Motal Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Jak rozróżnić multitronic od s-tronica w polifcie? Quattro jest. Da się po wlepce w książce stwierdzić jaka skrzynia tam siedzi?
Hohe Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Jak rozróżnić multitronic od s-tronica w polifcie? Quattro jest. Da się po wlepce w książce stwierdzić jaka skrzynia tam siedzi? Multi z Q chyba nie było.
Yoghurt Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 nie. multitronic to skrzynia bezstopniowa (CVT) i jest tylko z oska. z q mogl byc tiptronic (ale niem wiem czy w b8)
Wolf1991 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 (edytowane) Panowie mam pytanie z innej beczki Mam taki oto błąd z keylessa i nie bardzo wiem o co chodzi Czujniki w klamkach do wymiany są? Zna ktoś nr tych czujników może? ------------------------------------------------------------------------------- Address 05: Acc/Start Auth. (J393) Labels: 8K0-907-064-05.clb Part No SW: 8K0 907 064 DQ HW: 8K0 907 064 DQ Component: BCM2 1.1 H02 0326 Revision: 00002001 Coding: 072200 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 020C12279D1CB62E4B-8056 Subsystem 1 - Part No SW: 8T0 959 754 K HW: 8T0 959 754 K Component: FBSAUDIB8 IDG H38 0060 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 905 852 D HW: 8K0 905 852 D Component: J764 ELV MLB H37 0042 5 Faults Found: 03286 - Sensor for Contact with Door Handle; Front Right 007 - Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01100111 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 32 Reset counter: 179 Mileage: 225921 km Time Indication: 0 Date: 2016.07.30 Time: 12:02:39 00192 - Rear Left Door Handle Touch Sensor (G417) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Reset counter: 202 Mileage: 225284 km Time Indication: 0 Date: 2016.07.02 Time: 09:58:33 00193 - Rear Right Door Handle Touch Sensor (G418) 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 12 Reset counter: 179 Mileage: 225920 km Time Indication: 0 Date: 2016.07.30 Time: 11:24:28 00193 - Rear Right Door Handle Touch Sensor (G418) 007 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100111 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Reset counter: 219 Mileage: 225900 km Time Indication: 0 Date: 2016.07.30 Time: 10:19:51 03286 - Sensor for Contact with Door Handle; Front Right 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Reset counter: 179 Mileage: 225920 km Time Indication: 0 Date: 2016.07.30 Time: 11:24:28 -------------------------------------------------------------- Edytowane 12 Sierpnia 2016 przez Wolf1991
Motal Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 We wlepce jest 0G7, wg. googli tiptronic. Był w b8 po lifcie tiptronic? Już zgłupiałem obok mocy silnika jest A7S czyli automat 7 stopniowy. Silnik to CDUC. Ktoś wie co oznaczają kody 9G2 9Q8 D43? Nigdzie nie mogę ich znaleźć.
miodzio Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 (edytowane) We wlepce jest 0G7, wg. googli tiptronic. Był w b8 po lifcie tiptronic? Już zgłupiałem obok mocy silnika jest A7S czyli automat 7 stopniowy. Silnik to CDUC. Ktoś wie co oznaczają kody 9G2 9Q8 D43? Nigdzie nie mogę ich znaleźć. Takie coś zalazłem na szybko:) 9Q8 Multi-function display/on-board computer 9G2 Alternator 100-150 A D43 6-cylinder turbo diesel engine 3.0 l/180 kW (24V) V6, TDI common rail base engine is TF1/TH1/T41 Edytowane 12 Sierpnia 2016 przez miodzio
Motal Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Dzięki wielkie. A mógłby ktoś mi wyjaśnić jak to jest z tymi skrzyniami?
piotrekb_tt Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Tiptronik byl w przedlifcie z quattro. Po lifcie byly juz tylko stronic. W osce byly oczywiscie tez multitronic
komoornik Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 We wlepce jest 0G7, wg. googli tiptronic. Był w b8 po lifcie tiptronic? Już zgłupiałem obok mocy silnika jest A7S czyli automat 7 stopniowy. Silnik to CDUC. Ktoś wie co oznaczają kody 9G2 9Q8 D43? Nigdzie nie mogę ich znaleźć. 9G2 = Alternator 100-150 A 9Q8 = Multi-function display/on-board computer D43 = 6-cyl. turbo dies. eng. 3.0 L/180 kW 24VV6 TDI, common rail Base engine is TF1/TH1 0G7 to tylko kod wyposażenia wskazujący na automat. Obok kodu silnika powinien być kod skrzyni biegów.
Motal Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Obok kodu silnika powinien być kod skrzyni biegów. Jest coś takiego: 180KW A7S 05/12 CDUC JKS NHN (kod lakieru) N1N / FZ i kody wyposażenia
piotrekb_tt Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 (edytowane) To z kodu wychodzi ze masz namuala. JKS manual a NHN automat Edytowane 12 Sierpnia 2016 przez piotrekb_tt
komoornik Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Z tego co widzę JKS to oznaczenie tylnego mostu. A NHN wskazuje na S-Tronic.
mumen Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Witam, czy ma ktoś z Was numer znaczka S-line na przednie nadkole? A może ktoś z Was ma na sprzedaż? wezmę z garść ;D Jak byś jeszcze potrzebował to pisz PW, ja mam teraz auto u lakiernika i kazałem mu te znaczki fabryczne zdemontować więc będą na opych ...
tommy-cichy Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Mam takie pytanko. Czy ktoś z naszych forumowiczow mieszka w Angli lub Irlandi i chodzi do szkoły lub jego dziecko. Poszukuje kogoś kto ma legitymacje szkolna żeby uzyskać rabat na dość drogi sprzęt Dell. Chętnie odwdzięczę się za pomoc jak będzie coś trzeba zakupić w Niemczech. Z góry dzięki.
piotrekb_tt Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Panowie idzie wykodowac czujnik wilgotnosci powietrza w przedlifcie? Klima 3 zone
st4yKool Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 No i po wymianie zaworu i chlodnicy egr w 3.0 tdi... -6200 pln.. we wtorek ecuprojekt i ogien Sent from my SM-G920F using Tapatalk
_Gabriel_ Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 No i po wymianie zaworu i chlodnicy egr w 3.0 tdi... -6200 pln.. we wtorek ecuprojekt i ogien Sent from my SM-G920F using Tapatalk nie chciales sie pozbyc EGRu?
Yoghurt Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Nie wiem jak w 3.0 w B8 ale ja w B7 w 2.0 tdi gdy pozbył się egr to w zimie po mieście non stop jezdzilem na niedogrzanym silniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się