Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Podejdzie ale bedziesz mial pozycje na manetce wycieraczki z tylu a nie bedziesz mial wycieraczki.

A no to to wiem :) dzieki za szybka odpowiedz :hi:

Opublikowano

panowie pytanko bo rezam teraz spryski lamp

mam pytanko jak sie podlacza je do zbiornika plynu czy jest jeszcze jedna pompka czy musze dokupic inny zbiornik

Opublikowano
panowie pytanko bo rezam teraz spryski lamp

mam pytanko jak sie podlacza je do zbiornika plynu czy jest jeszcze jedna pompka czy musze dokupic inny zbiornik

Troche nie tan temat... masz dodatkowy zbiorniczek jest on wsówany w ten co juz masz przy samym zderzaku odkrec nadkole lewe i wszystko zobaczysz tak jest dodatkowa pompka..Zreszta wrclaguna ładnie to opisał:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=177554.0

Opublikowano

oki dobra dzieki tylko ze rezam kontrolke spryskow i tak pomyslalem ze kupie nowy z calym osprzetem

Opublikowano
oki dobra dzieki tylko ze rezam kontrolke spryskow i tak pomyslalem ze kupie nowy z calym osprzetem

A no mozesz i tak ale wydaje mi sie ze duzo taniej bedzie kupic czujnik dodatkowy maly zbiornik i pompke no chyba ze sie na allegro trafi to moze faktycznie bedzie taniej.. musisz poszperac na allegro :)

Opublikowano

U siebie w b7 ostatno wsadziłem manetke - wszystko działa pięknie, nawet pokazuje spalone żarówki... chce teraz podpiąć czujnik od płynu. Po odpięciu kostki pod nr 1 jest już kabel i chciałbym się dowiedzieć gdzie się on kończy? Myślałem, że byćmoże jest już przygotowana wtyczka przy zbiorniku ale nic takiego nie znalazłem.

Opublikowano

Witam wszystkich

Jak juz pisałem operacja odblokowanie pełnego FIS-a powiodła się jednak mam problem z dokładnością wskazań. Metodą tankowania pod korek i przeliczania na kalkulatorze średnie spalanie oscyluje mi w okolicy 6,5 L/100km a wskazanie komputera to 4,7. Adaptowałem kanał 3 jednak max wartość jaką tam mogę wpisać to 115% a to wciąż za mało.

Czy istnieje jeszcze gdzieś możliwość zmiany dokładności wskazań FIS-a ??? :(

Opublikowano

U mnie rozbieżnosc jest niewielka...ale jednak jest 0,3 do 0,4 litra... (przeliczone 8,44 a komputer pokazuje 8.0) gdzie to sie adaptuje i jak ??

Opublikowano

Jak juz pisałem wcześniej kanał 3 zaadaptowany mam na max wartość 115%

Dzisiaj po przejechaniu 500km z tankowania pod korek średnie spalanie to ok 6.8l/100km

a na fis-e 5,6l/100km co robić??? :(

Opublikowano

Czy ktoś mi może wytłumaczyć jakie są różnice w ustawieniach bo z moich tłumaczeń nic nie wynika :/

?xxxx: Illumination Option

0 - Needle and Scala only active at 'Light on"

1 - Needle already active at 'Ignition on'

2 - Scale already active at 'Ignition on'

3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active

xxx?x: Ambient Temperature

0 - no Display, Illumination inactive

1 - Display and Illumination active

xxxx?: Remote Clock

0 - Remote Clock not active

1 - Remote Clock active

Opublikowano

Czy ktoś mi może wytłumaczyć jakie są różnice w ustawieniach bo z moich tłumaczeń nic nie wynika :/

?xxxx: Illumination Option

tu bym zostawił fabrycznie bo wyświetlanie/podświetlanie fabrycznie nastawione jest najbardziej przyjazne

Czy ktoś mi może wytłumaczyć jakie są różnice w ustawieniach bo z moich tłumaczeń nic nie wynika :/

xxx?x: Ambient Temperature

włączenie /wyłączenie wyświetlania temp. - tak mniemam, może w afryce nie chcę mieć temp. na FISie ;)

Czy ktoś mi może wytłumaczyć jakie są różnice w ustawieniach bo z moich tłumaczeń nic nie wynika :/

xxxx?: Remote Clock

tu dajemy info czy mamy zegar radiowy czy ustawiany manualnie

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź bo przydaje się to gdy wymieniamy moduł kierownicy bo kodowanie zostaje ze starego auta a wielu jest przyzwyczajonych do ustawień ze swojego modułu. :hi: jeszcze raz dzięki

Opublikowano

Witam

Jestem kolejnym zadowolonym moderem:) Manetka ori z allegro za 70zl uzywka w ladnym stanie - dzisiaj przelozylem,potem vag wg opisu i smiga jak ta lala - do tego ori radio - chorus 2 plus xcarlink z 4gb karta na mp3-rds stacji radiowych na blacie i musze przyznac ,ze moj cyferblat nabral innego wymiaru calkiem:) Mala przerobka a mnie bardzo ucieszyla - polecam kazdemu kto lubi troszke pogrzebac - roboty nie tak duzo - a efekt ryje beret :good: :good: :good::hi: :hi: :hi:

Opublikowano

a mozecie mi powiedziec jak jest z pinem 1 w b7 bo jak go masuje to nic sie nie zmienia i dalej swieci sie spryskiwacz

gdy masz zapłon włączony tokomunikat ginie po jakiś 5 sekundach po zmasowaniu

a gdy cofniesz zapłon to następnym razem już go nie będzie

Opublikowano

Chłopaki wiem, że cały temat jest o tym i opis zajebiaszczy ale może ktoś mi pomoże w kodowaniu??

Mam 2.0 ALT, 5 biegów manual, oryginalne radio concert 2 z rds`em na liczniku. Z wszystkim sobie poradzę tylko ten VAG w którym jestem kompletnie zielony... Jaki kod mam wpisać (tylko w 19 kanale??)?? Proszę tylko o ciąg znaków bo w adaptację wiem jak wejść... Pozdrawiam!!

Opublikowano

Nie mogę adaptować wchodzę do 17 - instruments 10- adaptation, wybieram kanał 19 - read. Ustawiam nowa wartość i wyskakuje ERROR. Pomocy ;(

Opublikowano

Wszystko działa piknie ALE... No właśnie. Świeci się na błąd o braku płynu do spryskiwaczy.

Mamy dwie opcje:

1. Zmasować pierwszy pin w kostce od licznika

2. Dokupić czujnik, wiązkę i to wszystko zmontować.

Niech ich szlag, że nie dali możliwości odpowiedniej adaptacji tak, żeby wyłączyć ten czujnik.

Ja mam sterowanie w tunelu i od biedy obyłoby się bez manetki, już się cieszyłem a tu... brak czujnika płynu spryskiwaczy. :kwasny:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...