nex Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 radimm dobrze piszesz, dobremu tunerowi do pisania programu w ogóle nie jest potrzebna hamownia, ważne jest jak auto zachowuje się na drodze i tam je sprawdza, Daniel ma VAGA i najpierw jedzie się przejechać, robi logi - sprawdza stan podzespołów i dopiero mówi co i jak, jeżeli wszystko w porządku robi program, jeżeli coś jest nie tak mówi co. U mnie auto było żyleta po sprawdzeniu, zrobił program po czym znowu test na drodze z VAGiem i wszystko w porządku + na gębie. Na koniec hamownia dla formalności i piękny wykres mówi wszystko. Wsiadł do boserona auta, przejechał się sprawdzić stan i od razu powiedział mu co ma nie tak, że nie zrobi mu programu bo turbo jest do czyszczenia, do tego pompuje 1,55 bara zamiast 1,4 - boseron sam powie co sądzi o Danielu. Kolejne auto satiego, wsiadł przejechał się i powiedział że ma już zrobiony program, ma tylko problem z żaluzjami turba, nie wyciął go w rogi że mu zrobi. Pojechaliśmy na hamownie i sati 164 kuce bodajże i widać wahania wykresu przez niedomaganie turbo o czym mu wcześniej powiedział, więc Cuber dla mnie to są wystarczające dowody że koleś bez hamowni wie o co chodzi. hamownia jest formalnością aby widzieć cyferki co mamy
Cuber Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 177 KM z 130 ? Gratulacje , mega program masz w takim razie ...... ---------- Post dopisany at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany at 18:06 ---------- więc Cuber dla mnie to są wystarczające dowody że koleś bez hamowni wie o co chodzi. hamownia jest formalnością aby widzieć cyferki co mamy ile masz NM po programie? jak wyszło auto seryjnie ? jaka była jego moc ? zresztą nie wypowiadam się juz w tym temacie bo każdy wie wszystko najlepiej
nex Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 176.7 i 353nm z czym do tygodnia będzie o około 20nm więcej jak żaluzje się oczyszczą, tak powiedział Daniel i ja mu wierzę, jak będę chciał sprawdzić to po prostu pojadę się zhamować. obroty między 2000 a 2500 widać lekki dołek, ale ma się wyrównać do tygodnia jak pojeżdżę taki wykres z ręki, boseron ma ori na pendrive
Cuber Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 Ty masz AVF czy AWX ? Jak NM sa ok tak w te koniki średnio wierzę
nex Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 jak wyszło auto seryjnie nie wiem bo nie byłem hamować, jak bym chciał dałbym 100zł i bym wiedział, ale mi to do niczego nie potrzebne - było normalną serią, ścigałem się z innym AVF i szły tak samo. Chyba ważne jest to co jest teraz a nie to co było?? Edit: Cuber mam AVF
KERCZI Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Dużo konia, mało niutkow, ciekawe...:confused:
lennox Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Dużo konia, mało niutkow, ciekawe...:confused: to samo miałem pisać już o aucie radimm ale ok, może ja mam te 357 nm nadmuchane a turbinę mam pewnie pół raza mniejszą i 30 KM mniej:shock3: ---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ---------- nie wiem, nie znam się
nex Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 jak byście umieli czytać każdy post to byście wiedzieli dlaczego teraz jest tyle niutków
lennox Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 jak byście umieli czytać każdy post to byście wiedzieli dlaczego teraz jest tyle niutków za***iście, czyli jak ja pojeździłem ze 2 m-ce to mogę mieć 377 Nm? zresztą... tak jak pisałem nie znam się, więc więcej się wypowiadał w tym temacie nie będę
nex Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 ja się na tym nie znam, nie jestem tunerem więc nie będę się z Tobą kłócił, powiedziałem co powiedział mi Daniel. Zresztą co za problem zhamować auto za jakiś czas? i się przekonać?
