Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura wypalania DPF w Audi A4 B8 2.0 TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
27 minut temu, Mistrzuniu9 napisał:

Hej koledzy. 

Jaka powinna byc maksymalna zawartość popiołu w oleju ? U mnie juz 0.26l ale narazie 0 problemow dpf wypala sie co 700-800k

zapodaj sobie softa i problem zniknie

Opublikowano

Wyprogramowac w sensie ?

Ale to wystarczy jal juz jest tak zapelniony ?

Opublikowano
9 minut temu, Mistrzuniu9 napisał:

Wyprogramowac w sensie ?

Ale to wystarczy jal juz jest tak zapelniony ?

pisałem o sofcie któy podniesie moc w aucie

Opublikowano

Juz dawno zrobione ?

Opublikowano
2 godziny temu, Mistrzuniu9 napisał:

Juz dawno zrobione ?

i dalej zapycha DPFa ?

za mocno podlany paliwem, kto robił program ?

Opublikowano

Nic mi nie zapycha i nie mam zadnych problem z dpfem tylko zawartosc popiolu w oleju mam 0.26l czy niby juz dawno zapchanu a auyo normalne jeździ ?

Opublikowano
5 minut temu, Mistrzuniu9 napisał:

Nic mi nie zapycha i nie mam zadnych problem z dpfem tylko zawartosc popiolu w oleju mam 0.26l czy niby juz dawno zapchanu a auyo normalne jeździ ?

Jeśli nie masz żadnych błędów, samochód jeździ normalnie to tą zawartością popiołu nie zawracaj sobie głowy, to jest tylko orientacyjna wartość wyliczona przez komputer.

Opublikowano

Dzięki. mechanik mówi mi to samo ze nie ma sensu drążyć temat ? ale tylko sie zastanawiałem jak jest z ta pojemnością ..

 

Opublikowano (edytowane)

Witam , 

Nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie stad chciałbym od Was zaczerpnąć informacji

 

Ostatnio mechanik wymieniając rozrzad stwierdził że mam delikatna dziurkę w intercoolerze, niedługo po tym ( nie wiem czy przypadek czy nie) pojawił się check na desce

Błąd czujnika różnicy spalin.

W app vag dpf pokazuje mi zapchanie dpfu w 70% i ostatnie wypalanie 320km temu 

Teraz moje 2 pytania, czy ta dziurka w intercoolerze ma wpływ na czujnik różnicy spalin ze pojawia się błąd czy to wina samego czujnika i  czy te wartości są ok i w jakim stopniu musi być zapchany dpf żeby rozpoczelo się wypalanie ?

Screenshot_20201028-075431_VAG DPF.jpg

Edytowane przez everestooo
Opublikowano

Witam,

doradzicie mi co się dzieje?

czyszcenie/ pranie dpf pomoże?

oleju przybywa, obroty po odpaleniu 830, po 3 km 1000.

po czasie od ostatniego wypalania widać ze wypalanie ciagle się rozpoczyna.

dodam ze to nowy nabytek- nie znam historii auta.

przebieg 170 tkm

z góry dziękuje za sugestie

CE535C04-70C4-4D1A-AA68-E7E1841B146F.jpeg

Opublikowano

Ilość popiołu się liczy a nie sadzy. Popiól zapełnia dpf. Sadza wypala się i pozostawia popiół. Max. ilość popiołu dla 2.0 TDI CR to 175ml

Opublikowano
8 godzin temu, Muskel1 napisał:

Max. ilość popiołu dla 2.0 TDI CR to 175ml

to u kolegi wyżej już do granicy się zbliża stąd może częste wypalanie dpf?

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, Muskel1 napisał:

Max. ilość popiołu dla 2.0 TDI CR to 175ml

A w 3.0 TDI CR jaka jest maksymalna zawartość popiołu? Chodzi o A6 C6 polift.

EDIT: już znalazłem.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano
21 godzin temu, Łukaszbl napisał:

Witam,

doradzicie mi co się dzieje?

czyszcenie/ pranie dpf pomoże?

oleju przybywa, obroty po odpaleniu 830, po 3 km 1000.

po czasie od ostatniego wypalania widać ze wypalanie ciagle się rozpoczyna.

dodam ze to nowy nabytek- nie znam historii auta.

przebieg 170 tkm

z góry dziękuje za sugestie

CE535C04-70C4-4D1A-AA68-E7E1841B146F.jpeg

Ofset dziwny a tak po za tym parametry sa bdb. Sprawdz cisnienie przy 4tys obrotów poniżej 250 znaczy ze jest ok.

Opublikowano
2 godziny temu, Mistrzuniu9 napisał:

Ofset dziwny a tak po za tym parametry sa bdb. Sprawdz cisnienie przy 4tys obrotów poniżej 250 znaczy ze jest ok.

Ok. Sprawdzę to jutro.

brac się za czyszczenie chemiczne dpf? 

dlaczego te obroty wyższe ?

dlaczego spalanie około 10l/100km

Opublikowano

Spalanie sprawdz korekte wtryskow.

Sprawdź jakie masz ladowanie na aku najlepiej

Opublikowano
9 godzin temu, Mistrzuniu9 napisał:

Spalanie sprawdz korekte wtryskow.

Sprawdź jakie masz ladowanie na aku najlepiej

Korekty od -0,3 do +0,39.

ladowanie aku 13,9.

dziwne bo fis pokazuje spalanie 5,0-6,5 l/100km. A z kilometrów wychodzi 9-10 l/ min

Opublikowano

Mi sie wydaje ze aku nie doladowany i obroty podbija co rowna sie wieksze spalanie.

Pewnie przewod trzrba dołożyć z alternatora do podszybia

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Mistrzuniu9 napisał:

Mi sie wydaje ze aku nie doladowany i obroty podbija co rowna sie wieksze spalanie.

Pewnie przewod trzrba dołożyć z alternatora do podszybia

Podpowiesz o co chodzi z tym przewodem z alternatora do podszybia?

moze aku za duży?

Edytowane przez Łukaszbl
Opublikowano

Mi sie wydaje ze aku nie doladowany i obroty podbija co rowna sie wieksze spalanie.

Pewnie przewod trzrba dołożyć z alternatora do podszybia

No dodatkowy przewód z alternatora do skrzynki + pod przednią szybą.

Często staty przewod nie daje radę i trzeba dołożyć drugi.

Aku ma byc taki jak producent podaje.

Wymieniales ?

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...