Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ja tam pier... brd decayed

BRD to pier.... Ciebie jak ci sie wysrało :decayed:

Opublikowano

Trzeba w niej przerobić sterowanie, oroginalnie jest jakiś siłownik elektryczny który trzeba wyawlić i na jego miejsce zapodać aktuator podciśnieniowy.

Nie do konca jest to prawda, owszem najlatwiej jest wywalic elektronike i zrobic jak w normalnym edc15 na podcisnieniu, jednak we wrocławiu jest ziomek ktory do edc 15 montuje gtb i odpowiedniki z kkk na oryginalnym elektronicznym sterowniku turbiny. modyfikuje oprogramowanie i dziala to bez kombinowania z gruszkami i wedlug niego duzo lepiej niz podcisnienie.

Jezdzilem juz paroma takimi autami i wrazenia sa jak najbardziej ok.

Tu jest link do filmiku zapozyczony z forum vwgolf.pl jak i link z logami

http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_55211.html

Opublikowano
ja tam pier... brd decayed

BRD to pier.... Ciebie jak ci sie wysrało :decayed:

jabys mi metalowej opaski nie wrzucil w dolot to by smigalo do tej pory :kwasny:
Opublikowano

Z logów dół bez rewelacji... Góre trzyma ładnie.

Opublikowano
no rzeczywiscie wstaje jak seria awx decayed

pokaz twoje z CAHA cwaniaku

Opublikowano

Jakiej to jest log GTB1756, GTB2056 czy GTB2260?? Bo wstaje gorzej niż moje BRD

Opublikowano

Nie do konca jest to prawda, owszem najlatwiej jest wywalic elektronike i zrobic jak w normalnym edc15 na podcisnieniu, jednak we wrocławiu jest ziomek ktory do edc 15 montuje gtb i odpowiedniki z kkk na oryginalnym elektronicznym sterowniku turbiny. modyfikuje oprogramowanie i dziala to bez kombinowania z gruszkami i wedlug niego duzo lepiej niz podcisnienie.

Jezdzilem juz paroma takimi autami i wrazenia sa jak najbardziej ok.

Tu jest link do filmiku zapozyczony z forum vwgolf.pl jak i link z logami

http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_55211.html

Masz namiar na tego goscia z wroclawia ?

Opublikowano

Takie doładowanie jak w logach pokazanych przez horneta jest wstanie dmuchnać i utrzymać hybryda AWX/ARL tylko aby map był który pozwoli, u mnie ładuje 2560mbar ograniczone to tylko seryjnym mapsensorem :wink4:

Opublikowano

Nie do konca jest to prawda, owszem najlatwiej jest wywalic elektronike i zrobic jak w normalnym edc15 na podcisnieniu, jednak we wrocławiu jest ziomek ktory do edc 15 montuje gtb i odpowiedniki z kkk na oryginalnym elektronicznym sterowniku turbiny. modyfikuje oprogramowanie i dziala to bez kombinowania z gruszkami i wedlug niego duzo lepiej niz podcisnienie.

Jezdzilem juz paroma takimi autami i wrazenia sa jak najbardziej ok.

Tu jest link do filmiku zapozyczony z forum vwgolf.pl jak i link z logami

http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_55211.html

Masz namiar na tego goscia z wroclawia ?

Cóż za pytanie - oczywiście w końcu to ziomek. :good:[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2011, 11:29_________________________________________________

Jakiej to jest log GTB1756, GTB2056 czy GTB2260?? Bo wstaje gorzej niż moje BRD

GTB2260

Opublikowano

To bardzo delikatne ciśnienie.

Opublikowano

to ja wkleję dla porównania moje logi na seryjnych gratach AVF

logda.th.jpg

Porównując z logami zamieszczonymi przez horneta to moje wstaje wcześniej, ale coś mi się zdaje że program mocno ogranicza ta turbinkę.

Opublikowano

to ja wkleję dla porównania moje logi na seryjnych gratach AVF

logda.th.jpg

Porównując z logami zamieszczonymi przez horneta to moje wstaje wcześniej, ale coś mi się zdaje że program mocno ogranicza ta turbinkę.

Jak tam dwumas :decayed:? Ja ostatnio kazałem trochę zdjąć z dołu...i usunąć ten overboost.

Opublikowano

jeszcze ma się dobrze :decayed: i sprzęgło nie puszcza, teraz niema sensu grzebać zmodyfikuje co zamierzam i potem pomęczę Mariusza.

Opublikowano

jeszcze ma się dobrze :decayed: i sprzęgło nie puszcza, teraz niema sensu grzebać zmodyfikuje co zamierzam i potem pomęczę Mariusza.

Podejrzewam, że i na tym sofcie na większej turbinie będzie chodził dobrze..no ale wiadomo korekta nieunikniona;)

Masz jakiś wykres? Które gtb masz w planach?

Czy ktoś wie ile gtb17 pompuje w serii? Ile można zadać jej w programie?

Opublikowano

nie mam wykresu z hamowni bo mam quattro i nie chciało mi się jeszcze jechać do wawki na hamowanie. Myślałem o turbo z 2.7TDI nie pamiętam teraz jaki to numer

Opublikowano

nie mam wykresu z hamowni bo mam quattro i nie chciało mi się jeszcze jechać do wawki na hamowanie. Myślałem o turbo z 2.7TDI nie pamiętam teraz jaki to numer

W 2.7 TDI siedzi gtb1756vk. Też myślę, że będzie akurat do moich AL :decayed: o ile wcześniej nie sprzedam A3 i nie kupie jakiegoś ASB :polew:

Opublikowano

To bardzo delikatne ciśnienie.

Pozwole sobie odpowiedziec w tym temacie skoro wklejono tutaj juz efekty moich "zabaw".

Duza dmuchawa nie ma dawac duzego cisnienia, lecz duza moc przy stosunkowo malym cisnieniu, to auto z ktorego praca jest przytoczona to asz na sterowniku z ajm i jezdzi teraz na jeszcze mniejszym cisnieniu niz bylo na pierwszym przejezdzie i pluje 227 ps przy cisnieniu 1.54 osiagajac przy 2000 rpm cisnienie 1.18, to mam nadzieje uswiadomi jak bardzo jest wydajne. tak czy inaczej te logi ktore hornet wstawil sa z PIERWSZEGO przejazdu po zalozeniu turbiny, wykonane tylko po to by zlogowac sterowanie turbo, o czym defacto pisalem na forum golfa.

Nawiazujac takze do wypowiedzi juby_p logi te nie sa z turbiny gtb17 z tytulu tematu a gtb 2260vk, najwiekszej jaka montowali w 3.0 tdi.

pozdrawiam EVO

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...