krystian821 Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Jasne ze mozna,moje byle auto smiga juz tak od roku.
dejf Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Jasne ze mozna,moje byle auto smiga juz tak od roku. No Jozek tak modzi wizualnie a korekty nie zrobi :/
muszka.d Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Pod GTB trzeba rezać kolektor? Tu są te dodatkowe koszta? Zawsze to można założyć gotowy zestaw i tylko zrobić korektę... co jak tutaj koledzy pisali nie musisz tego robić zaraz po zamontowaniu, ale należy tego dokonać bo wtedy dopiero samochód będzie w stanie dobrze latać... bez korekty będzie później wstawało... po korekcie zobaczysz jak dobrze można się bawić mimo dużej turbiny... GTB17 / GTB22 to całkiem inna beczka niż BRD... osobiście nie lubię tej dmuchawy(brd) bo jest loteria... uda się czy się nie uda... trafiają się takie że przy 2k rpm mają 1.6 b. a są takie co mają 1.2 b. Dlatego wolę zamontować gotowy komplecik np GTB22 która potrafi dmuchnąć grubo ponad 2 b. i potrafi to osiągnąć nawet przy 2k rpm - co oczywiście jest głupotą bo tylko niszczy się wszystkie podzespoły... wystarczy jak na tak dużej dmuchawie masz już 1.5 b przy 2k rpm i następnie przy 2.2k rpm masz już full boost aż do 5.2k rpm Na silniku wzdłużnym nie jest łatwo bo jak wiadomo miejsca nie ma zbyt wiele ale wszystko jest do zrobienia Jeżeli ktoś jest chętny o więcej info zapraszam - 606 40 80 70 lub pisać pw... koszt imprezy takiego zestawu to okolice 1500 zł wykres dla przykładu pierwsze z brzegu kreski na takim zestawie : AL + GTB22 - całość ograniczona sprzęgłem... można było zrobić dużo więcej ale właściciel nie wymienił sprzęgła na mocniejsze Tutaj strojone przez r-performance na moim zestawie GTB22 + AL :
uciniak Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 A czuć jakąś różnicę po takiej zmianie?,lepszy dół więcej mocy,szybsza/wolniejsza reakcja na dodanie gazu?Pytam z ciekawości bo już się doczekać nie mogę.
muszka.d Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 co do szczegółów dotyczących reakcji na gaz, zmiana biegów itd... to już kwestia tunera który się tym zajmuje... Aktualnie już dopracowałem wszystko w dmuchawie i zachowuje się ona idealnie, budzi się pięknie i trzyma zadane ciśnienie... oczywiście tuner strojący musi wiedzieć co trzeba zrobić strojąc dmuchawę GTB... a wtedy gwarantuje cały czas banan na twarzy No.... chyba bez momentów gdy będziesz odwiedzał stację benzynową bo mając taką moc pod gazem ciężko jest jeździć spokojnie Samochód na GTB dobrze wystrojony zachowuje się podobnie jak seryjny ARL... minimalna różnica bo różnica w wielkości wirników jest duuuża - WARTO
uciniak Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 co do szczegółów dotyczących reakcji na gaz, zmiana biegów itd... to już kwestia tunera który się tym zajmuje... Aktualnie już dopracowałem wszystko w dmuchawie i zachowuje się ona idealnie, budzi się pięknie i trzyma zadane ciśnienie... oczywiście tuner strojący musi wiedzieć co trzeba zrobić strojąc dmuchawę GTB... a wtedy gwarantuje cały czas banan na twarzy No.... chyba bez momentów gdy będziesz odwiedzał stację benzynową bo mając taką moc pod gazem ciężko jest jeździć spokojnie Samochód na GTB dobrze wystrojony zachowuje się podobnie jak seryjny ARL... minimalna różnica bo różnica w wielkości wirników jest duuuża - WARTO Chodziło mi o to jak będzie przed strojeniem na sofcie pod brd?
juby_p Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Chodziło mi o to jak będzie przed strojeniem na sofcie pod brd? Powinno się jeździć podobnie jak na BRD, zakładaj i nie przejmuj się. Dobra przeróbka wstanie lepiej niż BRD bez korekty.
