Cineksik Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 zobacz jaki masz włącznik świateł a dokładnie - czy ma jakąś literkę na końcu?? bo wydaje mi się, że masz włącznik bez kontroli przepalonych żarówek tego to nie wiedziałem , trzeba wyciągać czy da się VAGiem sprawdzić :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 zobacz jaki masz włącznik świateł a dokładnie - czy ma jakąś literkę na końcu?? bo wydaje mi się, że masz włącznik bez kontroli przepalonych żarówek wlacznik bez kontroli przepalonych żarówek ? ale gratka ...jak taki dorwe to nic wiecej nie musze zmieniac zeby nie pokazywalo ze cos sie spalilo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 zobacz jaki masz włącznik świateł a dokładnie - czy ma jakąś literkę na końcu?? bo wydaje mi się, że masz włącznik bez kontroli przepalonych żarówek wlacznik bez kontroli przepalonych żarówek ? ale gratka ...jak taki dorwe to nic wiecej nie musze zmieniac zeby nie pokazywalo ze cos sie spalilo? na to wychodzi, sprawdzałem u siebie wyciągając żarówkę i nawet nie pisnął :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 zobacz jaki masz włącznik świateł a dokładnie - czy ma jakąś literkę na końcu?? bo wydaje mi się, że masz włącznik bez kontroli przepalonych żarówek tego to nie wiedziałem , trzeba wyciągać czy da się VAGiem sprawdzić :?: ja mam włącznik o numerach <niepamiętam> ale napewno jest bez literki na końcu i nie ma właśnie tej funkcji sprawdzałem kiedyś w etce i jak dobrze pamiętam to musi być z literką A na końcu mając na "0" wciśnij pokrętło do środka i delikatnie przekręcając w prawo pociągnij do siebie i wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 zobacz jaki masz włącznik świateł a dokładnie - czy ma jakąś literkę na końcu?? bo wydaje mi się, że masz włącznik bez kontroli przepalonych żarówek wlacznik bez kontroli przepalonych żarówek ? ale gratka ...jak taki dorwe to nic wiecej nie musze zmieniac zeby nie pokazywalo ze cos sie spalilo? na to wychodzi, sprawdzałem u siebie wyciągając żarówkę i nawet nie pisnął :gwizdanie: super sprawa dziwne tylko ze to kwestia samego wlacznika-myslalem ze jakis modul odpowedzialny za ta kontrole zarowek.No nic chyba zaczne szukac wlacznika bez literki na koncu ale wczesniej sie jeszcze upewnie ze wystarczy tylko jego wymiana aby pozbyc sie tej daremnej funkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Potwierdzam, mam włącznik bez literki. Mariusz jak masz w dobrym stanie włącznik to nie szukaj nowego, mój jest już podjechany to się zamienimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Potwierdzam, mam włącznik bez literki. Mariusz jak masz w dobrym stanie włącznik to nie szukaj nowego, mój jest już podjechany to się zamienimy moj nie jest w stanie dobrym moj jest w stanie bardzo dobrym znajde najwyzej dol tylko a gore sobie zmienie :) po co ci taka funkcja kontroli zarowek ? To tylko uprzyksza zycie kierowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 dokładnie, ta funkcja tylko wkurza ja się cieszę, że mam włącznik bez literki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studziany Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Wg mnie to nie zależy od samego włącznika świateł, a od modułu centralnej elektryki. Uzasadnienie: nie mam kontroli przepalonych żarówek, nie miałem pełnego fisa. Odblokowałem komputer ale dalej nie miałem kontroli przepalonych żarówek. Kupiłem włącznik świateł odpowiedni do samochodu z pełnym komputerem i zaczęły się fiksy tzn. przy ustwieniu włącznika w pozycji 0 świeciły się światła mijania. Także po założeniu niededykowanego przełącznika do waszych samochodów może byc podobnie. Gdzieś jeszcze czytałem, że ktoś wymienił właśnie ten moduł centralnej elektryki i uzyskał dodatkowo kontrole przepalonych żarówek w halogenach czego w poprzednim module nie miał. Co ciekawe ta kontrola nie działała prawidłowo bo mimo, że żarówka w halogenie nie była spalona to