vauxhall95 Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 glowica nie byla spawanaa.Nie nic z tych rzeczy.Tylko wzera plyn i praktycznie brak ogrzewania
rookie Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 A w środku jest sucho, może nagrzewnica poszła?
odzim Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 a masz tam chłodniczke oleju moze ona sie rozczelnila , miałem tak w ajm po wymianie głowicy az w koncu wyszło szydło z worka
vauxhall95 Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Opublikowano 31 Lipca 2011 no ale jak chlodniczka oleju,przeciez woda z olejem ani odwrotnie sie nie miesza?
odzim Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 no ale jak chlodniczka oleju,przeciez woda z olejem ani odwrotnie sie nie miesza? chodzilo mi o wyciek , ale jak masz sucho to sprawdz CO2 w zbiorniczku wyrownawczym , a jak tam przewody wychodzace z nagrzewnicy na scianie grodziowej , bo jak nie spala płynu ,to musi gdzies uciekac , sprawdz wszystkie krućce
Musashi Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 jeszcze opcja - krzywa plaszczyzna gorna bloku
vauxhall95 Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Opublikowano 31 Lipca 2011 jeszcze opcja - krzywa plaszczyzna gorna bloku Wiem zapomnialem dopisac.Przy odkrecaniu glowicy(ktora byla juz raz wymieniana) sruby od strony turbo poszly duzo duzo lzej.Te po stronie pompy wtryskowej mocniej.Ale ale wymienilem uszczelke splanowa glowica itp.Dokrecilem wszystkie tak samo,mowie sobie dociagne ja jeszcze i te po stronie pompy az strzelaly nie dalo rady,a te od turbo 90 stopni i jeszcze ida.Jedna wogole gwintu nie ma kreci sie mysle nad helikolą,ale to nie warto dopatrzylem sie chyba malego pekniecia na bloku.Ale zwalamy jeszcze raz i beda obserwacje bede pisal z czasem..na 99,9% wlatuje nowy silnik do niego.
rookie Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 No to mamy winowajcę. Ale jak nowy silnik? Tzn. nowa głowica czy coś więcej?
odzim Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 No to mamy winowajcę. Ale jak nowy silnik? Tzn. nowa głowica czy coś więcej? ma pekniety blok , tzn ze blok i glowica , tylko teraz pytanie czy calosc zakladac ale trzeba by było na aucie odpaljacym jeszcze ogladac motor , albo kupno bloku bo głowica z tego zrobiona , musiales niezle przegrzac motorownie ze pekl blok
vauxhall95 Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Opublikowano 31 Lipca 2011 to nie moj samochod,tylko klienta,ktory kupil od handlarza i od poczatku bylo nie tak z ukladem chlodzenia.Jak kupowal walniety termostat max 72stopnie,czujnik temp.[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 13:56_________________________________________________Bede wkladal jednak raczej caly silnik,glowice jak nowke sprzedam.Bo to nie jej wina raczej,chyba ze jakas **** zle mi sprawdzila szczelnosc i wtedy bedzie cos podobnego.Choc watpie bo jak kupil to bylo widac ze swiezo po wymianie uszczelki.I dlatego ktos sie pozbyl go bo nie chcial isc w koszta,gosc troche wpakowal kasy i jednak raczej woli zrobic silnik niz sprzedawac.
