Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Zwykły czy sekwencja ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

powiem wam szczerze, że mam dość tej sekwencji !!

wyłącza mi się przy 160km/h jest zwykłe odcięcie, szczerze jak podliczyłem auto + gaz = TDI :)

planuje zmiane na tdi z 2 czerwonymi cyframi czyli 130 koni.

Opublikowano

nie nie każdemu, zakładałem ja w a4 i kumpel w oplu omega jemu chodzi bez zarzutu a mi się wyłącza, gazownik nie wie co sie dzieje mówi ze to za duże podcisnienie jest, ze zly gaz tankuje itd szuka wykrętu, po prostu sądze ze w a4 silnik jest za czuły na gaz niz w oplu. a spalanie trasa 10 litrów, miasto 12-13 LPG

Opublikowano

Spalanie masz w normie. Oczywiście można ustawić mniej, ale to bez sensu, mieszanka nie może być zbyt uboga.

po prostu sądze ze w a4 silnik jest za czuły na gaz niz w oplu

Nic podobnego. Na pewno masz sekwencję? Jakiej firmy? Powinnieneś chyba jak najszybciej zmienić fachowca. :thumbdown:

Dla przykładu: u mnie przy 200km/h w cztery osoby nic nie wyłącza.

Tobie wyłącza po przekroczeniu pewnych obrotów czy nie ma to znaczenia?

Opublikowano

Witam ja mam znowu inny problem, a mianowicie spalanie:trasa 13,5 l a po mieście nawet do 16 l.Nie jeżdże zbyt szybko a jesli nawet to i tak wydaje mi sie to za dużo.Czy quattro może mieć aż taki wpływ?Dodam że od samego poczatku jest na podobnym poziomie, no może po zmianie na 17tki trochę wzrosło.Instalacja oczywiście sekwencja a ma około 8 mies, przejechane ze 30tys. km,filtry,regulacje itp. zawsze w terminie.Ma ktoś jakiś pomysł na to?

Opublikowano

Spalanie masz w normie. Oczywiście można ustawić mniej, ale to bez sensu, mieszanka nie może być zbyt uboga.

po prostu sądze ze w a4 silnik jest za czuły na gaz niz w oplu

Nic podobnego. Na pewno masz sekwencję? Jakiej firmy? Powinnieneś chyba jak najszybciej zmienić fachowca. :thumbdown:

Dla przykładu: u mnie przy 200km/h w cztery osoby nic nie wyłącza.

Tobie wyłącza po przekroczeniu pewnych obrotów czy nie ma to znaczenia?

tak mam sekwencje Esgi2, tez mi sie zdaje ze musze zmienic fachowca, gaz wyłącza mi sie przy wysokich obrotach, koło 6000, najlepsze jest to ze gaziarz ustawiał przy mnie na 7000. złości dodatkowo mnie to, że jak mi nastąpi odcięcie gazu to muszę zgasic silnik zeby zresetowac komputer, czyli jak jade 160 i jest odciecie to musze zwolnic do 40 zeby spokojnie zrobic reset.

Opublikowano

loker napisał

Witam ja mam znowu inny problem, a mianowicie spalanie:trasa 13,5 l a po mieście nawet do 16 l.Nie jeżdże zbyt szybko a jesli nawet to i tak wydaje mi sie to za dużo.Czy quattro może mieć aż taki wpływ?Dodam że od samego poczatku jest na podobnym poziomie, no może po zmianie na 17tki trochę wzrosło.Instalacja oczywiście sekwencja a ma około 8 mies, przejechane ze 30tys. km,filtry,regulacje itp. zawsze w terminie.Ma ktoś jakiś pomysł na to?

Witam,u mnie po wymianie termostatu[silnik niedogrzany] i po przeczyszczeniu przepustnicy spalanie spadło ok 2 ,2.5 litra na setke,na spalanie wpływ również ma odpowiednie ciśnienie w oponach.

Opublikowano

Jeżelisz jeździsz na krótkich odcinkach to mając sekwencje nie wiele zaoszczedzisz z tego względu że połowe drogi pokonujesz na PB i dopiero włącza sie LPG szczególnie to zauważalne będzie zimą. W 1.8 jest kolektor ssący metalowy a lmm nie jest klapowy to smiało mozna wsadzac II generację tylko z dobrym sterownikiem i auto bedzie jeździc bezproblemowo.

Gość henias87
Opublikowano

a ja tam niezakladam wogole gazu szkoda mi silnika, a jakbym chcial jezdzic oszczednie to kupil byc TDI-ka na trasie spalilby mi ponizej 5 litrow a srednio to max 6 czyli obiektywnie rzecz biorac to taniej niz na gazie

a jak juz musisz zalozyc to sekwencje!!!! to nie jest maluch

Opublikowano

Siema ja mam instalke II gen zakładałem 3 lata temu, ale teraz jak bym zakładał to tylko sekwencje. Wiele problemów z nia niemiałem ale zawsze to II gen.

