AndyN Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 (...) Jednocześnie urządzenie automatycznie utrzymuje stałą odlegość od pojazdu jadącego z przodu. Jeśli sytuacja wymaga ingerencji ze strony kierowcy w proces hamowania, włącza się automatycznie akustyczny sygnał ostrzegawczy, zmuszający kierowcę do przejęcia kontroli nad pojazdem. (...) OK, czyli to nie Volvo, które, przynajmniej próbuje, samo zahamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Opis jak dla taboretów z USA :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Wczorajszy krótki filmik http://www.youtube.com/watch?v=V6ijJBzqoXU&context=C321a277ADOEgsToPDskK84liFk5crYujsjIrAeYaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Jezeli chodzi o skrzynie to nie ma roznicy czy to manual czy afftomat . nie ma ? no a jak zmieniasz bieg jak auto za bardzo zwolni to wciskasz sprzęgło i wtedy normalnie się tempomat wyłącza a tu nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 nie wiem jak to dziala w manualu ja mialem dsg w passacie i to byl zajefajny bajer na autostrade przejedyny ustawialem 220kmh na tempomacie i acc i mialem pelen luz jak bylo wolne dawal buta jak bylo przyblokowane sam hamowal byl czad ale nie wiem jak w manualu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 U mnie sie tempomat nie wylacza po krotkim wcisnieciu sprzegla i zmianie biegu. Komp kontroluje by obroty nie wzrosly. Genialne. Grzegorz, czyli wystarczy manetka od tempomatu acc, przedni sensor i modul i zabangla? Bardzo duzo smigam na tempomacie, ale z acc jeszcze nie jechalem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Najwyższy czas! Gratulacje Grzesiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Graty WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip1001 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 :shocked: :shocked: Gratki Grzegorz :good: :notworthy: dawno powinni Cię tak pokolorować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Wpełni zasłużony (wyrezany) fiolet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Grześ apropos kodowania aku znalazłem coś takiego: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 gratulacje WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Grześ apropos kodowania aku znalazłem coś takiego: Maje skany VCDSa i kodowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Grześ apropos kodowania aku znalazłem coś takiego: Maje skany VCDSa i kodowanie :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 W A4 B8 niestety przy wymianie AKU trzeba zrobić tez kodowanie tego Cena w ASO za tą przyjemność około 1300 PLN Ja jestem na tym etapie U mnie AKU nie trzyma , na wyswietlaczu MMI mam wciąz 10% Troszkę szukałem w VCDSie gdzie to jest i znalazłem Oczywiscie bedzie z tego DIY co i jak odrecic i co po kolei zrobić Wchodzimy w Gatewaya 19--> LongCoding --> kanal 4 Na akumulatorze mamy naklejke ze wszystkimi danymi jego i zawsze wymieniamy na taki jaki fabryka dała . Wpisujemy producenta AKU i tzw. 10 cyfrowy BEM CODE inaczej nie odpalimy auta . Do wymiany AKU potrzebowac bedziemy dodatkowe zasilanie poprzez umieszczenie z przodu urzadzenia podtrzymujacego wszystkie Systemy . Tu link gdzie sie znajduja te miejsca http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=234715.0 Jak widać AKU ma tez swoj sterownik ktory jest na klemie minusowej Bloki Pomiarowe odczyt z kanałow 18 , 19 , 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi30 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Graty VIP-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 chciałem zabłysnąć bo widziałem że na a5 się pytałeś, a ty to już masz obczajone :gwizdanie: poza tym ...Gratulacje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 chciałem zabłysnąć bo widziałem że na a5 się pytałeś, a ty to już masz obczajone :gwizdanie: Duzo rzeczy mam obczajone tylko do wszystkiego trzeba czasu Jeszcze jedna rzecz apropo AKU Zawsze sprawdzajmy w MMI ( w szczególnosci w zimie ) stopien naładowania akumulatora , jezeli mamy bardzo slaby to podczas palenia moze nam zablokować kluczyk w stacyjce oraz ją uszkodzić Dzieki wszystkim za gratulacje :notworthy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 chyba kogos po czerepie potrzaskalo zeby kodowac akumulator kur... niedlugo kierowce trzeba bedzie vagiem kodowac no dla mnie to juz mega przesada cos takiego !!!! no i graty VIP'a )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się