Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Cześć:hi:

Czy może tak być, że jak jest zalany zly olej do wspomagania to przestaje działać wspomaganie gdy auto się zagrzeje?

Wiem jeszcze że było servo zmieniane.

A4 b8 allroad.

Edytowane przez Adam87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być, że zagrzany olej wspomagania jest zbyt rzadki i pompa nie umie nabić ciśnienia.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Langista napisał(a):

Może być, że zagrzany olej wspomagania jest zbyt rzadki i pompa nie umie nabić ciśnienia.

Bo śwagier:wink: chce kupić i byliśmy oglądać a tu taka sytuacja.. i właśnie mówił, że tak to wyglądało. Ma to zrobić w weekend i w poniedziałek zobaczymy.

Jeszcze trichę cieknie olej spod dekla, ale myślę że to nie problem. Tak to spoko auto:thumbup1:

Edytowane przez Adam87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda mi to raczej na usterkę. Bez powodu nie wymieniali a po wymianie nadal zonk.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Adam87 napisał(a):

Cześć:hi:

Czy może tak być, że jak jest zalany zly olej do wspomagania to przestaje działać wspomaganie gdy auto się zagrzeje?

Wiem jeszcze że było servo zmieniane.

A4 b8 allroad.

 

a jaki był wlany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał(a):

 

a jaki był wlany ?

Tego niewiem bo własciciel nie mówił. Tak podejrzewa, więc niewiem. 

Mogą być jakieś konsekwencje tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest istotne co wlał bo moze zamiast płynu wlał jakies inne g.... niekoniecznie olejowe

ostatnio miałem walke z C6 gdzie syn własciciela auta wlał do zbiorniczka wspomagania płyn do szyb

musiałem wszystko rwac, pompa szmelc, przewody do płukania i magiel do wyjecia

  • wow 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładniej mówił, że olej ale raczej nie odpowiedni, więc może tragedii nie będzie. Zobaczymy czy będzie działać po weekendzie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Adam87 napisał(a):

Dokładniej mówił, że olej ale raczej nie odpowiedni, więc może tragedii nie będzie. Zobaczymy czy będzie działać po weekendzie..

 

tam cokolwiek wlejesz, nawet rope to ma bedzie działac, 

porozpinaj co sie da i usun jak najwiecej starego płynu z układu

potem zapodaj jakikolwiek zielony, najlepiej LHM do citroena, zagrzej płyn i jeszcze raz wylej

jak bedzie bieda to pompa wek

Edytowane przez Dev
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

Wygląda mi to raczej na usterkę. Bez powodu nie wymieniali a po wymianie nadal zonk.

W sumie nic nie mówiło jakiejś usterce. Jedynie o tym servo i że ten płyn zmieniony..

Może magiel już się kończy..

Edytowane przez Adam87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli sciema, chca sie pozbyć grata w cenie rynkowej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Dev napisał(a):

czyli sciema, chca sie pozbyć grata w cenie rynkowej ?

Dokładnie na to wygląda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby w weekend ma zrobić ze będzie działać, bo powiedziałem że nie bierzemy jak tak będzie dalej.

237k km nalotu ma.

Edytowane przez Adam87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie dalej mam problem z maglem 13rok auta polift

guma pękła i zatarl się,dorwałem magiel cały z numerem sterownika 8K0.909.144E a moja przekładnia cała miała numer koncowy F, na chłopski rozum wziąłem przerzuciłem sterownik mój do nowej przekładni i błąd ze sterownik uszkodzony  i drugi błąd to czujnik położenia silnika, wrzuciłem znowu sterownik ten co był na tym nowym maglu z końcówka E i takie same błędy jak wyżej plus niewyuczone położenie krańcowe,uszkodziło dwa sterowniki naraz ? Muszę mieć sterownik z taka sama końcówka jak miałem czy nie ma to wpływu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Dev napisał(a):

Ma

Cos więcej doradzisz kolego? Czyli do magla gdzie był inny sterownik nawet jak dam nowy o numerach moich to nic to nie da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Leszczonka napisał(a):

Cos więcej doradzisz kolego? Czyli do magla gdzie był inny sterownik nawet jak dam nowy o numerach moich to nic to nie da?

Daj VIN auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.02.2023 o 19:56, Adam87 napisał(a):

No niby w weekend ma zrobić ze będzie działać, bo powiedziałem że nie bierzemy jak tak będzie dalej.

237k km nalotu ma.

Siema. I gość wczoraj w południe napisał, że po zmianie płynu nadal to samo, więc trzeba zmieniać pompę i niewiadomo co z maglem.. także auto odpuszczamy..

Za to już kupiona jest kolejna, troszkę droższa, ale za to wszystko jest ok:thumbup1:

 

 

Takie jeszcze pytanie..

Czy wychodziły allroady w wersji bez S-line z czarną podsufitką?

 

20230218_152450.jpg

Edytowane przez Adam87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...