Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Tomeks to byl moj cel gdybym mial czas zrobic wydech [emoji20]

Pytanie tez jaki kod silnika.. dla niektorych 380 to juz duzo..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

czyli przerabiałes temat,brachol na dniach chce wsadzić hybryde i ic,podpowiedz skąd najlepiej brać turbo,chce mieć min 360PS,co jeszcze musiałby zrobić?

 

Silnik CCWA,była mironowa a5

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Rolki zostały bo nie było luzu i nie szeleściły. Wcześniej pompę wody zmieniałem I termostat, okazało się że bez sensu, ale są już nowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotrekb_tt napisał:


To ratuje cię tylko rozbudowana instalacja WMI. Druga sprawa są te wszystkie wymalowane wyniki typu 380/400ps. Większość z tych aut generuje taka moc tylko na jeden strzał na hamowni z wystudzonym coolerm zlanym woda albo zmrozonym gaśnica śniegowa. Po wyjeździe na ulicę jest tak jak mówisz. Auto puchnie, z 400ps robi się 360 i zaczyna się płacz i zgrzytanie zębami że jak to jego 400 konne auto jedzie równo z autem znajomego który ma 360ps...

dokladnie..  wdlug mnie po swoich doswiadczeniach z 3.0tdi.. warto zrobic IC, turbo hybryde i wystroic to zeby bylo bezpiecznie (ladny rowny moment i nie za duzo dowalone na samym koncu), tak zeby mozna sie na prawde tym autem cieszyc jak jest okazja..  mi tego brakuje w moim hehe, za 3 tygi bedziemy grzebac w sofcie to moze sie w koncu ogarnie temat :)

WMI to mam plan wrzucic do rs4 b7 do mycia dolotu jak juz znajde sprint blue sedana :D heheheh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompe wody też zamówiłem. Przynajmniej będzie wszystko nowe. Auto mam dopiero dwa miesiące :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Tomeks napisał:

czyli przerabiałes temat,brachol na dniach chce wsadzić hybryde i ic,podpowiedz skąd najlepiej brać turbo,chce mieć min 360PS,co jeszcze musiałby zrobić?

Silnik CCWA,była mironowa a5

Ja bralem od Peruna.. ale sa rozne opinie.. 3.5k wzial ode mnie jesli mnie pamiec nie myli, za stage 1.5 (wieksze kolo kompresji i przerobiona vnt, bez ruszania d*py).. wiec mozesz sobie zarzyczyc wieksza dupcie zeby te 360 lekko wyszlo..

Co do turbiarza to ciezko powiedziec.. moje turbo chodzi, nie ma problemu, ale nasluchalem sie ze Perun nie przyklada sie za bardzo do tanich tematow :) wiec teraz drugi raz moze bym sprobowa turbo-spec... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie..  wdlug mnie po swoich doswiadczeniach z 3.0tdi.. warto zrobic IC, turbo hybryde i wystroic to zeby bylo bezpiecznie (ladny rowny moment i nie za duzo dowalone na samym koncu), tak zeby mozna sie na prawde tym autem cieszyc jak jest okazja..  mi tego brakuje w moim hehe, za 3 tygi bedziemy grzebac w sofcie to moze sie w koncu ogarnie temat [emoji4]
WMI to mam plan wrzucic do rs4 b7 do mycia dolotu jak juz znajde sprint blue sedana [emoji3] heheheh

Są ładniejsze kolory dla RS4. Półtora miesiąca temu kuzyn sprzedał takiego statka w wersji Exclusive, z recaro kubkami i ceramika
f7132abf70a29a3074028f60745b6d7e.jpged7659da040441f926dd65cdcf937810.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Landiutki hehe.. ale ogolnie jest ich tak malo, ze ciezko cos wybrac.. w holandii sa same czarne i szare.. jak juz sie trafi cos ciekawszego to albo przebieg, albo avant... :|

w DE fajna sztuka znika w 2 dni.. no ale jak zawsze, rodzynki sie zdarzaja, trzeba miec szczescie i wytrwalosc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Landiutki hehe.. ale ogolnie jest ich tak malo, ze ciezko cos wybrac.. w holandii sa same czarne i szare.. jak juz sie trafi cos ciekawszego to albo przebieg, albo avant... :|
w DE fajna sztuka znika w 2 dni.. no ale jak zawsze, rodzynki sie zdarzaja, trzeba miec szczescie i wytrwalosc [emoji4]

Ale w PL avanty są droższe od sedanow i bardziej chodliwe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe dziwne.. avant jest mega bardziej popularny, wiecej wyszlo i ogolnie jest znacznie ciezszy...  hmm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AAA ten... podpore wału ktoś wymienial w B8?  Nie chce mi sie calego walu z ASO kupowac za 1.3k euro... >_< jakies pomysly? :D

objawy: przy pelnym bucie tak kolo 50-80kmh stukanie... wal w podporze ma luz..  :|  sypia sie te b8... kurde.... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zdziw się, że cały wał będzie w kiepskim stanie.

U mnie w niewyjaśniony sposób wylało smar z przedniego przegubu i się zatarł.

Po zdjęciu wału okazało się że zarówno podpora jak i wszystkie 3 przeguby są w słabym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam obecnie 170kkm..

Czytalem ze mozna samo lozysko wymienic.. itp myki.. no ale zobaczymy.. narazie tak jak mowie przy konkretnym bucie cos tam slychac powoli..

Ale widzac po allegro to czesty temat bo juz chalupniczo takie podpory klepia hehe

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, olinek2 napisał:

U mnie 2x tyle i wału nie czuć ;)

nie znasz dnia ani godziny... :)  u mnie tez nie czuc, tylko slychac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były wibracje ale wyszło że przeguby wewnętrzne z przodu i dystanse :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Jaki dystans dać na przód i tył do felgi 18x8 et47 żeby było na równi z nadkolem przy zawieszeniu 1bv ? Obecnie są opony 245/40 ale wlecą na to 235/40 lub 235/45 zimówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wampir napisał:

Przy jakich przebiegaxh mieliscie te problemy z walem ? 

 ~ 230k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mowimy o potwierdzonym przebiegu?

230k to juz bym bardziej zrozumial niz 170k.

Bo inaczej to wstyd ... zeby marka premium nie umiala zaprojektowac wału szczególnie, że w B6 wytrzymuje on znacznie więcej niż 200K.

ech...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...