Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

(...)

Jednocześnie urządzenie automatycznie utrzymuje stałą odlegość od pojazdu jadącego z przodu.

Jeśli sytuacja wymaga ingerencji ze strony kierowcy w proces hamowania, włącza się automatycznie akustyczny sygnał ostrzegawczy, zmuszający kierowcę do przejęcia kontroli nad pojazdem.

(...)

OK, czyli to nie Volvo, które, przynajmniej próbuje, samo zahamować :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jezeli chodzi o skrzynie to nie ma roznicy czy to manual czy afftomat .

nie ma ? no a jak zmieniasz bieg jak auto za bardzo zwolni to wciskasz sprzęgło i wtedy normalnie się tempomat wyłącza a tu nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak to dziala w manualu ja mialem dsg w passacie i to byl zajefajny bajer na autostrade przejedyny ustawialem 220kmh na tempomacie i acc i mialem pelen luz jak bylo wolne dawal buta jak bylo przyblokowane sam hamowal byl czad ale nie wiem jak w manualu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sie tempomat nie wylacza po krotkim wcisnieciu sprzegla i zmianie biegu. Komp kontroluje by obroty nie wzrosly. Genialne.

Grzegorz, czyli wystarczy manetka od tempomatu acc, przedni sensor i modul i zabangla? Bardzo duzo smigam na tempomacie, ale z acc jeszcze nie jechalem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W A4 B8 niestety przy wymianie AKU trzeba zrobić tez kodowanie tego :) Cena w ASO za tą przyjemność około 1300 PLN :blink:

Ja jestem na tym etapie :kwasny: U mnie AKU nie trzyma , na wyswietlaczu MMI mam wciąz 10%

Troszkę szukałem w VCDSie gdzie to jest i znalazłem :) Oczywiscie bedzie z tego DIY co i jak odrecic i co po kolei zrobić :wink4:

Wchodzimy w Gatewaya 19--> LongCoding --> kanal 4

aku22.png

aku11.png

aku21.png

bateria1.png

Na akumulatorze mamy naklejke ze wszystkimi danymi jego i zawsze wymieniamy na taki jaki fabryka dała .

Wpisujemy producenta AKU i tzw. 10 cyfrowy BEM CODE inaczej nie odpalimy auta . Do wymiany AKU potrzebowac bedziemy dodatkowe zasilanie poprzez umieszczenie z przodu urzadzenia podtrzymujacego wszystkie Systemy .

Tu link gdzie sie znajduja te miejsca http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=234715.0

Jak widać AKU ma tez swoj sterownik ktory jest na klemie minusowej :)

Bloki Pomiarowe odczyt z kanałow 18 , 19 , 20 :)

akumulator.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałem zabłysnąć bo widziałem że na a5 się pytałeś, a ty to już masz obczajone :gwizdanie:

Duzo rzeczy mam obczajone tylko do wszystkiego trzeba czasu :wink4:

Jeszcze jedna rzecz apropo AKU :) Zawsze sprawdzajmy w MMI ( w szczególnosci w zimie ) stopien naładowania akumulatora , jezeli mamy bardzo slaby to podczas palenia moze nam zablokować kluczyk w stacyjce oraz ją uszkodzić :(

Dzieki wszystkim za gratulacje :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba kogos po czerepie potrzaskalo zeby kodowac akumulator kur... niedlugo kierowce trzeba bedzie vagiem kodowac no dla mnie to juz mega przesada cos takiego !!!!

no i graty VIP'a :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...