Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnośnie wsadzania gtb1756.

Slyszalem ze wąż spływu oleju jest 2cm za krótki, jak go przerobić?

Obciąć na pół wyzwalając zbrojenie i przedłużyć go wężem gumowym zbrojonym zaciskujac opaskami z dwóch stron?

Czy w nim jest takie same ciśnienie jak w turbinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niema ciśnienia tylko spływa olej, jak dobrze osadzisz GTB1756 to ori spływ będzie pasował po delikatnym podgięciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie mi jeszcze czy na załączonym zdjęciu jest to katalizator, filtr DPF czy jedno i drugie (wiem że mam DPF w swojej B6).

2v2i.jpg

Jestem w trakcie wsadzania nowego turbo, mam już spasowane z kolektorem, ale otwory od powyższego katalizatora nie pasują mi do turbinki. Tak to wygląda:

e91f.th.jpg tzo7.th.jpg

Nie mam dostępu do spawarki, więc nadal zastanawiam się jak rozwiązać problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie mi jeszcze czy na załączonym zdjęciu jest to katalizator, filtr DPF czy jedno i drugie (wiem że mam DPF w swojej B6).

http://img208.imageshack.us/img208/2632/2v2i.jpg

Jestem w trakcie wsadzania nowego turbo, mam już spasowane z kolektorem, ale otwory od powyższego katalizatora nie pasują mi do turbinki. Tak to wygląda:

http://imageshack.us/a/img580/7050/e91f.th.jpg http://imageshack.us/a/img844/6426/tzo7.th.jpg

Nie mam dostępu do spawarki, więc nadal zastanawiam się jak rozwiązać problem.

zdziwiłbym się jakby pasowały.......przecież tam jest inna flansza niz w twoim orginalnym turbo, osadzenie turbo na ori kolektorze także jest inne......kup flanszę do tej GTB17 wspawaj ją i wywal tego kata co tam masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flansze mam, nie ma jej akurat na zdjęciu.

Zamierzam wywalić kata i wsadzić jakiś zamiennik (pusta pucha), tylko jakiego szukać?

Czy coś takiego będzie pasować? Katalizator zamiennik AUDI A4/19TDI 100/130HP 200I (3536052299) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Jeśli tam nie ma filtra DPF to gdzie on się znajduje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w aucie z 2004 roku to go raczej nie znajdziesz a po drugie to może byś wstawił trochę większa średnicę na dp niż 50mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś dpf jest na pewno bo auto z niemcowni ma normę euro4.

Radzisz robić DP samemu z rury czy jest jakiś gotowy set do przerobienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flansze mam, nie ma jej akurat na zdjęciu.

Zamierzam wywalić kata i wsadzić jakiś zamiennik (pusta pucha), tylko jakiego szukać?

Czy coś takiego będzie pasować? Katalizator zamiennik AUDI A4/19TDI 100/130HP 200I (3536052299) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Jeśli tam nie ma filtra DPF to gdzie on się znajduje?

Tam jest katalizator a nie filtr cząstek stałych -DPF

Przelot od Gruchota mam u siebie założony. Kolega w AWX też założył. Pasuje p&p.

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ile ładujecie 1756 ? bo tabelkowe 2bary jakąś mi się nie widzą...

u siebie wydłubałem ~1,4 dla okolic 2000 rpm i potem 1,62 zastanawiam się czy nie za dużo (2,7tdi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka.. mój pierwszy post ;)

Chciałem przedstawić moją wydumkę....

Silnik AWX a turbo jak w temacie...GTB1756VK. Auto to passat... ale chyba mało ważne.

Wynik 205,3hp oraz 467nm. Lekki dym jak na dworze grzeje ;)

http://imageshack.us/scaled/thumb/10/s7z3.jpg

pozdro.

Co robiłeś ze sprzęgłem ??

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nandoz >> Sprzęgło dedykowane z silnika 2.0 TDI (170ps) 240mm SAC. Słynne BRD ;)

juby_p >> Dokładnie pomiar na 6 biegu :P Kapcie 245/40/18

Daron mi robił autko więc nie powinienieś być taki podejrzliwy :P

ogólnie taki setup:

>1.9 TDI AWX

> pompki AL

> GTB1756VK

> kolektor spawany ori pod flanszę - lekko liźnięty wewnątrz. przyłącze pod EGR zaspawane.

> sprzęgło 240mm (audi 2.0 TDI 170ps)

> wydech 2,5 cala na jednym seryjnym tłumiku

> skrzynia z 2.5 TDI V6

> FMIC

> rozrząd "hydraulika" dla stabilniejszej synchronizacji.

> dolot do turbo z puchy filtra 3"

> przepływka wywalona. dawka ustawiona po ciśnieniu doładowania.

> map sensor 053C (wcześniej miałem silnik AVB i musiałem zmienić)

> zawór EGR na swoim miejscu ze względu na klapę gaszącą.

Chyba wszystko :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jednym słowem nie mam się czym przejmować :) szkoda mi tylko że przy pełnym bucie bez dymka się jednak nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...