adrian998998 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 co do szczegółów dotyczących reakcji na gaz, zmiana biegów itd... to już kwestia tunera który się tym zajmuje... Aktualnie już dopracowałem wszystko w dmuchawie i zachowuje się ona idealnie, budzi się pięknie i trzyma zadane ciśnienie... oczywiście tuner strojący musi wiedzieć co trzeba zrobić strojąc dmuchawę GTB... a wtedy gwarantuje cały czas banan na twarzy No.... chyba bez momentów gdy będziesz odwiedzał stację benzynową bo mając taką moc pod gazem ciężko jest jeździć spokojnie Samochód na GTB dobrze wystrojony zachowuje się podobnie jak seryjny ARL... minimalna różnica bo różnica w wielkości wirników jest duuuża - WARTO Chodziło mi o to jak będzie przed strojeniem na sofcie pod brd? A jaka sprezarke bedziesz wsadzal i do jakiego auta??
muszka.d Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 będzie zapewne lepiej niż to co masz teraz na brd... aczkolwiek możesz mieć TĄĄ dobrą brd która budzi się do życia w miare dobrze.... ale jak już pisałem o taki egzemplarz nie jest łatwo, dlatego moim zdaniem szkoda nerwów, pieniędzy i czasu lepiej pakować GTB17 lub GTB22 i cieszyć się świetnym dołem i dłuuuugim zakresemmm mocy !
peter22 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 hej odpowiem ci na moim przykładzie , miałem auto zestrojone na turbinie CAHA na 205 KM po zmianie na gtb2260VK + wydech 3 cale do połowy auta przed korektą wyszło 230KM . Pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 A miał ktoś z was do czynienia z AFN +11+216+gtb17, ile na takim setupie może wyskoczyć:eusathink:mam obecnie hybryde AWX/ARL i prawie 1,6b co daje płaskie 165km, ale cos mi sie zdaje że powoli kończy swój żywot, tak sobie myśle wrazie co to bym GTB ładował. Szukam po niecie jakichs wyników ale nic nie ma:whistling: wszystko PD, albo wtryski większe:whistling:
juby_p Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 A miał ktoś z was do czynienia z AFN +11+216+gtb17, ile na takim setupie może wyskoczyć:eusathink:mam obecnie hybryde AWX/ARL i prawie 1,6b co daje płaskie 165km, ale cos mi sie zdaje że powoli kończy swój żywot, tak sobie myśle wrazie co to bym GTB ładował. Szukam po niecie jakichs wyników ale nic nie ma:whistling: wszystko PD, albo wtryski większe:whistling: Mylse ze niuton większy zawita i w dłuższym zakresie, a jak nie masz dymu to mocowo będzie podobnie
Kowi87 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 no właśnie cos tam podkapca, tylko jeszcze niewiem czy to nie czasem jakaś nieszczelność, nie mam kiedy przysiąść do tego auta na logi:facepalm:
adrian998998 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Kowi87 przeciez Krzyska golf3 ma taki setup i moc dobra wyszla z niutonem:)
muszka.d Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 A miał ktoś z was do czynienia z AFN +11+216+gtb17, ile na takim setupie może wyskoczyć:eusathink:mam obecnie hybryde AWX/ARL i prawie 1,6b co daje płaskie 165km, ale cos mi sie zdaje że powoli kończy swój żywot, tak sobie myśle wrazie co to bym GTB ładował. Szukam po niecie jakichs wyników ale nic nie ma:whistling: wszystko PD, albo wtryski większe:whistling: Nie mogę teraz odszukać tego wykresu ale widziałem takie autko.. aczkolwiek wtryski masz do wymiany - na 216 nie zrobisz więcej niż 170 km.... Turbina może być większa ale moc nie weźmie się tylko z powietrza Trzeba pakować 230stki + GTB17 i za jakieś 2500 zł masz na moje oko 200km i 400nm ? niuton może być jeszcze większy....
