Mam ciemne szyby, więc nie widzę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się