chmiel25 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 ladna zadyma :gwizdanie: :gwizdanie: dosyc spore doladowanie ,a wynik bez szalu Ja bym kupił BRD 100% lepsza
Piotrek98igo Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 ja tam pier... brd czekamy na logoska
MAGIC87 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 ja tam pier... brd decayed BRD to pier.... Ciebie jak ci sie wysrało
hornet Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Trzeba w niej przerobić sterowanie, oroginalnie jest jakiś siłownik elektryczny który trzeba wyawlić i na jego miejsce zapodać aktuator podciśnieniowy. Nie do konca jest to prawda, owszem najlatwiej jest wywalic elektronike i zrobic jak w normalnym edc15 na podcisnieniu, jednak we wrocławiu jest ziomek ktory do edc 15 montuje gtb i odpowiedniki z kkk na oryginalnym elektronicznym sterowniku turbiny. modyfikuje oprogramowanie i dziala to bez kombinowania z gruszkami i wedlug niego duzo lepiej niz podcisnienie. Jezdzilem juz paroma takimi autami i wrazenia sa jak najbardziej ok. Tu jest link do filmiku zapozyczony z forum vwgolf.pl jak i link z logami http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_55211.html
Piotrek98igo Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 ja tam pier... brd decayed BRD to pier.... Ciebie jak ci sie wysrało jabys mi metalowej opaski nie wrzucil w dolot to by smigalo do tej pory
dejf Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Z logów dół bez rewelacji... Góre trzyma ładnie.
Piotrek98igo Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 no rzeczywiscie wstaje jak seria awx
MAGIC87 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 no rzeczywiscie wstaje jak seria awx decayed pokaz twoje z CAHA cwaniaku
Jarol Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 Jakiej to jest log GTB1756, GTB2056 czy GTB2260?? Bo wstaje gorzej niż moje BRD
pete007 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Nie do konca jest to prawda, owszem najlatwiej jest wywalic elektronike i zrobic jak w normalnym edc15 na podcisnieniu, jednak we wrocławiu jest ziomek ktory do edc 15 montuje gtb i odpowiedniki z kkk na oryginalnym elektronicznym sterowniku turbiny. modyfikuje oprogramowanie i dziala to bez kombinowania z gruszkami i wedlug niego duzo lepiej niz podcisnienie. Jezdzilem juz paroma takimi autami i wrazenia sa jak najbardziej ok. Tu jest link do filmiku zapozyczony z forum vwgolf.pl jak i link z logami http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_55211.html Masz namiar na tego goscia z wroclawia ?
Kowi87 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Takie doładowanie jak w logach pokazanych przez horneta jest wstanie dmuchnać i utrzymać hybryda AWX/ARL tylko aby map był który pozwoli, u mnie ładuje 2560mbar ograniczone to tylko seryjnym mapsensorem
hornet Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Nie do konca jest to prawda, owszem najlatwiej jest wywalic elektronike i zrobic jak w normalnym edc15 na podcisnieniu, jednak we wrocławiu jest ziomek ktory do edc 15 montuje gtb i odpowiedniki z kkk na oryginalnym elektronicznym sterowniku turbiny. modyfikuje oprogramowanie i dziala to bez kombinowania z gruszkami i wedlug niego duzo lepiej niz podcisnienie. Jezdzilem juz paroma takimi autami i wrazenia sa jak najbardziej ok. Tu jest link do filmiku zapozyczony z forum vwgolf.pl jak i link z logami http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_55211.html Masz namiar na tego goscia z wroclawia ? Cóż za pytanie - oczywiście w końcu to ziomek. [br]Dopisany: 07 Wrzesień 2011, 11:29_________________________________________________ Jakiej to jest log GTB1756, GTB2056 czy GTB2260?? Bo wstaje gorzej niż moje BRD GTB2260
juby_p Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 to ja wkleję dla porównania moje logi na seryjnych gratach AVF Porównując z logami zamieszczonymi przez horneta to moje wstaje wcześniej, ale coś mi się zdaje że program mocno ogranicza ta turbinkę.
dejf Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 to ja wkleję dla porównania moje logi na seryjnych gratach AVF Porównując z logami zamieszczonymi przez horneta to moje wstaje wcześniej, ale coś mi się zdaje że program mocno ogranicza ta turbinkę. Jak tam dwumas ? Ja ostatnio kazałem trochę zdjąć z dołu...i usunąć ten overboost.
juby_p Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 jeszcze ma się dobrze i sprzęgło nie puszcza, teraz niema sensu grzebać zmodyfikuje co zamierzam i potem pomęczę Mariusza.
dejf Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 jeszcze ma się dobrze i sprzęgło nie puszcza, teraz niema sensu grzebać zmodyfikuje co zamierzam i potem pomęczę Mariusza. Podejrzewam, że i na tym sofcie na większej turbinie będzie chodził dobrze..no ale wiadomo korekta nieunikniona;) Masz jakiś wykres? Które gtb masz w planach? Czy ktoś wie ile gtb17 pompuje w serii? Ile można zadać jej w programie?
juby_p Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 nie mam wykresu z hamowni bo mam quattro i nie chciało mi się jeszcze jechać do wawki na hamowanie. Myślałem o turbo z 2.7TDI nie pamiętam teraz jaki to numer
dejf Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 nie mam wykresu z hamowni bo mam quattro i nie chciało mi się jeszcze jechać do wawki na hamowanie. Myślałem o turbo z 2.7TDI nie pamiętam teraz jaki to numer W 2.7 TDI siedzi gtb1756vk. Też myślę, że będzie akurat do moich AL o ile wcześniej nie sprzedam A3 i nie kupie jakiegoś ASB
_evolution Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 To bardzo delikatne ciśnienie. Pozwole sobie odpowiedziec w tym temacie skoro wklejono tutaj juz efekty moich "zabaw". Duza dmuchawa nie ma dawac duzego cisnienia, lecz duza moc przy stosunkowo malym cisnieniu, to auto z ktorego praca jest przytoczona to asz na sterowniku z ajm i jezdzi teraz na jeszcze mniejszym cisnieniu niz bylo na pierwszym przejezdzie i pluje 227 ps przy cisnieniu 1.54 osiagajac przy 2000 rpm cisnienie 1.18, to mam nadzieje uswiadomi jak bardzo jest wydajne. tak czy inaczej te logi ktore hornet wstawil sa z PIERWSZEGO przejazdu po zalozeniu turbiny, wykonane tylko po to by zlogowac sterowanie turbo, o czym defacto pisalem na forum golfa. Nawiazujac takze do wypowiedzi juby_p logi te nie sa z turbiny gtb17 z tytulu tematu a gtb 2260vk, najwiekszej jaka montowali w 3.0 tdi. pozdrawiam EVO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się