Lukaszxxx Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Podejdzie ale bedziesz mial pozycje na manetce wycieraczki z tylu a nie bedziesz mial wycieraczki. A no to to wiem dzieki za szybka odpowiedz
Dzo-Dzo Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 panowie pytanko bo rezam teraz spryski lamp mam pytanko jak sie podlacza je do zbiornika plynu czy jest jeszcze jedna pompka czy musze dokupic inny zbiornik
Lukaszxxx Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 panowie pytanko bo rezam teraz spryski lampmam pytanko jak sie podlacza je do zbiornika plynu czy jest jeszcze jedna pompka czy musze dokupic inny zbiornik Troche nie tan temat... masz dodatkowy zbiorniczek jest on wsówany w ten co juz masz przy samym zderzaku odkrec nadkole lewe i wszystko zobaczysz tak jest dodatkowa pompka..Zreszta wrclaguna ładnie to opisał: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=177554.0
Dzo-Dzo Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 oki dobra dzieki tylko ze rezam kontrolke spryskow i tak pomyslalem ze kupie nowy z calym osprzetem
Lukaszxxx Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 oki dobra dzieki tylko ze rezam kontrolke spryskow i tak pomyslalem ze kupie nowy z calym osprzetem A no mozesz i tak ale wydaje mi sie ze duzo taniej bedzie kupic czujnik dodatkowy maly zbiornik i pompke no chyba ze sie na allegro trafi to moze faktycznie bedzie taniej.. musisz poszperac na allegro
toma$ Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 U siebie w b7 ostatno wsadziłem manetke - wszystko działa pięknie, nawet pokazuje spalone żarówki... chce teraz podpiąć czujnik od płynu. Po odpięciu kostki pod nr 1 jest już kabel i chciałbym się dowiedzieć gdzie się on kończy? Myślałem, że byćmoże jest już przygotowana wtyczka przy zbiorniku ale nic takiego nie znalazłem.
mirop22 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Witam wszystkich Jak juz pisałem operacja odblokowanie pełnego FIS-a powiodła się jednak mam problem z dokładnością wskazań. Metodą tankowania pod korek i przeliczania na kalkulatorze średnie spalanie oscyluje mi w okolicy 6,5 L/100km a wskazanie komputera to 4,7. Adaptowałem kanał 3 jednak max wartość jaką tam mogę wpisać to 115% a to wciąż za mało. Czy istnieje jeszcze gdzieś możliwość zmiany dokładności wskazań FIS-a ???
Artur82 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 U mnie rozbieżnosc jest niewielka...ale jednak jest 0,3 do 0,4 litra... (przeliczone 8,44 a komputer pokazuje 8.0) gdzie to sie adaptuje i jak ??
steve69 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 ... gdzie to sie adaptuje i jak ?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18769.msg222669#msg222669 -- Pozdrawiam. Sławek
Artur82 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 ... gdzie to sie adaptuje i jak ?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18769.msg222669#msg222669 -- Pozdrawiam. Sławek jasniej sie nie dalo
mirop22 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Jak juz pisałem wcześniej kanał 3 zaadaptowany mam na max wartość 115% Dzisiaj po przejechaniu 500km z tankowania pod korek średnie spalanie to ok 6.8l/100km a na fis-e 5,6l/100km co robić???
A4_Dominik_WAW Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Czy ktoś mi może wytłumaczyć jakie są różnice w ustawieniach bo z moich tłumaczeń nic nie wynika :/ ?xxxx: Illumination Option 0 - Needle and Scala only active at 'Light on" 1 - Needle already active at 'Ignition on' 2 - Scale already active at 'Ignition on' 3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active xxx?x: Ambient Temperature 0 - no Display, Illumination inactive 1 - Display and Illumination active xxxx?: Remote Clock 0 - Remote Clock not active 1 - Remote Clock active
adadur Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Czy ktoś mi może wytłumaczyć jakie są różnice w ustawieniach bo z moich tłumaczeń nic nie wynika :/ ?xxxx: Illumination Option tu bym zostawił fabrycznie bo wyświetlanie/podświetlanie fabrycznie nastawione jest najbardziej przyjazne Czy ktoś mi może wytłumaczyć jakie są różnice w ustawieniach bo z moich tłumaczeń nic nie wynika :/ xxx?x: Ambient Temperature włączenie /wyłączenie wyświetlania temp. - tak mniemam, może w afryce nie chcę mieć temp. na FISie Czy ktoś mi może wytłumaczyć jakie są różnice w ustawieniach bo z moich tłumaczeń nic nie wynika :/ xxxx?: Remote Clock tu dajemy info czy mamy zegar radiowy czy ustawiany manualnie
A4_Dominik_WAW Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Dzięki za odpowiedź bo przydaje się to gdy wymieniamy moduł kierownicy bo kodowanie zostaje ze starego auta a wielu jest przyzwyczajonych do ustawień ze swojego modułu. jeszcze raz dzięki
bartlo79 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam Jestem kolejnym zadowolonym moderem:) Manetka ori z allegro za 70zl uzywka w ladnym stanie - dzisiaj przelozylem,potem vag wg opisu i smiga jak ta lala - do tego ori radio - chorus 2 plus xcarlink z 4gb karta na mp3-rds stacji radiowych na blacie i musze przyznac ,ze moj cyferblat nabral innego wymiaru calkiem:) Mala przerobka a mnie bardzo ucieszyla - polecam kazdemu kto lubi troszke pogrzebac - roboty nie tak duzo - a efekt ryje beret :good: :hi:
Czarnyb7 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 a mozecie mi powiedziec jak jest z pinem 1 w b7 bo jak go masuje to nic sie nie zmienia i dalej swieci sie spryskiwacz
antonio Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 a mozecie mi powiedziec jak jest z pinem 1 w b7 bo jak go masuje to nic sie nie zmienia i dalej swieci sie spryskiwacz gdy masz zapłon włączony tokomunikat ginie po jakiś 5 sekundach po zmasowaniu a gdy cofniesz zapłon to następnym razem już go nie będzie
Attis3 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Chłopaki wiem, że cały temat jest o tym i opis zajebiaszczy ale może ktoś mi pomoże w kodowaniu?? Mam 2.0 ALT, 5 biegów manual, oryginalne radio concert 2 z rds`em na liczniku. Z wszystkim sobie poradzę tylko ten VAG w którym jestem kompletnie zielony... Jaki kod mam wpisać (tylko w 19 kanale??)?? Proszę tylko o ciąg znaków bo w adaptację wiem jak wejść... Pozdrawiam!!
snajper007 Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Nie mogę adaptować wchodzę do 17 - instruments 10- adaptation, wybieram kanał 19 - read. Ustawiam nowa wartość i wyskakuje ERROR. Pomocy ;(
wtct Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Wszystko działa piknie ALE... No właśnie. Świeci się na błąd o braku płynu do spryskiwaczy. Mamy dwie opcje: 1. Zmasować pierwszy pin w kostce od licznika 2. Dokupić czujnik, wiązkę i to wszystko zmontować. Niech ich szlag, że nie dali możliwości odpowiedniej adaptacji tak, żeby wyłączyć ten czujnik. Ja mam sterowanie w tunelu i od biedy obyłoby się bez manetki, już się cieszyłem a tu... brak czujnika płynu spryskiwaczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się