aleksbend Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 wszystko pozaklejałem bo już mnie wku... ten bixenon. najwyżej wyloze lampe i zrobie dziure
chopin Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 wszystko pozaklejałem bo już mnie wku... ten bixenon. najwyżej wyloze lampe i zrobie dziure tylko pytanie czy ten Twój patent (choć ciekawy i oryginalny:hi:) nie zostanie szybko zniszczony przez przydrożne kamyczki i inne syfy które mogłyby przedziurawić ?
aleksbend Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 ale przecież tylko tył jest zaklejony a folia wchodzi lekko na krawędź lampy gdzie przykrywa ją guma na zaczepach... kamyki chyba od spodu ani od tyłu nie uderzają w tył lampy ?
HiRide Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 ale przecież tylko tył jest zaklejony a folia wchodzi lekko na krawędź lampy gdzie przykrywa ją guma na zaczepach... kamyki chyba od spodu ani od tyłu nie uderzają w tył lampy ? :grin: wlasnie tez sie zastanawialem czy to mozliwe:decayed:
chopin Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 ale przecież tylko tył jest zaklejony a folia wchodzi lekko na krawędź lampy gdzie przykrywa ją guma na zaczepach... kamyki chyba od spodu ani od tyłu nie uderzają w tył lampy ? nie dopatrzyłem dobrze na zdjęciach myślałem że folia naciągnięta od przodu lampy to oki , daj znać jak to działa
A4_Raf Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 W jaki sposób mogę wysuszyć lampę w środku, u mnie jest problem z prawą (od kierowcy)? U mnie ona się nie paruje, ona jest w środku wręcz mokra, teraz przy deszczach. Najgorsze jest to, że uszczelniłem wszędzie silikonem, każdy styk, oprócz miejsca wskazanego w pierwszym poście... Tak, więc chce wysuszyć, a potem zająć się tym nieszczęsnym miejscem.
pastaldo Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Najpierw wyjmij lampe i wylej z niej wodę bo założę się że jest jej tam sporo. A później no cóż, suszarka i jazda. No ewentualnie opalarką ale bardzo delikatnie żeby nie zmatowić szkła lampy albo przytopic jakiegoś plastiku.
A4_Raf Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Suszarką, wolę stać nad tym trzy godziny, niż uszkodzić lampę. Żeby był największy przepływ to wyjąć BiXenona?
chopin Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Suszarką, wolę stać nad tym trzy godziny, niż uszkodzić lampę. Żeby był największy przepływ to wyjąć BiXenona? wychodzi bez zająknięcia więc i nawet mozesz klosz od srodka powycierac jesli nie masz jakiejś ogromnej łapki:decayed:
A4_Raf Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 To w takim bądź razie wyjmę i powycieram, ręki ogromnej nie mam
espania Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 ...A orientuje się ktoś może czy idzie jakoś dostać ten czarny duży trybik od regulacji?? Mam uszkodzony i regulacja niestety nie działa:kwasny:...Może ma ktoś pomysł co z tym zrobić??
andr3i Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 przerabialem juz temat dwa razy za pierwszym razem zmienilem na ori o-ring i niestety po jakims czasie(moze max 2 miechy) zas parowaly ostatnio przy wymianie zarowek zalozylem inny o-ring ciut wiekszy, regulacja dosc ciasno siadla w gniezdzie, mylem auto juz wiele razy od tego momentu i nic nie paruje, mam tez ciut wazeliny technicznej nalozone pod cala ta oslonke zebatek
tekilus Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Też tak zrobiłem że założyłem większy oring, co dodatkowo to dałem w tą regulacje dużo smaru teflonowego który jest dość gęsty. Od lutego narazie był spokój. Żadnych folii nie mam na lampie
aleksbend Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 a ja powiem tyle: nie zakładajcie folii bo to jednak nic nie daje jedyny plus tego wszystkiego to to, że lampa jest czysta ja nałożyłem smaru na te zebatki i do srodka tego patyka regulacyjnego i narazie jest ok...
