turdzi Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Dokładnie to taka sama koncowka.Praktycznie koncowka zrobiona od nowa wykorzystana tylko zewnętrzna nakladka ta chromowana" bo Michal nie byl w stanie jej tak zrobić zeby byl gruby rant. Na żywo wyglada genialnie niby pelen OEM ale czujesz ze tam cos grubszego się musi kroić W kazdym razie o wydechach w B8 wiem wsxystko bo ten jest juz czwarty
Yoghurt Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 a powiedz mi jak aktualnie jest u Ciebie z glosnoscia wydechu. Pamietam, ze na jakims etapie pisales, ze denerwuje Cie dzwiek. jak to teraz wyglada?
ciasnyWiesiek Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 wydech piekna sie komponuje
turdzi Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Jest super jak jedziesz normalnie i na wolnych obrotach jest jak seria. Jak zaczniesz cisnac to z niskich obrotów na przyjemny pomruk a na wyższych jak to nazywam jet engine sound jezeli wiesz o co mi chodzi ,cos jak EVO. Teraz jest tylko katalizator z downpipe i koncowe tlumiki srodek wydechu seria 2.5 cala. Przedtem srodek mail 2.75 cala i powstawal pewien rezinans na niskich obrotach który mnie denerwowal no i 4 końcówki mi die kompletnie przestały podobac. Tak wiec na razie to prawie koniec jeszcze dojdzie kierownica TT/R8 S-line i mówimy stop jeżeli chodzi o modzenie tego auta.
Yoghurt Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Jest super jak jedziesz normalnie i na wolnych obrotach jest jak seria.Jak zaczniesz cisnac to z niskich obrotów na przyjemny pomruk a na wyższych jak to nazywam jet engine sound jezeli wiesz o co mi chodzi ,cos jak EVO. Teraz jest tylko katalizator z downpipe i koncowe tlumiki srodek wydechu seria 2.5 cala. Przedtem srodek mail 2.75 cala i powstawal pewien rezinans na niskich obrotach który mnie denerwowal no i 4 końcówki mi die kompletnie przestały podobac. Tak wiec na razie to prawie koniec jeszcze dojdzie kierownica TT/R8 S-line i mówimy stop jeżeli chodzi o modzenie tego auta. koncowe tlumiki zostawiles te, ktore brales od MG Motorsport a jedynie wymieniles tylko koncowki?
turdzi Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Nie ze starego wydech został tylko katalizator resztę sprzedałem i zrobiłem końcówki do orginalnego wydechu ale zdejmowane czyli oryginalna koncowka została odcięta a nowa jest na opaskę.Tak samo jest zrobiony nowy tłumik nie ma stalej końcówki tylko ktociec na który moge założyć taka końcówkę jaka mi sie podoba.
Yoghurt Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Nie ze starego wydech został tylko katalizator ale kat, ktory masz na samochodzie tez jest nowy? od MG Motorsport?
kuredu Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Turdzi patrzyłem na Twoje czasy 100-200km/h i moje A6 ma też w okolicach 14sek. Jutro może coś nagram bo już kilka razy mierzyłem. A8 4.2tdi 350KM jest ciut wolniejsze bo porównywałem się kiedyś z gościem na A4. Gadaliśmy na CB i na S delikatnie mu odjeżdżałem. Denerwujący jest fakt że moje B8 2.0 było na trasie szybsze niż obecne A6 V6TFSI. A jak z miejsca się poprawiły osiągi???
turdzi Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Wiesz co nawet nie sprawdzalem ale z 1 sek. pewnie urwalo w kazdym razie do twojej bylej b8 w ruchu to jeszcze bardzo daleko.
kuredu Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Moja B8 cały czas jeździ i ma się świetnie. 101tys km przebiegu i nic się z autem nie dzieje. Program przy 15tys km był robiony. Oleju też dużo nie brała jak na 2.0TFSI bo jedna dolewka między przeglądami.
turdzi Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 Dzisiaj ogladalem i jezdzilem potencjalnym samochodem dla zony. Przyznam ze mimo prawie 300 koni u siebie mam niesamowicie nudny samochod i az milo sie bylo przejechac GTI z krwi i kosci i zaryzykuje stwierdzienie ze ten maly samochodzik moze dac wiecej radosci z jazdy niz RS4 , bo ja do teraz mam usmiech na twarzy i na dzien dzisiejszy gdybym nie mial dziecka ti poprzeby na kombi to bym sie nawet jeden na jeden wymienil Jedyny minus to bardzo niewygodne fotele RECARO i jezeli ma sie szerokie plecy to w rzeczywistosci siedzi sie na podpardziech bocznych a nie fotelu.Reszta dzwiek, prowadzenie dzwiki w srodku rewelacja. fsasdfasdf
KmK Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Jak wiesz, też mam ostatnio podobne myśli, ale ja bym chciał bardziej golfa gti na dojazdy do pracy. Kilka tygodni spodobał mi się taki jeden:decayed:
darecy Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 To dobry wybór, a zapytam czemu nie RS3 lub M1?