odzim Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 tez bym cały wkładał trzeba tylko troche poszukac , albo miec pewnego sprzedawce ,skladanie to sporo roboty jest
vauxhall95 Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Opublikowano 31 Lipca 2011 tez bym cały wkładał trzeba tylko troche poszukac , albo miec pewnego sprzedawce ,skladanie to sporo roboty jest wymienialem w jednym afn to ze zdjeciem starego i wlozeniem nowego wyszlo dwa dni.Dodam ze bez suwnicy to bylo za pomoca lewarka:) Bylby jeden dzien ale okazalo sie po odpaleniu ze miska popekana byla i troche mi zajelo z miska.[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 14:05_________________________________________________za silnik dawalem 750zł pol roku temu.Goly rzecz jasna(ale z dwumasem) Podejrzewam ze za 700 wezme.mam zaprzyjazniony szrot,jak szukalem ostatnio czegos to naliczylem chyba 7 czy 8 afn nie wspominam o innych typu asv,1z itp.bo tez od groma
odzim Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 tez bym cały wkładał trzeba tylko troche poszukac , albo miec pewnego sprzedawce ,skladanie to sporo roboty jest wymienialem w jednym afn to ze zdjeciem starego i wlozeniem nowego wyszlo dwa dni.Dodam ze bez suwnicy to bylo za pomoca lewarka:) Bylby jeden dzien ale okazalo sie po odpaleniu ze miska popekana byla i troche mi zajelo z miska.[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 14:05_________________________________________________za silnik dawalem 750zł pol roku temu.Goly rzecz jasna(ale z dwumasem) Podejrzewam ze za 700 wezme.mam zaprzyjazniony szrot,jak szukalem ostatnio czegos to naliczylem chyba 7 czy 8 afn nie wspominam o innych typu asv,1z itp.bo tez od groma jak juz wymieniasz to bierz asv najlepsza motorownia z 1.9 tdi vp
rookie Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 tez bym cały wkładał trzeba tylko troche poszukac , albo miec pewnego sprzedawce ,skladanie to sporo roboty jest wymienialem w jednym afn to ze zdjeciem starego i wlozeniem nowego wyszlo dwa dni.Dodam ze bez suwnicy to bylo za pomoca lewarka:) Bylby jeden dzien ale okazalo sie po odpaleniu ze miska popekana byla i troche mi zajelo z miska.[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 14:05_________________________________________________za silnik dawalem 750zł pol roku temu.Goly rzecz jasna(ale z dwumasem) Podejrzewam ze za 700 wezme.mam zaprzyjazniony szrot,jak szukalem ostatnio czegos to naliczylem chyba 7 czy 8 afn nie wspominam o innych typu asv,1z itp.bo tez od groma jak juz wymieniasz to bierz asv najlepsza motorownia z 1.9 tdi vp A spytam z ciekawości, w czym jest lepszy ASV od AVG/AFN? Pozdro
odzim Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 asv od afn ma inny blok ,głowica ,turbo , pompa i wtryski to chyba nie mało
vauxhall95 Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Opublikowano 31 Lipca 2011 turbo jest to samo,pompa tez mniej wiecej to samo,owszem slupek to samo.inne cisnienie maja wtryski(korzysniejsze:))
odzim Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 turbo jest to samo,pompa tez mniej wiecej to samo,owszem slupek to samo.inne cisnienie maja wtryski(korzysniejsze:)) turbo jest gt 1749 v a tam jest vnt15 to nie jest to samo a z reszta nawet w asv nie dmucha tyle samo w programie co ahf blizniakowi z golfa , słupek tez sie rozni i to co napisałem wczesniej mozna zamienic ale nie znaczy ze to jest to samo
vauxhall95 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 turbo jest to samo,pompa tez mniej wiecej to samo,owszem slupek to samo.inne cisnienie maja wtryski(korzysniejsze:)) turbo jest gt 1749 v a tam jest vnt15 to nie jest to samo a z reszta nawet w asv nie dmucha tyle samo w programie co ahf blizniakowi z golfa , słupek tez sie rozni i to co napisałem wczesniej mozna zamienic ale nie znaczy ze to jest to samo Wiesz taka roznica to nie roznica z tego co pamietam gt 1749v wystepowaly w ASV i ATD i zostaly zastapione za afn roznica znikoma [br]Dopisany: 01 Sierpień 2011, 08:24_________________________________________________a mam pytanie goly slupek pasuje p&p bez zadnych zmian z asv do afn
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się