Maniusiek28 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 krystian bez korekty to na razie jest słabo....jak pojawi sie kasa zrobię korektę i powinno być ok (mam nadzieję że Rob ogarnie mi temat sztangi....o ile to konieczne log 11 powinien pokazać co i jak)
krzysiek23 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 auto po korekcie ale bez wykresu, Robert mowil ze jest zdrowe 190-195ps i 430nm przy doladow..1.7bar, gtb wstaje jak pojeb..... Ciesze sie że jesteś zadowolony,szkoda że nie masz wykresu. ---------- Post dopisany at 10:49 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ---------- gtb2056vl VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMmoże być? Ja bym deczko wydłużył sztange bo lekko przeładowuje. no niestety robert pozyczyl sprzet od dynometu i niemial czym schamowac auta,mialem zajechac jeszcze po drodze do slupska tam maja 4x4 bo chcialem znac jednak cyferki ale bylo juz za pozno i to byl moj ostatni dzien w PL, takze jak bede w maju podjade i zobacze co wyjdzie....ale teraz jest znaczna poprawa i jest kox
juby_p Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Ja bym deczko wydłużył sztange bo lekko przeładowuje. Sztangę to się ustawia raz przy przeróbce turbo a potem się jej nie dotyka Tyle że tutaj zbyt dobrze ustawiona nie jest,pozatym ja doregulowuje jeszcze na aucie zeby bylo ok. tak to se możesz robić na oko bez żadnych punktów odniesienia.
Maniusiek28 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 wykres mojego paska AVB na pompkach BQ i GTB17
Maniusiek28 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Słaby dół chciałeś tak ? nie znam się az tak na tym ale to chyba jest podyktowane moja słabą skrzynką 5...... ponadto nie dało się podlać bardziej paliwem (zrobić więcej km) bo cos z pompa tandemową nie hallo
dejf Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Słaby dół chciałeś tak ? nie znam się az tak na tym ale to chyba jest podyktowane moja słabą skrzynką 5...... ponadto nie dało się podlać bardziej paliwem (zrobić więcej km) bo cos z pompa tandemową nie hallo Skąd wiesz, że pompa leży?
Maniusiek28 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Słaby dół chciałeś tak ? nie znam się az tak na tym ale to chyba jest podyktowane moja słabą skrzynką 5...... ponadto nie dało się podlać bardziej paliwem (zrobić więcej km) bo cos z pompa tandemową nie hallo Skąd wiesz, że pompa leży? robert mówił że były fale na wykresie i że nie ma więcej paliwa i to nie wina pompek
juby_p Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 ale na dole to albo Rob tak dał paliwo dla ochrony sprzęgła albo turbo nie wstaje
pocas Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Troszkę mętlik w głowie mam pany. Na dzień dzisiejszy siedzi u mnie hybryda z Passka, która chyba kończy żywot. CompSport chce mi włożyć swoje BRD. A ja tu czytam jeszcze o Gtb 1756. Pytanie... co lepsze? Wiadomo, że fajny by był dobry dół...
adrian998998 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Na brd musisz miec zdrowe pompki aby mogly lac paliwa to i dol bedziesz mial fajny. Teraz w modzie gtb wiec mozesz do pewnych osob z forum sie odezwac i Tobie zrobia co potrzeba:)
pocas Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Moda modą, tylko jaka jest różnica między brd a gtb? Widziałem gtb po 900zł od kolegów z forum. Natomiast BRD od CS jest za ok 1200zl. Nie chce wybierać czegokolwiek pod kątem 3 stów
juby_p Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Moda modą, tylko jaka jest różnica między brd a gtb? Widziałem gtb po 900zł od kolegów z forum. Natomiast BRD od CS jest za ok 1200zl. Nie chce wybierać czegokolwiek pod kątem 3 stów BRD za 1200zł jest tańsza o jakiś 1000 od GTB bo sam zakup GTB to tylko początek:)
pocas Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Pod GTB trzeba rezać kolektor? Tu są te dodatkowe koszta?
juby_p Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 jest wszystko w temacie, moim zdaniem najlepiej jest przyspawać turbinę do kolektora, jeszcze trzeba ją przerobić do kupić gruszkę przerobić wydech i dolot
uciniak Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Koledzy mam pytanie czy po zmianie turba z brd na gtb1756vk będzie mozna troszkę pobrykać bez korekty?Robił już ktoś tak?Dodam ze auto to 1.9tdi avf BRD, centralny cooler,dp bez kata,pompki AL,brak egr i dosyć mocny program pod te graty.
Kowi87 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 jak juz wystrojony pod wzgledem paliwka idoładowania to chwile tak mozesz pojezdzić
Maniusiek28 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Koledzy mam pytanie czy po zmianie turba z brd na gtb1756vk będzie mozna troszkę pobrykać bez korekty?Robił już ktoś tak?Dodam ze auto to 1.9tdi avf BRD, centralny cooler,dp bez kata,pompki AL,brak egr i dosyć mocny program pod te graty. ja tez mając już GTB17 około miesiaca śmigałem na podobnych gratach z softem pod BRD i nic sie nie działo
spanky Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Koledzy mam pytanie czy po zmianie turba z brd na gtb1756vk będzie mozna troszkę pobrykać bez korekty?Robił już ktoś tak?Dodam ze auto to 1.9tdi avf BRD, centralny cooler,dp bez kata,pompki AL,brak egr i dosyć mocny program pod te graty. mozesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się