Chuck Norris Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Piękne auto, kolor marzenie, oby się sprawowało . Jak dołożysz S- line'a to będzie już całkiem :kox:. Dokładnie, nie można mówić, że coś nie jedzie. Ja przed Audi miałem Łopla 1 1.4, po przesiadce na 130- konnego diesla była to przepaść, myślałem, że jeżdżę sportowym autem . Ale z jednym się zgodzę, do tej pięknej sylwetki auta nie pasuje mi trochę diesel , ale najważniejsze, że Tobie się podoba !
pawel1380 Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 , do tej pięknej sylwetki auta nie pasuje mi trochę diesel
KmK Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 , do tej pięknej sylwetki auta nie pasuje mi trochę diesel 4cylindrowy kwestia co dla kogo znaczy, że nie jedzie... jak kupowałem A3 2.0 tdi to też mi mówili, że nie jedzie (a przesiadałem się z Mondeo 116 konnego) i dla mnie auto było super dynamiczne. teraz też przesiadając się z A3 140 konnego na 170 konne A5 jest dla mnie wystarczająco dynamiczne.. póki co ale jak już pisałem w pierwszym poście planuję wycieczkę do Mistrza Rogala, ale to nie w tym roku :gwizdanie: nie chce podejmować dyskusji w kwestii dynamiki, ale A5 wygląda na szybkie, świetnie się prezentuje może faktycznie kwestia odniesienia, ale jak dla mnie co wypada w ostateczności A4, tam 2.0tdi pasuje bo auto jest rodzinne, to A5 nie przystoi, bo auto wygląda na przeciąg i atakuje innego klienta. Piękne auto, kolor marzenie, oby się sprawowało . Jak dołożysz S- line'a to będzie już całkiem :kox:. Dokładnie, nie można mówić, że coś nie jedzie. Ja przed Audi miałem Łopla 1 1.4, po przesiadce na 130- konnego diesla była to przepaść, myślałem, że jeżdżę sportowym autem . Ale z jednym się zgodzę, do tej pięknej sylwetki auta nie pasuje mi trochę diesel , ale najważniejsze, że Tobie się podoba ! no wiesz ale wczesniej miałeś taczki, obecnie coś co się turla, a do jechania to daleko 2.0T bo jak mówiłem przeciągiem nie jest, stąd moja teoria że powinien to być bazowy silnik
Gość mmcv Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 nie sadze zeby byla duza roznica miedzy a3 140km a a5 170koni :mysli:
jedrekx Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Opublikowano 22 Lipca 2011 Macku, jest spora roznica na korzysc A5
PABLO Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Ja przed Audi miałem Łopla 1 1.4, po przesiadce na 130- konnego diesla była to przepaść, myślałem, że jeżdżę sportowym autem . Ja przed 2.6 V6 miałem malcza, masz coś Jędrek a co powiesz o audio w A5, jak w porównaniu z A3 :?:
Gość mmcv Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Macku, jest spora roznica na korzysc A5 moment pewnie robi swoje , ciekawe jakby je na kresce ustawic jaka roznica wagi ? z 250-300kg ?
jedrekx Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 Macku, jest spora roznica na korzysc A5 moment pewnie robi swoje , ciekawe jakby je na kresce ustawic jaka roznica wagi ? z 250-300kg ? 100kg wg dowodu (cięższe A5). Ja przed Audi miałem Łopla 1 1.4, po przesiadce na 130- konnego diesla była to przepaść, myślałem, że jeżdżę sportowym autem . Jędrek a co powiesz o audio w A5, jak w porównaniu z A3 :?: Pablo, w A3 audio już mi starczało (tam chyba też jest audi sound system). ogólnie ustawiłem sobie pod siebie basy, subwoofer itp i jak dla mnie jest wystarczające choć ja audiofilem nie jestem[br]Dopisany: 22 Lipiec 2011, 23:58_________________________________________________tak na szybko wrzucę zdjęcia ze spotkania z Manny90 - zdjęcia Jego autorstwa (auto brudne, ale jest jakiś pogląd jak wygląda z zewnątrz):
Chuck Norris Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Piękna A4, tylko jakaś A5 się wcisnęła w kadr :kox: :decayed: A tak na serio to auto kosa, w tym kolorze miażdży suty .
