lucano Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) oczywiscie ze 1.8 T bedzie szybsze niz 1.9 tdi, Żona ma racje i nie chodzi tu o roznice 0.1 q pojemnosci silnika, 1.8T ma 150 km a w a3 nie wiem z którego roku macie a3 e, zakladam ze masz 105 km lub 110 km, poza tym 1.8T to najbardziej udana jednostka praktycznie bezawaryjna i z duzym potencjalem Lenox a to nie ma luźno wchodzić? kto dzis pije bo mam wolny wieczor? Zona akurat jest zdania że 1.9TDI szybciej się odpycha niż 1.8T bo ma większą pojemność ale mniejsza o to. Szukam osoby która da nam przekonać się że tak jest. Nie chodzi to o szybkość a żwawość PS. Mamy 1.9TDI 90KM także tego.. Edytowane 6 Marca 2015 przez lucano
lucano Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Tu żona... Zawsze jeździłam dieselem bo mój tata tak chciał. Jestem kobietą jeżdżącą z fantazją i rozumem i potrzebuję mieć coś pod kopytem - nie szpanować, nie lawirować pomiędzy drugim autem a piątym i wyprzedzaniem na trzeciego(choć zdarzało się) ale potrzebuję nim jeździć bezpiecznie. Ma się zrywać na tyle żebym średniej klasy auto mogła wyprzedzić lub kolumnę aut zanim staną jak te głupie k...wy za zaśnieżonym tirem. Potrzebuję też auta aby mój uroczy mąż nie był ostatnim na światłach. Pozdrawiam Joanna Edytowane 6 Marca 2015 przez lucano
edraven Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 To musi byc diesel. Dopiero bardzo mocne benzyny zrównają się Nm z dieslem.
electrofinger Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Tu żona... Zawsze jeździłam dieselem bo mój tata tak chciał. Jestem kobietą jeżdżącą z fantazją i rozumem i potrzebuję mieć coś pod kopytem - nie szpanować, nie lawirować pomiędzy drugim autem a piątym i wyprzedzaniem na trzeciego(choć zdarzało się) ale potrzebuję nim jeździć bezpiecznie. Ma się zrywać na tyle żebym średniej klasy auto mogła wyprzedzić lub kolumnę aut zanim staną jak te głupie k...wy za zaśnieżonym tirem. Potrzebuję też auta aby mój uroczy mąż nie był ostatnim na światłach. Pozdrawiam Joanna Mam A4 1.8T 150KM 210Nm i jak na mój gust to auto ma wystarczająco dużo mocy do sprawnego przemieszczania się jak i przyśpieszania. Jak trzeba to 200km/h pojedzie bez problemu chociaż powyżej 140-150 jest już wg mnie za głośno. Na poniższej stronie porównajcie sobie osiągi dowolnych aut: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/ oczywiscie ze 1.8 T bedzie szybsze niz 1.9 tdi, Żona ma racje i nie chodzi tu o roznice 0.1 q pojemnosci silnika, 1.8T ma 150 km a w a3 nie wiem z którego roku macie a3 e, zakladam ze masz 105 km lub 110 km, poza tym 1.8T to najbardziej udana jednostka praktycznie bezawaryjna i z duzym potencjalem Lenox a to nie ma luźno wchodzić? kto dzis pije bo mam wolny wieczor? Zona akurat jest zdania że 1.9TDI szybciej się odpycha niż 1.8T bo ma większą pojemność ale mniejsza o to. Szukam osoby która da nam przekonać się że tak jest. Nie chodzi to o szybkość a żwawość PS. Mamy 1.9TDI 90KM także tego.. na 99% 1.8T będzie żwawsze niż 1.9TDI
boseron Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 jezeli nie 1.8T to musi byc diesel ktory bedzie mial w okolicach 400 Nm i okolo 180-200 km wtedy bedzie żwawo przyjedzcie na spota to sie Was przewiezie...... w bagazniku hahaha
Arturoo Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 siemanko ..... przyjedzcie na spota to sie Was przewiezie...... w bagazniku hahaha Metody z pracy sprawdzone widzę
lucano Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Czyli mówicie że bardziej żwawsze będzie 1.9 TDI 130KM od 1.8T ?
bodowp Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) I kur... W dupe nowie klocki Dmuchnięte z pąpki od materaca. Edytowane 7 Marca 2015 przez bodowp
KERCZI Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Siema Henki Po Upragniony relaks...dzisiaj bedzie mega ekonomicznie.., P.s. FANTOMAS czekałem i nie mogłem sie doczekać wiec pojechałem dalej... I kur... W dupe nowie klocki Dmuchnięte z pąpki od materaca. I co bylo??
bodowp Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Do końca nie wiem... prawdopodobnie prowadnice jarzma są krzywe. Na sucho chodzą elegancko ale w momencie dociągnięcia śrub przykręcając zacisk przestają fajnie chodzić i zacisk się nie rusza. Z jedną prowadnicą miałem problem przy wymianie tarcz i mogła się wygiąć przy wyciąganiu. Jedyne wytłumaczenie bo jak delikatnie popuszczę śruby na zacisku to całość ładnie zaczyna chodzić na prowadnicach. Tłoczek elegancko chodzi więc on odpada. Dzisiaj poczyściłem wszystko dokładnie... jutro z racji niedzieli i dnia kobiet też rozbiorę pod kamienicą i spróbuję popatrzeć na te prowadnice. Zjawisko opisane zauważyłem przy składaniu tego dzisiaj do kupy i nie miałem już czasu więc nie dociągałem na siłę.
boseron Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Dobra elsa zainstalowana odpala .utworzyłem konto, odpalam i za kzadym razem wyskakuje nieokreslony błąd: error 80004005 jak sobie z tym poradzić Edytowane 7 Marca 2015 przez boseron
Shadow Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 To jest jakiś cudak czy Panda Abarth ....? Wyciekło z miski olejowej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się