turdzi Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 Problem z obecnymi golfami GTI i innymi autami jego klasy jest taki ze się tak spasly i zrobily sie tak luksusowe ze straciły zupelnie charakter.dzis liczy sie wypas i czas na ringu a zatracila się zupelnie idea samochodu który daje mnóstwo frajdy z jazdy i wcale nie musi byc przy tym najszybsze. Ostatnio jedynym takim sutem bylo Clio RS ale bylo przeciętne w druga stronę. Tu jest wystarczajaco komfortu ale auto prowadzi się tak intuicyjnie i zacheca do zabawy ze na pierwszym dwojkowym zapiolem juz boka siedzac pierwszy raz w tym aucie . wątpię aby nawet 350 km dało tyle frajdy ile ta popierdulka jeżeli wiesz o co mi chodzi. Dla porownznia jezdzilem tez A1 1.4 tfsi i Polo GTI i nuda jak flaki z olejem za chore pieniądze. ---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- To dobry wybór, a zapytam czemu nie RS3 lub M1? Bo 3 razy droższe. RS3 bym nigdy nie kupil bo tdn samochod za wyjatkiem silnika to nieporozumienie zwlaszcza cenowe.
KmK Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Problem z obecnymi golfami GTI i innymi autami jego klasy jest taki ze się tak spasly i zrobily sie tak luksusowe ze straciły zupelnie charakter.dzis liczy sie wypas i czas na ringu a zatracila się zupelnie idea samochodu który daje mnóstwo frajdy z jazdy i wcale nie musi byc przy tym najszybsze.Ostatnio jedynym takim sutem bylo Clio RS ale bylo przeciętne w druga stronę. Tu jest wystarczajaco komfortu ale auto prowadzi się tak intuicyjnie i zacheca do zabawy ze na pierwszym dwojkowym zapiolem juz boka siedzac pierwszy raz w tym aucie . wątpię aby nawet 350 km dało tyle frajdy ile ta popierdulka jeżeli wiesz o co mi chodzi. Dla porownznia jezdzilem tez A1 1.4 tfsi i Polo GTI i nuda jak flaki z olejem za chore pieniądze. ---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- To dobry wybór, a zapytam czemu nie RS3 lub M1? Bo 3 razy droższe. RS3 bym nigdy nie kupil bo tdn samochod za wyjatkiem silnika to nieporozumienie zwlaszcza cenowe. Golf waży chyba ok 1370, seryjny specjalnie nie jedzie, ale coś tam można z niego wydusić To coś co sprawia, że auto jest inne, cieszy codzienny dojazd do pracy czy też wypad po bułki powoduje, że zacząłem się zastanawiać w którą stronę iść. Jednak z rodziną musi być jedno duże auto. Fordy od lat świetnie się prowadzą
milart Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Fajny zapie......lacz:decayed: Ponad rok życia kawalerskiego śmigałem Focusem ST(kolor "wściekła pomarańcza") i uwielbiałem ten samochód. Prowadzenie rewelacja i chyba najlepszy napęd FWD z jakim do dzisiaj miałem doczynienia poza Focusem RS którym miałem okazję się raz przejechać. Może i nie są to najlepiej wykonane samochody ale dają tyle frajdy że można im dużo wybaczyć. Co jak co ale ci mali sportowcy Henremu się udali:wink:
griga-st Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 :shock3:przeciez to Aston Martin jest:facepalm: http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/08/2013-aston-martin-vanquish-monterey.jpg Po przodzie go poznałem:kox: Ja zaczynałem od xr2:jerk:Ehhh...
turdzi Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 Jeżeli mam byc szczery to fiesta przed liftem bardziej mi się podobała no ale cóż zrobic.Odczekam do przyszlego roku i chyba się przyczaje na roczna uzywke bo szkoda mi kupowac nowej.Raz ze utrata wartości pewnie spora a dwa to nie bedzie tak szkoda jak zona zadrapie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się