amaradaar 5 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 hehe gorzej jak córka lub synek przyniesie tatusiowi kluczyk bo zapomniał zabrać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt 3 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 ja tez wyciagalem poduszke u siebie bez odpinania klem. jak pisal dziadek wazne jest zeby kluczyk nie byl w stacyjce. nie ma kluczyka to poduszka nie ma prawa wystrzelic. ktos tu ostatnio wrzucal fotki B8 po dzwonie z przeoranymi drzwiami - zadna poduszka nie wystrzelila bo samochod dostal na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jak juz ktos chce byc az taki ostrozny wystarczy odpiąc kleme minusowa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amaradaar 5 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 ja tez wyciagalem poduszke u siebie bez odpinania klem. jak pisal dziadek wazne jest zeby kluczyk nie byl w stacyjce. nie ma kluczyka to poduszka nie ma prawa wystrzelic. ktos tu ostatnio wrzucal fotki B8 po dzwonie z przeoranymi drzwiami - zadna poduszka nie wystrzelila bo samochod dostal na postoju. No i generalnie masz racje ale ja tam na wszelkie szelki jeszcze tak jak WRC pisze jedną klemkę sobie zdejmuję, dla swiętego spokoju ducha mego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andr3i 1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 panowie orietuje sie ktos jak to jest z S tronikiem w a5 3.0 tdi 2010 chodzi mi o to jak znosi niuty po sofcie itp awaryjnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareksu 1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) napewno lepiej znosi niż multi a odnośnie odpinania poduch to... prawdziwy mężczyzna nie odpina aku tylko robi pod napięciem również nie je miodu, tylko żuje pszczoły aby poducha wystrzeliła to musi być odpowiedni sygnał lub bezpośrednio 12V na stykach Edytowane 12 Stycznia 2015 przez dareksu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adel-max 1 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Witam Po wymianie wspomagania a4 2.0d b8 lift pojawił sie błąd; ;5258753 - Układ kierowniczy C10AC F0 [137] - niewyuczone położenia krańcowe MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 243 Przebieg: 104452 km Data: 2015.01.06 Czas: 01:29:13 może koledzy wiecie jak adoptować to wspomaganie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowiq 25 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Panowie, jest gdzieś pełna lista dostępnych kodów wyposażenia PR? Zainteresował mnie temat Dynamic Steering i jestem ciekaw ile w tym rezania i co już mam w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andynl 9 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Tu jest decoder PR http://www.audienthusiasts.com/Application_PRDecoder.asp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowiq 25 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Dekoder to ja wiem Chodziło mi o listę wszystkich dostępnych kodów wyposażeń. Znalazłem wczoraj coś takiego i wygląda to na całkiem kompletną lisę. Może komuś się przyda: http://vag-codes.info/vag-option-codes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Panowie, czy to normalne, że alternator nie daje rady doładowywać aku, kiedy jeżdżę codziennie około 2km x 2 i to z reguły na światłach? Aku ma rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Dekoder to ja wiem Chodziło mi o listę wszystkich dostępnych kodów wyposażeń. Znalazłem wczoraj coś takiego i wygląda to na całkiem kompletną lisę. Może komuś się przyda: http://vag-codes.info/vag-option-codes A coś takiego ===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/27445-vin-dekoder-wyposazenia/#entry348381 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit007 0 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Panowie, czy to normalne, że alternator nie daje rady doładowywać aku, kiedy jeżdżę codziennie około 2km x 2 i to z reguły na światłach? Aku ma rok. No, przy tak długich trasach niestety to całkiem możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowiq 25 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Dekoder to ja wiem Chodziło mi o listę wszystkich dostępnych kodów wyposażeń. Znalazłem wczoraj coś takiego i wygląda to na całkiem kompletną lisę. Może komuś się przyda: http://vag-codes.info/vag-option-codes A coś takiego ===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/27445-vin-dekoder-wyposazenia/#entry348381 Tak, znalazłem wcześniej jednego linka podanego w tamtym temacie. @wrc, może Ty wiesz coś więcej na temat opcji Dynamic Steering (PR 1N7). Przejrzałem trochę w ELSIE ale do końca nie wiem na ile niewykonalne jest dorezanie czegoś takiego. To tylko kwestia dodatkowego modułu, czy też np. w grę wchodzi zmiana jakichś części mechanicznych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Tak ten układ wspołdziała z ADSem , na pewno do wymiana kolumna jest Duzy kłopot jest z ustawieniem nawet ORI układu ( kalibracja). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Duzy kłopot jest z ustawieniem nawet ORI układu ( kalibracja) Czyli to nie jest prosty algorytm prędkość/silą wspomagania? W face lifcie to jest 1N8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Panowie, czy to normalne, że alternator nie daje rady doładowywać aku, kiedy jeżdżę codziennie około 2km x 2 i to z reguły na światłach? Aku ma rok.No, przy tak długich trasach niestety to całkiem możliwe.Tak myślałem. Jakby nie było, trochę tych odbiorników prądu dorezane jest, a aku ten sam. Zostaje mi podłączanie ładowarki co parę tygodni. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidg2 2 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Albo dłuższa trasa co jakiś czas. Są takie pierdółki które podtrzymują akumulator naładowany. Tylko nie wiem czy chciałbyś codziennie podłączać auto do prądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Albo dłuższa trasa co jakiś czas. Są takie pierdółki które podtrzymują akumulator naładowany. Tylko nie wiem czy chciałbyś codziennie podłączać auto do prądu. Mam dobrą ładowarkę, więc co jakiś czas sobie podepnę. Codziennie odpada bo nie mam garażu. W kraju, gdzie deszcz leje codziennie (może trochę przesadzam), nikt nie ma garażu. Nie widziałem tu jeszcze auta w garażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidg2 2 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Można by zrobić tak jak w Finlandii mają, gniazdko gdzieś w zderzaku czy w kratce z przodu i podłączać kabel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się