pokazywało mu na komputerze, że jest niesprawna. Także wg mnie kombinacji jest wiele, a gra nie warta świeczki. pozdr :hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 przy ustwieniu włącznika w pozycji 0 świeciły się światła mijania dokładnie,miałem to samo. zwaliła mi się płytka od włącznika,podjechałem do kumpla A4-2,5tdi i po założeniu tego włącznika na 0 miałem pozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilzbero Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 witam, mi dzisiaj po odblokowaniu fisa też się zaświeciło, że mam spaloną żarówkę w oświetleniu tablicy rejestracyjnej i okazało się, że rzeczywiście była spalona powiedzcie proszę, jak wyciągnąć tą kostkę koło liczników, którą trzeba zmasować? wykręcać liczniki czy można od bezpieczników? jak prościeł/łatwej? i jak tą kostkę wyciągnąć? tam jest jakaś blokada i nie potrafię jej rozgryźć. podważa się, ściska czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 3 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 kolego pilzbero pisałem w pierwszym Żeby wypiąć wtyczkę wystarczy zwolnić tą różową blokadę do góry. Żeby wpiąć pin trzeba wypchnąć różowy bok wtyku i wtedy wyjezdża nam szyna do której wpinamy pod numer 1 jeden koniec naszego kabelka. Masz tam też zdjęcie. Wyjęcie licznika prosta sprawa i łatwiejszy dostęp niż z boku. Ale jak wolisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilzbero Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 wykręcę więc zegary i spróbuję. dzięki. różową do góry. [br]Dopisany: 03 Lipiec 2010, 23:10_________________________________________________swoją drogą dobra robota z tą instrukcją. dzięki wielkie miro_x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 parę tygodni temu wymieniłem przełącznik, odblokowałem FIS oraz dodałem tempomat , na gorąco póki pamiętam: Kabelek z pinem do wpięcia w kostkę licznika 000 979 018 (numer do sprawdzenia) w moim przypadku ASO użyło 2 kabelków: 000 979 021 E oraz 000 979 009 E, może komuś się przyda 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luc_i_Ang Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 żółty kabelek zmienił numer na 000 979 018 E do wymontowania dolnej części zbiornika na płyn spryskiwaczy nie potrzeba odkręcać góry. trzeba tylko troszkę nim po manewrować Przewód do czujnika podłączamy: od wtyczki w zegarach do pinu w czujniku oznaczonego cyfrą "1". "2" do masy. (Bardzo ładne miejsce jest przy dźwigni otwierania maski) Oprawa - wtyczka do czujnika kosztuje 20 kilka PLN ale jest bez pinów. Więc obeszło się bez niej. Pracy na dwa upalne popołudnia po około 45 minut a ile radości miro_x bardzo fajny opis. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perez Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Witam, mam pytanko. Odblokowałem właśnie pełnego fisa, powoli rozpracowuje jego funkcje i nie mogę nigdzie znaleźć co oznacza ta mała 2 po prawej stronie na wyświetlaczu ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perez Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 U mnie po odblokowaniu Fisa nagle zniknęły mrugania kierunkowskazów przy zamykaniu centralnym zamkiem. Myślicie że to wina że coś spieprzyłem przy kodowaniu Vagiem.?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 U mnie po odblokowaniu Fisa nagle zniknęły mrugania kierunkowskazów przy zamykaniu centralnym zamkiem. Myślicie że to wina że coś spieprzyłem przy kodowaniu Vagiem.?? wątpię, bo sprawa z zamykaniem to w module komfortu a nie w liczniku popraw kodowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bouzuki Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Witam, jutro będę zakładał przełącznik i odblokowywał pełny FIS.Do tej pory pod adresem 17 na kanale 19 mam kodowanie 30100. Jakie powinienem wprowadzić nowe kodowanie-31101,czy 31001? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 31001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się