krzysiek1606 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 A miał ktoś z was do czynienia z AFN +11+216+gtb17, ile na takim setupie może wyskoczyć:eusathink:mam obecnie hybryde AWX/ARL i prawie 1,6b co daje płaskie 165km, ale cos mi sie zdaje że powoli kończy swój żywot, tak sobie myśle wrazie co to bym GTB ładował. Szukam po niecie jakichs wyników ale nic nie ma:whistling: wszystko PD, albo wtryski większe:whistling: Nie mogę teraz odszukać tego wykresu ale widziałem takie autko.. aczkolwiek wtryski masz do wymiany - na 216 nie zrobisz więcej niż 170 km.... Turbina może być większa ale moc nie weźmie się tylko z powietrza Trzeba pakować 230stki + GTB17 i za jakieś 2500 zł masz na moje oko 200km i 400nm ? niuton może być jeszcze większy.... to słabo szukałeś golf3 wariant silnik afn pompa 107j +pompa zewnętrzna wtryski 216 bosch fmic z w211 3.2cdi kolektor awx map 051c gtb1756vk wydech fi 60 na końcowym tłumiku arl wkładka filtra pipercross program by spanky [ EDC chip tuning ] kodowanie 1.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl i drugi pomiar na innej hamowni specjalnie dla sagona vw3.jpg | krzysiek1606 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl
Kowi87 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 A miał ktoś z was do czynienia z AFN +11+216+gtb17, ile na takim setupie może wyskoczyć:eusathink:mam obecnie hybryde AWX/ARL i prawie 1,6b co daje płaskie 165km, ale cos mi sie zdaje że powoli kończy swój żywot, tak sobie myśle wrazie co to bym GTB ładował. Szukam po niecie jakichs wyników ale nic nie ma:whistling: wszystko PD, albo wtryski większe:whistling: Nie mogę teraz odszukać tego wykresu ale widziałem takie autko.. aczkolwiek wtryski masz do wymiany - na 216 nie zrobisz więcej niż 170 km.... Turbina może być większa ale moc nie weźmie się tylko z powietrza Trzeba pakować 230stki + GTB17 i za jakieś 2500 zł masz na moje oko 200km i 400nm ? niuton może być jeszcze większy.... to słabo szukałeś golf3 wariant silnik afn pompa 107j +pompa zewnętrzna wtryski 216 bosch fmic z w211 3.2cdi kolektor awx map 051c gtb1756vk wydech fi 60 na końcowym tłumiku arl wkładka filtra pipercross program by spanky [ EDC chip tuning ] kodowanie 1.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl i drugi pomiar na innej hamowni specjalnie dla sagona vw3.jpg | krzysiek1606 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl chodziło mi raczej o cos z passata/A4:wink: Twój wynik widziałem juz:wink:
krzysiek1606 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 A miał ktoś z was do czynienia z AFN +11+216+gtb17, ile na takim setupie może wyskoczyć:eusathink:mam obecnie hybryde AWX/ARL i prawie 1,6b co daje płaskie 165km, ale cos mi sie zdaje że powoli kończy swój żywot, tak sobie myśle wrazie co to bym GTB ładował. Szukam po niecie jakichs wyników ale nic nie ma:whistling: wszystko PD, albo wtryski większe:whistling: Nie mogę teraz odszukać tego wykresu ale widziałem takie autko.. aczkolwiek wtryski masz do wymiany - na 216 nie zrobisz więcej niż 170 km.... Turbina może być większa ale moc nie weźmie się tylko z powietrza Trzeba pakować 230stki + GTB17 i za jakieś 2500 zł masz na moje oko 200km i 400nm ? niuton może być jeszcze większy.... to słabo szukałeś golf3 wariant silnik afn pompa 107j +pompa zewnętrzna wtryski 216 bosch fmic z w211 3.2cdi kolektor awx map 051c gtb1756vk wydech fi 60 na końcowym tłumiku arl wkładka filtra pipercross program by spanky [ EDC chip tuning ] kodowanie 1.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl i drugi pomiar na innej hamowni specjalnie dla sagona vw3.jpg | krzysiek1606 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl chodziło mi raczej o cos z passata/A4:wink: Twój wynik widziałem juz:wink: mój silnik właśnie jest z passata
muszka.d Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 krzysiek ile pomogla pompa zewnetrzna? sprawdzaliscie moze? moze byc nawet dupohamownia? duza roznica? bo jak na 216 to piekna moc Ci wyszla!
krzysiek23 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 A miał ktoś z was do czynienia z AFN +11+216+gtb17, ile na takim setupie może wyskoczyć:eusathink:mam obecnie hybryde AWX/ARL i prawie 1,6b co daje płaskie 165km, ale cos mi sie zdaje że powoli kończy swój żywot, tak sobie myśle wrazie co to bym GTB ładował. Szukam po niecie jakichs wyników ale nic nie ma:whistling: wszystko PD, albo wtryski większe:whistling: Nie mogę teraz odszukać tego wykresu ale widziałem takie autko.. aczkolwiek wtryski masz do wymiany - na 216 nie zrobisz więcej niż 170 km.... Turbina może być większa ale moc nie weźmie się tylko z powietrza Trzeba pakować 230stki + GTB17 i za jakieś 2500 zł masz na moje oko 200km i 400nm ? niuton może być jeszcze większy.... u mnie jest niuton 430 na tym zestawie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się