A4_Raf Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Miałem produkcję wody w mojej lampie. Autentycznie parowała się tak, że aż na szybce zbierała się woda, i w sumie ciągle była zaparowana, słabiej lub mocniej. Natknąłem się na ten temat jakiś czas temu i spróbowałem sposobu rafsus. Kupiłem o-ring i klej (silikonowy w tubce). Postępowałem dokładnie wg instrukcji, przy czym o-ring jest gdzieś z 2mm większy, więc musiałem go trochę papierem ściernym potraktować. Nasmarowałem olejem o-ring (dokładnie oliwą z oliwek )i wepchnąłem cały ten pręt z o-ringiem za pomocą śrubokręta, ręką się nie dało. O dziwo regulacja działa, dosyć ciężko, ale działa. Na górę przykleiłem na ośmiorniczkę (ciekawe ile wytrzyma) metalową podkładkę. I całość po zmontowaniu ostro pojechałem klejem silikonowym. P.s dodatkowo wyczyściłem w środku środkiem do szyb, i przez pół minuty użyłem suszarki, następnie zostawiłem na 1h, w pełni otwartą lampę. Efekt jest taki, że od tygodnia zero pary, zero wody. A padło, było ciepło. Za cały ten pomysł dla rafsus
ykk Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Miałem produkcję wody w mojej lampie. Autentycznie parowała się tak, że aż na szybce zbierała się woda, i w sumie ciągle była zaparowana, słabiej lub mocniej.Natknąłem się na ten temat jakiś czas temu i spróbowałem sposobu rafsus. Kupiłem o-ring i klej (silikonowy w tubce). Postępowałem dokładnie wg instrukcji, przy czym o-ring jest gdzieś z 2mm większy, więc musiałem go trochę papierem ściernym potraktować. Nasmarowałem olejem o-ring (dokładnie oliwą z oliwek )i wepchnąłem cały ten pręt z o-ringiem za pomocą śrubokręta, ręką się nie dało. O dziwo regulacja działa, dosyć ciężko, ale działa. Na górę przykleiłem na ośmiorniczkę (ciekawe ile wytrzyma) metalową podkładkę. I całość po zmontowaniu ostro pojechałem klejem silikonowym. P.s dodatkowo wyczyściłem w środku środkiem do szyb, i przez pół minuty użyłem suszarki, następnie zostawiłem na 1h, w pełni otwartą lampę. Efekt jest taki, że od tygodnia zero pary, zero wody. A padło, było ciepło. Za cały ten pomysł dla rafsus Zrobilem podobnie + silikonem dookola lampy. Na wszelki wypadek posmarowalem jeszcze wazelina dekiel lampy i mocowanie kierunkowskazu. Na razie 0 pary. Zobaczymy jak dlugo
dawid.bary Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Podzielę swoim rozwiązaniem, w moim przypadku zdało egzamin bez wymiany uszczelek. A więc, zastosowałem podkładkę z uszczelką, silikon w tubce, oraz smar: 1. Najpierw dokładnie wyczyściłem, nasmarowałem wszystkie zębatki, żeby nie było wolnej przestrzeni dla wody. 2. Poskładałem wszystkie elementy do kupy, wszystko, wraz z nadmiarem smaru dokładnie wyczyściłem rozpuszczalnikiem żeby dobrze trzymał silikon. Dodatkowo nasmarowałem silikonem uszczelkę aby lepiej trzymała, wszystko dobrze przykręciłem. 3. Na koniec dokładnie obrobiłem silikonem, może i nie wygląda estetycznie, ale jest to część której praktycznie nie widać i ważne aby nie przepuszczała wody. Dodatkowo smar ułatwia pracę całego mechanizmu. Pozdrawiam:wink:
dawid.bary Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 1 lampę 2 tyg temu żeby sprawdzić czy zda egzamin, który zdała a drugą dzisiaj
A4_Raf Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 A to spoko, ja mimo wszystko i tak proponuję oring większy założyć, wiadomo, że woda czarostwo może dojść wszędzie, a czym więcej zabezpieczeń tym lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się