Golem1 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 jasne możesz żądać unieważnienia transakcji ponieważ sprzedający ukrył przed tobą historię auta natomiast z drugiej strony może się też bronić że podał ci wszystkie informację,musisz poszukać w necie jak to najlepiej zrobić chyba że ktoś z forum ma większą wiedzę na ten temat.
vertus69 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 W wydziale komunikacji powinni mieć wszystkie papiery od auta więc tobie jako obecnemu właścicielowi powinni je udostępnić i sobie sprawdzisz.Ja obstawiam że to angol.Jeśli tak to lepiej posprawdzaj mocowanie przekładni kierowniczej,zawieszenia itd.A tak na przyszłość najpierw sprawdzaj a potem kupuj.32tys. za angola z 2002 roku to trochę dużo.
kox_nwa Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2011 w poniedziałek zadzwonię do aso i umówię się na diagnostykę. Panowie, a czy jest wśród was ktoś, komu mógłbym wysłać zdjęcie tej wkładki, i kto by mi to wszystko na niej rozszyfrował? Rozszyfrowałem sobie sam sprzęt.. ale reszta to czarna magia
Golem1 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Napisz do mateoosh i poproś go o pomoc w rozkodowaniu nr VIN i podaniu wyposażenia pojazdu.
Cristoforo Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 auto jak jest zrobione bdb to czym się bać... wole takie po przekładce niż składane z kilku innych i cofnięta szafą o 50%
kox_nwa Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Powiem tak: autko jest świetne. Jak dotąd nie mam z nim żadnych problemów. Wszysko jest tak jak powinno być. Wnętrze jest zadbane i czyste. Karoseria, jak na auto z 2002 roku, też jest super. Silnik jest bardzo dynamiczny. Jedyne co zauważyłem, to że gdy zapalam to strasznie nim rzuca (poduszki?) i sprzęgło wysoko łapie (dwumas?), i to tyle z moich obserwacji. A co do tej przekładki, to nie przejmuję się tym zbytnio, bo nawet jeśli zaszła taka sytuacja, to było to zrobione dobrze, poprostu chciałbym wiedzieć
heretic Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Jedyne co zauważyłem, to że gdy zapalam to strasznie nim rzuca (poduszki?) i sprzęgło wysoko łapie (dwumas?) i tak ma sprzęgło łapać, gdyby brało na samym końcu to by oznaczało że się kończy, sam jestem ciekaw co się okaże jeżeli masz książkę serwisową, w co wątpię to poszukaj nalepki z oznaczeniami wyposażenia jeżeli nie to poszukaj jej w bagażniku gdzieś koło zapasu
kox_nwa Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Wysoko, czyli lepiej jak łapie w położeniu bardziej na dole (przy podłodze) czy bardziej na górze (w stronę kierownicy?;p) Kolego, mam tą nalepke, i książkę też, sprzęt sobie rozszyfrowałem, ale reszty nie potrafię znaleźć w internecie.
Golem1 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 nie lepiej jak sprzęgło bierze u góry czyli bliżej kiery.
niuniek222 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Z tego co wiem to audi maja to do siebie, że sprzeglo bierze u góry. Ja powymienia sprzegla mialem tak, że z poczatku mi brało na dole a za jakies 2 tyś brało mi u góry i tak mam do dziś.
Mario Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 nie lepiej jak sprzęgło bierze u góry czyli bliżej kiery. A to bardzo odkrywcze co piszesz... Czyli wymieniłem sprzęgło z 200kkm przebiegiem (dobre) na nowe (popsute)
Mario Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 heh, to jak to wkońcu jest? Im później łapie sprzęgło, tym większe jest jego zużycie
mlodyy Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 jak to angol to przepłaciłeś jakieś 8tys
Nizin5 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 32 koła to kupa kasa, no chyba ze rocznik i wersja tłusta jest
kox_nwa Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 był to najlepszy egzemplarz jaki oglądaliśmy z mechanikiem. Zarówno wizualnie, jak i pod względem technicznym. Wyposażenie ma dosyć bogate, jestem bardzo zadowolony, a należę do kapryśnych
adr1018 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 był to najlepszy egzemplarz jaki oglądaliśmy z mechanikiem. Zarówno wizualnie, jak i pod względem technicznym. Wyposażenie ma dosyć bogate, jestem bardzo zadowolony, a należę do kapryśnych Zobacz czy masz okienko z nr vin na szybie przedniej, czy skrzynka bezpieczników jest z prawej strony jeśli ta to był to anglik
kox_nwa Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Okienko z Vin mam po lewej stronie, a położenie bezpieczników dziś wieczorem sprawdzę i dam znać. Edit: Skrzynka bezpieczników jest po lewej stronie:) Słuchajcie, bo zaglądałem dziś w silnik, to tuż przy akumulatorze jest taka gumowa uszczelka, przez całą szerokość silnika - chodzi o podszybie, i taka plastikowa maskownica, która kryje mi.n akumulator i filtr kabinowy. I teraz, od tej uszczelki odchodzi taka płetwa. Czy ta płetwa powinna być nad rantem maskownicy czy też pod nim? Ma to jakieś znaczenie?? No i jeszcze niepokoi mnie maskowanie samego akumulatora, bo chroni go tylko luźno położona płytka z plastiku. Czy nie wpłynie na niego źle kontakt z wodą??
andy_sky Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Okienko z Vin mam po lewej stronie, a położenie bezpieczników dziś wieczorem sprawdzę i dam znać. Edit: Skrzynka bezpieczników jest po lewej stronie:) Słuchajcie, bo zaglądałem dziś w silnik, to tuż przy akumulatorze jest taka gumowa uszczelka, przez całą szerokość silnika - chodzi o podszybie, i taka plastikowa maskownica, która kryje mi.n akumulator i filtr kabinowy. I teraz, od tej uszczelki odchodzi taka płetwa. Czy ta płetwa powinna być nad rantem maskownicy czy też pod nim? Ma to jakieś znaczenie?? No i jeszcze niepokoi mnie maskowanie samego akumulatora, bo chroni go tylko luźno położona płytka z plastiku. Czy nie wpłynie na niego źle kontakt z wodą?? widzę kolego że jesteś typem hipochondryka samochodowego, nie szukaj na siłę kłopotów ciesz się autkiem
adr1018 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Okienko z Vin mam po lewej stronie, a położenie bezpieczników dziś wieczorem sprawdzę i dam znać. Edit: Skrzynka bezpieczników jest po lewej stronie:) Słuchajcie, bo zaglądałem dziś w silnik, to tuż przy akumulatorze jest taka gumowa uszczelka, przez całą szerokość silnika - chodzi o podszybie, i taka plastikowa maskownica, która kryje mi.n akumulator i filtr kabinowy. I teraz, od tej uszczelki odchodzi taka płetwa. Czy ta płetwa powinna być nad rantem maskownicy czy też pod nim? Ma to jakieś znaczenie?? No i jeszcze niepokoi mnie maskowanie samego akumulatora, bo chroni go tylko luźno położona płytka z plastiku. Czy nie wpłynie na niego źle kontakt z wodą?? Okienko z winem wskazywało by na anglika tylko te bezpieczniki może przełożone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się