miszcz_kierownicy Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 A żeby rozebrać kostkę to trzeba zsunąć ten plastik różowy/filetowy czy to jest na wcisk?
audilover Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Na stronie 44 masz dobre fotki. Z tego co pamiętam jest tam plastikowe zabezpieczenie co trzeba lekko odgiąć ale nie jestem pewien na 100%?
Lukaszxxx Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 nie ma tam pinu, miejsce jest puste, pin pasuje jak dobrze pamietam od napedu cdromu z kompa.. czerwona strzalka - rozcinasz mini zipa czarna - zsowasz różowa zaslepke w kierunku strzalki zółta - zsowasz niebieska obudowe w kierunku strzalki No lepiej to juz wytłumaczyc sie nie da
A4_Dominik_WAW Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 nie ma tam pinu, miejsce jest puste, pin pasuje jak dobrze pamietam od napedu cdromu z kompa.. czerwona strzalka - rozcinasz mini zipa czarna - zsowasz różowa zaslepke w kierunku strzalki zółta - zsowasz niebieska obudowe w kierunku strzalki No lepiej to juz wytłumaczyc sie nie da W wielu B6 z końca produkcji np. 2004 bardzo często zdarza się że 1 pin jest już obsadzony 1 pinem jednak nie spotkałem się jeszcze z sytuacją żeby ten przewód szedł już do zbiorniczka sptysków a w tym do czujnika poziomy płynu. Jeszcze nie namierzyłem gdzie ten przewód się kończy :gwizdanie:
manius_29 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 No i ja dzięki temu wątkowi a zwłaszcza precyzyjnemu foto story autora wątku stałem się posiadaczem pełnego FIS-a. W planach niebawem (części zamówione) eliminacja wieloryba z wyświetlacza. Dla ewentualnych kolejnych zainteresowanych rzezaniem mam jedną drobną uwagę : przygotujcie się z narzędziami na różne niespodzianki tj. różne śrubki. W moim przypadku: - kierownica: M12 spline, udało mi sie kupić bit firmy YATO za 2.80zł - poduszka: TORX 30 - dwie śrubki trzymające osłonę kierownicy: śrubokręt krzyżakowy 4 - kolejna 1 śruba trzymająca te osłonę: TORX 25 - śruby mocujące manetkę: TORX8 Polecam, robota prościutka, a satysfakcja gwarantowana, tym bardziej że CHECK sprawdza mi też żarówki :> Mam pytanie do znawców tematu: zrobiłem następujące kodowanie i adaptację w VAG: STG 17 miałem 100 adaptacja na 31001 STG 16 miałem 00001 kodowanie 00011 i niestety nie mam symbolu antenki przy zegarze, w czy tkwi zagadka?
domin79 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=1641.300 poczytaj
manius_29 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=1641.300 poczytaj i stała się światłość ... nie miałem antenki wcześniej i mieć nie będę ....póki co
wielki1980 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 czyli jeżeli mam U1A to nie mogę mieć synchronizacji czasu?
manius_29 Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 No i ja dzięki temu wątkowi a zwłaszcza precyzyjnemu foto story autora wątku stałem się posiadaczem pełnego FIS-a. W planach niebawem (części zamówione) eliminacja wieloryba z wyświetlacza. Dla ewentualnych kolejnych zainteresowanych rzezaniem mam jedną drobną uwagę : przygotujcie się z narzędziami na różne niespodzianki tj. różne śrubki. W moim przypadku: - kierownica: M12 spline, udało mi sie kupić bit firmy YATO za 2.80zł - poduszka: TORX 30 - dwie śrubki trzymające osłonę kierownicy: śrubokręt krzyżakowy 4 - kolejna 1 śruba trzymająca te osłonę: TORX 25 - śruby mocujące manetkę: TORX8 Polecam, robota prościutka, a satysfakcja gwarantowana, tym bardziej że CHECK sprawdza mi też żarówki :> Mam pytanie do znawców tematu: zrobiłem następujące kodowanie i adaptację w VAG: STG 17 miałem 100 adaptacja na 31001 STG 16 miałem 00001 kodowanie 00011 i niestety nie mam symbolu antenki przy zegarze, w czy tkwi zagadka? hmm przykra rzecz, klakson mi wcięło.. co może być przyczyną? coś źle złożyłem? nie wiem czy zginął po mojej robocie, czy mechanik coś nabroił, wymieniał amorki i wywalał skrzynię do wymiany łożyska igiełkowego, ponadto po wymianie amorków nie ustawił zbieżności i kierownica krzywo stoi....ja założyłem tak jak zaznaczyłem :gwizdanie:
woodzuu Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Też nie miałem klaksonu (i dodatkowo bład poduszki) . sprawdź czy wtyczki są dobrze wpietę w taśmę .U mnie okazało sie ze taśma została uszkodzona i pomogła tylko jej wymiana.