Opublikowano

Pytanie do wszystkich majacych sekwencje a autkach.! Czy majac instalacje sekwencyjna -równiez macie zablokowane doloty do filtrow powietrza czy mam gabke wsadzona przez to ze mam zwykła instalacje? na benzynie auto nie jezdzi tak jak powinno.filtr powietrza obecnie jest tak zapchany,ze niema cudów zeby powietre do niego dochodziło

Opublikowano

Czy majac instalacje sekwencyjna -równiez macie zablokowane doloty

NIE !

Opublikowano

tez sie podłacze tylko sekwencja, polecałbym BRC nie staga ceny podobne a w stagach leca szybko listwy wtryskiwaczy u mnie po 20ts. do wymiany, gwarancja oczywiście jest ale po co sie męczyć i jeździć do mechesów.. a i tak najważniejsze kto zakłada! bo moga byc te same instalacje przez dwoch innych załozone i jedna bedzie chodzic idealnie a druga bedzie się krzaczyc ze rozum szczypi..[br]Dopisany: 27 Maj 2008, 11:32 _________________________________________________do lukasz2223

Pytanie do wszystkich majacych sekwencje a autkach.! Czy majac instalacje sekwencyjna -równiez macie zablokowane doloty do filtrow powietrza czy mam gabke wsadzona przez to ze mam zwykła instalacje? na benzynie auto nie jezdzi tak jak powinno.filtr powietrza obecnie jest tak zapchany,ze niema cudów zeby powietre do niego dochodziło

jasne że nie! pieprzone partacze nie umieli sobie poradzić z regulacja to gąbka ograniczyli dolot..

Opublikowano

Jak to powiedział mój gazownik: do wielopunktu zwykłą instalację powinni zabronić prawnie. Więc ADR = tylko i wyłącznie sekwencja.

Opublikowano

tylko sekwencja,ponoć autko dużo lepiej chodzi!

Opublikowano

Sekwencja, sekwencja i jeszcze raz sekwencja :) Ja mam BRC SQ24 od listopada 2008 i po przejechaniu 16 tyś km jestem bardzo zadowolony :>[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2009, 22:36_________________________________________________Witam

Profilaktycznie kupiłem dzisiaj w sklepie (pewnie prze net jeszcze taniej) kilka rzeczy do auta, np. komplet świec NGK (dedykowanych do mojego auta)+komplet przewodów wysokiego napięcia kosztował zawrotną sumę 155 złotych ;-) , to jeszcze jeden "argument", przeciw montowaniu LPG w autach...-na każdym kroku przeciwnicy podkreślają jakie to horrendalne sumy trzeba dodatkowo wyłożyć na świece, kable-częsta wymiana (ja zrobiłem 16 tyś i zaraz wymienię), czy przegląd techniczny dodatkowo. Te 155 zł to u mnie 15 dni jeżdżenia na gazie przy obecnych cenach Pb i LPG :-) , a jeżdżę dosyć mało, w zasadzie tylko po Trójmieście.

Opublikowano

Witam,

a ja mam zwykłą instalację gazową w ADR od 2001 roku,bo wtedy sekwencja nie była tak powszechna.Zrobiłem na niej dotąd 350.000 i nic się nie dzieje.

Praca silnika zależy w dużej mierze od zamontowania instalacji i jej wyregulowania.

A zakładał ją i serwisował naprawdę fachowiec.

Jeśli auto chodzi dobrze na PB,to przy właściwym montażu i regulacji chodzi dobrze także na LPG.

Robię miesięcznie od 4-5 tys km.

Niedawno kupiłem TDI,bo nie mogłem trafić dobrego benzyniaka,ale stary poczciwy ADR z przebiegiem 460000 został,bo trzeba czymś jeżdzic na ryby,czy grzyby.

Więc jak widać nie tylko sekwencja.

Ale każdy ma swoje zdanie.

Opublikowano

Muszę się zgodzić z przedmówcą iż dużo zależy od użytych elementów. Ale i tak jeśli porównując awaryjność, problemowość i ogolnie osiągi to wszystko przemawia za sekwencją.

Opublikowano

polecałbym BRC nie staga ceny podobne a w stagach leca szybko listwy wtryskiwaczy u mnie po 20ts. do wymiany

Niepisz takich głupot bo jeszcze ci ktos uwierzy, Stag to tylko i wyłącznie sterownik który współpracuje z róznymi wtryskami. Stag + keih + dobry i dobrze dobrany reduktor jest o niebo lepsze od BRC - złodzieja benzyny.

czy mam gabke wsadzona przez to ze mam zwykła instalacje?

masz zdławiony dolot bo masz źle dobrany mikser i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...