DivaynEays Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 (edytowane) 6 godzin temu, pako7 napisał: Witam pany odgrzeje trochę kotleta. Zbieram graty. Obecnie siedzi bex w b6 avant. Chcę założyć hybrydę k03 0073 max od Geremi oczywiście myślę o zakupie fmic 550x180x65 i montaż na kwasówce. Plan na 250-270km, spawanie wszystko samemu. Potrzebuję informacji : 1) Jaka średnica rur, 2) ile kolan ile MB rury, 3) czy halogenu zostają czy obligatoryjnie aut?, 4) co mnie może zaskoczyć przy montażu? 5) ile opasek i łączników silokonowych i jakie i jakie? 6) gdzie dokupić podstawę pod czujnik ciśnienia? Czy lepiej kupic gotowca takiego? A4 b5 1.8t fmic orurowanie Łuczyce • OLX.pl https://m.olx.pl/d/oferta/a4-b5-1-8t-fmic-orurowanie-CID5-IDJKLQ0.html?reason=ip|lister po najnizszej linii oporu zrobic 60.3 i bedzie na duzo wiecej niz to turbo jest w stanie wygenerowac, ale plan minimum miedzy turbo a IC minimum srednica jaka turbo ma na wyjsciu, a za IC minimum srednica wyjscia z IC. Sylikonow potrzebujesz 4, opasek x2, halogeny przy dobrze wykonanej robocie zostaja. Co do linku to tez jest lux, montowalem wiele IC kompletnych od niego. Edytowane 1 Stycznia 2022 przez DivaynEays
pako7 Opublikowano 2 Stycznia 2022 Opublikowano 2 Stycznia 2022 W dniu 1.01.2022 o 14:09, DivaynEays napisał: po najnizszej linii oporu zrobic 60.3 i bedzie na duzo wiecej niz to turbo jest w stanie wygenerowac, ale plan minimum miedzy turbo a IC minimum srednica jaka turbo ma na wyjsciu, a za IC minimum srednica wyjscia z IC. Sylikonow potrzebujesz 4, opasek x2, halogeny przy dobrze wykonanej robocie zostaja. Co do linku to tez jest lux, montowalem wiele IC kompletnych od niego. Super właśnie się z nim dogadałem i robi mi i cały fmci i tip za jednym zamachem :)
kipak Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Opublikowano 31 Sierpnia 2022 cześć, Jakby ktoś się dalej zastanawiał jaki rozmiar fmic wybrać wrzucam dla was małe porównanie na podstawie moich doświadczeń. Silnik po sofcie na około 230 km. czerwona linia to fmic 180 , niebieska 230 , temperatura zewnętrzna w obu przypadkach podobna , orurowanie te same 180: 230: 1
r7adek Opublikowano 12 Listopada 2022 Opublikowano 12 Listopada 2022 A ja ma pytanie, 230 lepiej montować otworami od dołu, czy od góry ?
Dev Opublikowano 12 Listopada 2022 Opublikowano 12 Listopada 2022 6 godzin temu, r7adek napisał(a): A ja ma pytanie, 230 lepiej montować otworami od dołu, czy od góry ? jak Ci pasuje
MichauKR Opublikowano 13 Listopada 2022 Opublikowano 13 Listopada 2022 W dniu 12.11.2022 o 08:16, r7adek napisał(a): A ja ma pytanie, 230 lepiej montować otworami od dołu, czy od góry ? Tutaj to kwestia wystającego kła chłodnicy klimy i tego na ile chcesz rzeźbić.
keczu Opublikowano 13 Listopada 2022 Opublikowano 13 Listopada 2022 (edytowane) Jak przespawasz wloty to możesz dać nisko bo da się zamontować do góry nogami i nie przeszkadza chłodnica klimy Edytowane 13 Listopada 2022 przez keczu
r7adek Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Upychał ktoś IC 230 pod zderzak z S4 ? Zestaw spawany a i tak nie jestem w stanie założyć kratek. Chyba zostaje rzeźba. Macie może foty jak to rozwiązaliście ?
hopek03 Opublikowano 6 Maja 2023 Opublikowano 6 Maja 2023 koledzy jest tutaj ktoś kto montował 600x300x76 do a4 b6 ?
cesk Opublikowano 28 Lipca 2023 Opublikowano 28 Lipca 2023 cześć wszystkim, jak ciężko upchać do b5 550x230x65? dużo rezania zderzaka?
maniek88 Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września Witam. Prosiłbym bym o wypowiedzenie się kogoś kto ma wiedzę na ten temat. Cooler centralny 550/210/65, a zastanawiam się nad dołożeniem coolera bocznego, dedykowanego do golfa 4 firmy turboworks. Zyskam pewnie kilka stopni w dolocie, ale czy nie stracę za dużo na przepływie? Dmuchać będzie zwykła k04-064 z s3. Silnik stroker 2.0, celowane 320hp.
morelo Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września Godzinę temu, maniek88 napisał(a): Witam. Prosiłbym bym o wypowiedzenie się kogoś kto ma wiedzę na ten temat. Cooler centralny 550/210/65, a zastanawiam się nad dołożeniem coolera bocznego, dedykowanego do golfa 4 firmy turboworks. Zyskam pewnie kilka stopni w dolocie, ale czy nie stracę za dużo na przepływie? Dmuchać będzie zwykła k04-064 z s3. Silnik stroker 2.0, celowane 320hp. Ale po co tak kombinować ja mam też stroker 2.0 ic 550x230, turbosprężarka taka sama jak twoja tylko od peruna Hybryda IHI i bez problemu wyplułem 415 koni temperatury w upalne dni nie przekraczają 42 ° przy agresywnej jeździe. Przy normalnej jeździe utrzymuje się w granicach 26 - 36 ° mowa tutaj o gorącym lecie. 1
hopek03 Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września 15 godzin temu, maniek88 napisał(a): Witam. Prosiłbym bym o wypowiedzenie się kogoś kto ma wiedzę na ten temat. Cooler centralny 550/210/65, a zastanawiam się nad dołożeniem coolera bocznego, dedykowanego do golfa 4 firmy turboworks. Zyskam pewnie kilka stopni w dolocie, ale czy nie stracę za dużo na przepływie? Dmuchać będzie zwykła k04-064 z s3. Silnik stroker 2.0, celowane 320hp. do k04 064 ten centralny jest jeszcze z zapasem nic nie kombinuj 1
MichauKR Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Do k04-64 to opędziła by nawet 180tka, bo to turbo nie grzeje tak powietrza jak hybrydki k03 na ciasnym żeliwie. Coolera to za nisko nie wrzuciłeś? Bo wygląda jakby był poniżej pasa przedniego. 1
maniek88 Opublikowano 20 Września Opublikowano 20 Września W dniu 18.09.2024 o 09:26, MichauKR napisał(a): Do k04-64 to opędziła by nawet 180tka, bo to turbo nie grzeje tak powietrza jak hybrydki k03 na ciasnym żeliwie. Coolera to za nisko nie wrzuciłeś? Bo wygląda jakby był poniżej pasa przedniego. Cooler to 230, tylko obcięta o jeden kanał właśnie zeby weszło w zderzak, z tym że ja mam zderzak od RSa. Jutro biorę się za rury. Dzięki chłopaki za odpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się