C4NC3R Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 BRD przypadkiem nie trzeba przerabiać na sterowanie ciśnieniowe?
spanky Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 BRD przypadkiem nie trzeba przerabiać na sterowanie ciśnieniowe? Nie trzeba
elmer80 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Kto mi ogarnie gtb17 do BMM? Prw pisać w razie czego... wysłane z Commodore 64
adifek Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 BMM to to samo co BMP? Do zrobienia bez problemu
elmer80 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Tyle to ja też wiem ale szukam konkretnej osoby/firmy która zrobi to od A do Z. wysłane z Commodore 64
mlodziak22 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) Panowie dzisiaj przespawałem dźwigienkę i wkręciłem ogranicznik.Tylko nie wiem jak bardzo ma być on wkręcony. Może mi to ktoś wyjaśnić?? Rurkę od spływu oleju można podgiąć czy muszę przedłużyć wężykiem? turbo gtb1756 Edytowane 22 Czerwca 2015 przez mlodziak22
staniek Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Czy ktoś zorientowany mógłby podpowiedziec (uzasadnienie też będzie mile widziane;) co będzie lepszym wyborem do typowego dupowozu z AVF'em pod maską, GTB1756VK czy GTB2056VZK? I w sumie jeszcze jedno pytanko, czy GTB z końcówką VZK z audi są chłodzone wodą? Pozdr
kileeer Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 17 Szybciej będzie Ci wstawać, ale za to 22 będzie mocno dmuchać góra, na miasto 17 na trasę 22 i pod 22 musisz zrobić mocniejsze pompki bo nic Ci po samym turbo icek do jednej i drugiej to wiadomo. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
staniek Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) 22 nie biorę pod uwagę, zastanawiam się tylko czy ta GTB2056VZK będzie w czymkolwiek lepsza od 17tki? Wtryski do momentu zgonu któregoś zostaną seryjne (nawet nie wiem jeszcze jakie siedzą kileeer a u Ciebie co siedzi, 17tka? Edytowane 9 Lipca 2015 przez staniek
Armi Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 22 nie biorę pod uwagę, zastanawiam się tylko czy ta GTB2056VZK będzie w czymkolwiek lepsza od 17tki? Wtryski do momentu zgonu któregoś zostaną seryjne (nawet nie wiem jeszcze jakie siedzą kileeer a u Ciebie co siedzi, 17tka? Do dupowozu fajna jest 17 bo wstaje jak AWX/AVF a góra jest bardzo mocna. Miałem 17 w A3, wcześniej jeździła właśnie w AVF (był dupowozem). Odezwij się do Spanky-ego może ma coś na stanie.
adifek Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 wkładaj gtb17 bez zastanowienia gtb22 nie ma sensu
krzysiek1606 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 22 nie biorę pod uwagę, zastanawiam się tylko czy ta GTB2056VZK będzie w czymkolwiek lepsza od 17tki? Wtryski do momentu zgonu któregoś zostaną seryjne (nawet nie wiem jeszcze jakie siedzą kileeer a u Ciebie co siedzi, 17tka? Do dupowozu fajna jest 17 bo wstaje jak AWX/AVF a góra jest bardzo mocna. Miałem 17 w A3, wcześniej jeździła właśnie w AVF (był dupowozem). Odezwij się do Spanky-ego może ma coś na stanie. teraz znowu jezdzi w avf i dmucha prawie 1.9 bara
staniek Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Dzięki Panowie za opinie. Wiem, że 17tka to sprawdzona i dobra opcja O 2056vzk pytałem ponieważ te turbiny są z młodszych roczników i raczej łatwiej kupic taką ze stosunkowo niewielkim przebiegiem w podobnym groszu do 17tki. Strony gorące te turbiny mają chyba takie same, więc i wstawac powinny podobnie raczej?
adifek Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 2056 nie jest taka sama jak 1756 to dwa inne turba pod wzgledem geometri a z tym sie wiaze trudniejsze wysterowanie
staniek Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Dzięki Kolego za konkretne info , w takim razie wybór jest, ale tylko jeden.
Zieluu Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Jakieś sprawdzone źródło Pany od kogo można kupić GTB1756 ?
juby_p Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 2056 nie jest taka sama jak 1756 to dwa inne turba pod wzgledem geometri a z tym sie wiaze trudniejsze wysterowanie 2056VZK i 1756VK maja inne podejście oleju i odejście (2056VZK flansza olejowa od spodu) geometra tak samo trudno się steruje.
kileeer Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 A ja pojezdzilem na 17 i juz mam ochotę na cos większego, wiec apetyt wzrósł.... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się