Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

radimm dobrze piszesz, dobremu tunerowi do pisania programu w ogóle nie jest potrzebna hamownia, ważne jest jak auto zachowuje się na drodze i tam je sprawdza, Daniel ma VAGA i najpierw jedzie się przejechać, robi logi - sprawdza stan podzespołów i dopiero mówi co i jak, jeżeli wszystko w porządku robi program, jeżeli coś jest nie tak mówi co. U mnie auto było żyleta po sprawdzeniu, zrobił program po czym znowu test na drodze z VAGiem i wszystko w porządku + :banan: na gębie. Na koniec hamownia dla formalności i piękny wykres mówi wszystko.

Wsiadł do boserona auta, przejechał się sprawdzić stan i od razu powiedział mu co ma nie tak, że nie zrobi mu programu bo turbo jest do czyszczenia, do tego pompuje 1,55 bara zamiast 1,4 - boseron sam powie co sądzi o Danielu.

Kolejne auto satiego, wsiadł przejechał się i powiedział że ma już zrobiony program, ma tylko problem z żaluzjami turba, nie wyciął go w rogi że mu zrobi. Pojechaliśmy na hamownie i sati 164 kuce bodajże i widać wahania wykresu przez niedomaganie turbo o czym mu wcześniej powiedział, więc Cuber dla mnie to są wystarczające dowody że koleś bez hamowni wie o co chodzi. hamownia jest formalnością aby widzieć cyferki co mamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

177 KM z 130 ? Gratulacje :wink: , mega program masz w takim razie ......

---------- Post dopisany at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany at 18:06 ----------

więc Cuber dla mnie to są wystarczające dowody że koleś bez hamowni wie o co chodzi. hamownia jest formalnością aby widzieć cyferki co mamy

:facepalm:

ile masz NM po programie? jak wyszło auto seryjnie ? jaka była jego moc ?

zresztą nie wypowiadam się juz w tym temacie bo każdy wie wszystko najlepiej :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

176.7 i 353nm z czym do tygodnia będzie o około 20nm więcej jak żaluzje się oczyszczą, tak powiedział Daniel i ja mu wierzę, jak będę chciał sprawdzić to po prostu pojadę się zhamować.

obroty między 2000 a 2500 widać lekki dołek, ale ma się wyrównać do tygodnia jak pojeżdżę 16072012x.jpg

taki wykres z ręki, boseron ma ori na pendrive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz AVF czy AWX ? Jak NM sa ok tak w te koniki średnio wierzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wyszło auto seryjnie nie wiem bo nie byłem hamować, jak bym chciał dałbym 100zł i bym wiedział, ale mi to do niczego nie potrzebne - było normalną serią, ścigałem się z innym AVF i szły tak samo. Chyba ważne jest to co jest teraz a nie to co było??

Edit: Cuber mam AVF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo konia, mało niutkow, ciekawe...:confused:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo konia, mało niutkow, ciekawe...:confused:

to samo miałem pisać już o aucie radimm

ale ok, może ja mam te 357 nm nadmuchane :naughty: a turbinę mam pewnie pół raza mniejszą i 30 KM mniej:shock3:

---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ----------

nie wiem, nie znam się :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byście umieli czytać każdy post to byście wiedzieli dlaczego teraz jest tyle niutków :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byście umieli czytać każdy post to byście wiedzieli dlaczego teraz jest tyle niutków :wink:

za***iście, czyli jak ja pojeździłem ze 2 m-ce to mogę mieć 377 Nm?

zresztą... tak jak pisałem nie znam się, więc więcej się wypowiadał w tym temacie nie będę :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się na tym nie znam, nie jestem tunerem więc nie będę się z Tobą kłócił, powiedziałem co powiedział mi Daniel. Zresztą co za problem zhamować auto za jakiś czas? i się przekonać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się na tym nie znam, nie jestem tunerem więc nie będę się z Tobą kłócił, powiedziałem co powiedział mi Daniel. Zresztą co za problem zhamować auto za jakiś czas? i się przekonać?