manius_29 Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 U mnie okazało sie ze taśma została uszkodzona i pomogła tylko jej wymiana. Uszkodzenie taśmy było widoczne czy diagnoza VAG-iem? Jaki koszt taśmy? Ważne żeby nie kręcić taśmą. Najlepiej jakby pozostała w takim położeniu jak jest. A co jeśli troszkę mi się przesunęła? Niewiele, tak 5-10 stopni?
Młody_drog Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Wyskoczyły Ci jakieś inne błędy? Jak taśma się uszkodzi to wyskakuje też błąd airbag. Sprawdź 16-steering wheel i airbagi. Zobacz, czy nie ma błędów
manius_29 Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Wyskoczyły Ci jakieś inne błędy? Jak taśma się uszkodzi to wyskakuje też błąd airbag. Sprawdź 16-steering wheel i airbagi. Zobacz, czy nie ma błędów Do VAG-a dostęp będę miał w środę. Ale już po problemie ....wprawdzie ludowa prawda mówi że w niedzielę praca w g.. się obraca, to mimo to zaryzykowałem. Przed chwilą zwaliłem kierownicę i ponownie wypiąłem i wpiąłem taśmę. Na lewym górnym zaczepie taśma nie była zatrzaśnięta, jakoś tak ciężko tam wchodzi ale docisnąłem i klakson jest. Tak więc dla potomnych - zadbajcie o poprawny miontaż taśmy. Dzięki za podpowiedzi.
stary123 Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Panowie bo nie do końca jest wyjaśnione jak zamontować czujnik spalonych żarówek lub który pin z kostki licznika zmasować żeby na wyświetlaczu już ten komunikat się nie świecił. temat jest zaczęty, że może to przełącznik świateł dziennych ale nie potwierdzony. Proszę o nakierowanie na temat lub odpowiedz. z góry dzięki Witam, podpinam sie pod pytanie, zamontowalem manetke, fis hula, bald ze spryskiwaczami mam, sprawdzalem jest czujnik wiec wystarczy ze go podlacze, natomiast co zrobic zeby pokazywalo ze mam przepalona zarowke, gdy wciskam check to widze ta ikonke z przekreslona zarowka, ale nie informuje mnie gdy jest jakas przepalona.... chodzi tu o jakis modul, czy o zabawe vagiem... pomocy...[br]Dopisany: 16 Lipiec 2011, 01:53_________________________________________________ a jeszcze jedno mieliśmy sprawdzić czy po odblokowaniu pełnego FISu jest też komunikat o spalonych żarówkach Czy ktos wie jak uruchomic komunikaty o przepalonych zarowkach? jak wciskam check, to sposrod ws a jeszcze jedno mieliśmy sprawdzić czy po odblokowaniu pełnego FISu jest też komunikat o spalonych żarówkach opcja jest aktywna jednak brakuje ukladu kontroli przepalonych zarowek. u mnie nie dziala. U mnie tez nie działa. opcja jest aktywna jednak brakuje ukladu kontroli przepalonych zarowek. u mnie nie dziala. U mnie tez nie działa. Czy ktos wie jak uruchomic komunikaty o przepalonych zarowkach? po nacisnieciu przycisku check, wyskakuja rozne ikonki i widze tam olej, spryskiwacze i miedzy innymi zarowke, ale nie dostaje informacji jak mi sie jakas przepali... mozna jakos dolozyc ten uklad kontroli przepalonych zarowek? pomocy.
audilover Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 To już było omawiane w tym watku wiele razy. Żeby to działało trzeba zmienic mce. Tu masz linka do odpowiedniego wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0;highlight=modu%B3+centralnej+elektryki
lemon_lmn Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Ja też mam błąd airbag-a (klakson działa). Co to może być (nie zrobiłem jeszcze całego kodowania... A wszystko raczej dobrze podłączone)
Młody_drog Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 A jak usuwasz to wraca? Często właśnie wyskakuje ale po usunięciu już nie wraca. Jak wraca to sprawdź tą żółtą kostkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się