manny90 Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Piękna A4, tylko jakaś A5 się wcisnęła w kadr :kox: :decayed: A tak na serio to auto kosa, w tym kolorze miażdży suty . Dzięki Jedrekx'owe A5 jest mega. Miałem okazję na żywo obczaić, a nawet wyżebrałem małą przejażdżkę - jest
Newman Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 no ładne cacko........ kiedy na test drive.. ? dobrze zrobiles ze sie nie zgrzałeś tylko rozsadnie do tematu podszedłeś... oby służył jak najdłużej
jedrekx Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Opublikowano 27 Lipca 2011 tak, zawiecha -30mm bo taka jest w S-line w A5 poniżej VT by Reniu teraz tylko trzeba pomyśleć jakie felgi założyć.. mam dylemat przy okazji widać różnicę między 2, a 3 zdjęciem. na drugim zdjęciu jest zderzak S-line i progi, a na trzecim brak progów i zwykły zderzak.
kuredu Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 z tym piciem oleju w 2.0tfsi nie ma takiej maskary jak piszecie. jak jeżdżę w mieście to nawet grama oleju nie bierze, natomiast trasa to i owszem ale pod warunkiem że trochę się pogoni. dla mnie to nie problem dolać czasami oleju a różnica w osiągach jest ogromna a cena ta sama. o spalaniu nie piszę bo ktoś kto kupuje auto za +-100k nie zastanawia się nad spalaniem +-2L/200km
jedrekx Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Opublikowano 27 Lipca 2011 Bartku, pisałem o tym co czytałem m.in. na forum klubu A5. tam ludziom brał gigantyczne ilości oleju.. a sama "modyfikacja", aby przestał brać olej jest trochę kosztowna.. a nie chciałem kupować samochodu za takie pieniądze i od razu robić coś w nim za parę tysi.. i w sumie nie żałuję jestem bardzo zadowolony z CAHA w A5
Flyer Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 ja mimo wszystko wolalbym TFSI, bo to inna bajka i kultura pracy - w sumie jak kupuejsz auto za 100k, to co za roznica, czy bedzie kosztowac 100, czy 105?
jedrekx Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Opublikowano 27 Lipca 2011 druga sprawa jest taka, że ja po prostu lubię diesle i wolałem diesla
dziadek Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 tak, zawiecha -30mm bo taka jest w S-line w A5 a nie -20? w ASO mówili tak a może są dwie opcje
kuredu Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Bartku, pisałem o tym co czytałem m.in. na forum klubu A5. tam ludziom brał gigantyczne ilości oleju.. a sama "modyfikacja", aby przestał brać olej jest trochę kosztowna.. a nie chciałem kupować samochodu za takie pieniądze i od razu robić coś w nim za parę tysi.. i w sumie nie żałuję jestem bardzo zadowolony z CAHA w A5 wiesz ja sam byłem zaskoczony jak miałem 7 czy 8 tys przebiegu i na niemieckiej autostradzie zapaliła się kontrolka by olej uzupełnić. nerwa miałem bo nowe auto a tu coś takiego. 1.8tfsi w B8 nawet grama oleju nie biorą. a najgorsza kicha jest jak jedziesz ze znajomymi, nówka fura a tu jeb kontrolka - uzupełnij olej, wstyd że ja pierdziele :gwizdanie: a co do tego że lubisz diesle to tym autem jeździ się jak dieslem tyle że go można dłużej pociągnąć na każdym biegu... a co do kilku tys pln za naprawienie tej usterki to chyba taniej wyjdzie olej uzupełniać...
topor Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 piekne auto jedrek!! gratki :gwizdanie: A5 to moja kolejna maszyna:D ... mam nadzieje, ze da rade oblookac suke na zywca w nast tygodniu:>
Rekomendowane odpowiedzi