a kto się z Tobą kłóci? na pewno nie ja :decayed:

i żeby byłą jasność, nie podważam nikogo umiejętności tylko mam pewne wątpliwości

i jeszcze weźmy pod uwagę że hamownia hamowni nie równa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zhamuję na tej samej za jakiś czas. Powiedział mi tyle że do 20 nm dojdzie jak pojeżdżę bo żaluzje w turbie się doczyszczą, przedmuchają czy coś w tym stylu, nie znam się na tym więc nie chce czegoś przekręcić. Mnie nie zależy na promowaniu nikogo, jestem zadowolony z programu bo auto zadupcza teraz jak rakieta w pełnym zakresie obrotów, zresztą zobacz na wykres, nie ma tam strzału nm dużego tylko płynny w całym zakresie i chyba o to chodzi, a nie aby przy 2 tyś była mega strzał, a później dół bo to chyba nie jest zdrowe dla sprzęgła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się na tym nie znam, nie jestem tunerem więc nie będę się z Tobą kłócił, powiedziałem co powiedział mi Daniel. Zresztą co za problem zhamować auto za jakiś czas? i się przekonać?

a kto się z Tobą kłóci? na pewno nie ja :decayed:

i żeby byłą jasność, nie podważam nikogo umiejętności tylko mam pewne wątpliwości

i jeszcze weźmy pod uwagę że hamownia hamowni nie równa

U termanowskich jest hamownia obciazeniowa, czyli ta ktora daje najbardziej zblizone wyniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bombaaa!! juz to gdzies widzialem tylko ze gosc mial na stale wsadzone w 2din

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze burzliwa dyskusja to i ja sie wypowiem :

pojechaliśmy razem z nexem i satikrk do tego Daniela i na początku gość od razu bez słowa wsiadł do mojego auta i mówi jedziemy a ja na to ze nie jestem zdecydowany na program dzisiaj, on ze nic nie szkodzi sprawdzimy auto i powiedział mi ze turbo przeładowywuje bo ładuje o 0,2 bara za duzo powinno być 1,45 a u mnie jest 1,65 i trzeba je przeczyścić, po drugie klapa gasząca nie działa ale to nie ma wpływu na program. tyle o stanie faktycznym pojazdu zaproponował ze czyszczenie turbiny u niego 400 zł potem można robić program razem 1 tys zł. dodam ze Jaglarz z wieliczki krzyknał mi za czyszczenie turbiny 500 zł (dzwoniłem odrazu)

na początku gośc strasznie cwaniakował i najezdzał na vtech co mi sie nie spodobało ale jak wiadomo kazdy broni i zaxhwala swoje, twierził ze wiel aut korygował i wyprowadzał po vtechu bo były zjebane programy, ile w tym prawdy nie wiem.

na hamowni w Niepołoicach postanowiłem sprawdzić jaka mam serje zebym wiedział kiedys ile bedzie po programie i u mnie wyszło 145 KM i 350 NM więc moment fajny bonusik :wink:

a gdzie zrobie program...... jeszcze nie wiem, mówie tylko o faktach widzialem wyniki Nexa i faktyczne jest tak jak pisze Nex wykres na potwierdzenie a Hamownia czy miarodajna.... najwazniejsze zeby zrobić pomiar przed i po na tej samej hamowni wtedy mozna mieć porównanie i ja tak właśnie zrobie po.

---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:23 ----------

szkoda Nex ze przed nie hamowałeś wtedy mielibyśmy matematyczne porównanie, ale skoro jestes zadowolony a wiem ze jesteś bo dzwoniłes z trasy to :thumbup1:

p.s. ten gość Daniel z rozmowy widac ze wie o co chodzi i zna sie na robocie tylko czasami za bardzo cwaniakuje ale płaci sie mu za program a nie za pogawędke.

Nex miło Cie było zobaczyć po tylu latach :decayed:

---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 22:27 ----------

teraz mozesz juz ściągnąc kapelusz jak wsiadasz do paska :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo konia, mało niutkow, ciekawe...:confused:

to samo miałem pisać już o aucie radimm

Lennox nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale na tych gratach które mam wsadzone ani koni ani nm dużo więcej się nie robi... dla porównania wrzuce Ci wykres AFN'a na tych samych podzespołach które ja mam strojonego przez chyba najpopularniejszego tunera grupy Vag Rogala (wykres ten jest wrzucony w tym temacie http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/index5.html jako wzorcowy dla tych podzespołów)

IMG_0751.jpg

a tu masz mój

a4mod.jpg

także raczej oba porównywalne.

Co do wiarygodności hamowni w Niepołomicach, za nim wogóle rok temu do nich pierwszy raz pojechałem, szukałem informacji po różnych forach gdzie hamować w małopolsce samochód... o nich opinie były niewątpliwie bardzo dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim badz razie 2.0 jest nie do podjeba*** bo maw Niutków w serii tyle albo więcej co 1.9 po programie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kerczi a jak ci sie sprawuje ten 2.0 tdi miales juz jakies powazniejsze naprawy? bo widze ze masz go z poczatkow produkcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...