lennox Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 ja się na tym nie znam, nie jestem tunerem więc nie będę się z Tobą kłócił, powiedziałem co powiedział mi Daniel. Zresztą co za problem zhamować auto za jakiś czas? i się przekonać? a kto się z Tobą kłóci? na pewno nie ja i żeby byłą jasność, nie podważam nikogo umiejętności tylko mam pewne wątpliwości i jeszcze weźmy pod uwagę że hamownia hamowni nie równa
nex Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 zhamuję na tej samej za jakiś czas. Powiedział mi tyle że do 20 nm dojdzie jak pojeżdżę bo żaluzje w turbie się doczyszczą, przedmuchają czy coś w tym stylu, nie znam się na tym więc nie chce czegoś przekręcić. Mnie nie zależy na promowaniu nikogo, jestem zadowolony z programu bo auto zadupcza teraz jak rakieta w pełnym zakresie obrotów, zresztą zobacz na wykres, nie ma tam strzału nm dużego tylko płynny w całym zakresie i chyba o to chodzi, a nie aby przy 2 tyś była mega strzał, a później dół bo to chyba nie jest zdrowe dla sprzęgła
Siwy Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 ja się na tym nie znam, nie jestem tunerem więc nie będę się z Tobą kłócił, powiedziałem co powiedział mi Daniel. Zresztą co za problem zhamować auto za jakiś czas? i się przekonać? a kto się z Tobą kłóci? na pewno nie ja i żeby byłą jasność, nie podważam nikogo umiejętności tylko mam pewne wątpliwości i jeszcze weźmy pod uwagę że hamownia hamowni nie równa U termanowskich jest hamownia obciazeniowa, czyli ta ktora daje najbardziej zblizone wyniki
michail55 Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 bombaaa!! juz to gdzies widzialem tylko ze gosc mial na stale wsadzone w 2din
boseron Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 widze ze burzliwa dyskusja to i ja sie wypowiem : pojechaliśmy razem z nexem i satikrk do tego Daniela i na początku gość od razu bez słowa wsiadł do mojego auta i mówi jedziemy a ja na to ze nie jestem zdecydowany na program dzisiaj, on ze nic nie szkodzi sprawdzimy auto i powiedział mi ze turbo przeładowywuje bo ładuje o 0,2 bara za duzo powinno być 1,45 a u mnie jest 1,65 i trzeba je przeczyścić, po drugie klapa gasząca nie działa ale to nie ma wpływu na program. tyle o stanie faktycznym pojazdu zaproponował ze czyszczenie turbiny u niego 400 zł potem można robić program razem 1 tys zł. dodam ze Jaglarz z wieliczki krzyknał mi za czyszczenie turbiny 500 zł (dzwoniłem odrazu) na początku gośc strasznie cwaniakował i najezdzał na vtech co mi sie nie spodobało ale jak wiadomo kazdy broni i zaxhwala swoje, twierził ze wiel aut korygował i wyprowadzał po vtechu bo były zjebane programy, ile w tym prawdy nie wiem. na hamowni w Niepołoicach postanowiłem sprawdzić jaka mam serje zebym wiedział kiedys ile bedzie po programie i u mnie wyszło 145 KM i 350 NM więc moment fajny bonusik a gdzie zrobie program...... jeszcze nie wiem, mówie tylko o faktach widzialem wyniki Nexa i faktyczne jest tak jak pisze Nex wykres na potwierdzenie a Hamownia czy miarodajna.... najwazniejsze zeby zrobić pomiar przed i po na tej samej hamowni wtedy mozna mieć porównanie i ja tak właśnie zrobie po. ---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:23 ---------- szkoda Nex ze przed nie hamowałeś wtedy mielibyśmy matematyczne porównanie, ale skoro jestes zadowolony a wiem ze jesteś bo dzwoniłes z trasy to p.s. ten gość Daniel z rozmowy widac ze wie o co chodzi i zna sie na robocie tylko czasami za bardzo cwaniakuje ale płaci sie mu za program a nie za pogawędke. Nex miło Cie było zobaczyć po tylu latach ---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 22:27 ---------- teraz mozesz juz ściągnąc kapelusz jak wsiadasz do paska
radimm Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Dużo konia, mało niutkow, ciekawe...:confused: to samo miałem pisać już o aucie radimm Lennox nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale na tych gratach które mam wsadzone ani koni ani nm dużo więcej się nie robi... dla porównania wrzuce Ci wykres AFN'a na tych samych podzespołach które ja mam strojonego przez chyba najpopularniejszego tunera grupy Vag Rogala (wykres ten jest wrzucony w tym temacie http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/index5.html jako wzorcowy dla tych podzespołów) a tu masz mój także raczej oba porównywalne. Co do wiarygodności hamowni w Niepołomicach, za nim wogóle rok temu do nich pierwszy raz pojechałem, szukałem informacji po różnych forach gdzie hamować w małopolsce samochód... o nich opinie były niewątpliwie bardzo dobre
KERCZI Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 w takim badz razie 2.0 jest nie do podjeba*** bo maw Niutków w serii tyle albo więcej co 1.9 po programie...
michail55 Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 kerczi a jak ci sie sprawuje ten 2.0 tdi miales juz jakies powazniejsze naprawy? bo widze ze masz go z poczatkow produkcji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się