_Gabriel_ Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Oz tarcze.. 3kkm.. po dotarciu zaczely bic.. przy lekkim hamowaniu kierownica chodzi.. mocniej docisne to przestaja bic.. no mowia ze ogarna to.. nie bede im patrzyl na rece, zaklad polecany przez forumowicza.. Sent from my SM-G920F using Tapatalk pewnie Ci przetocza tarcze, skoro masz prawie nowe
st4yKool Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 No mam nadzieje ze ogarna temat.. chcialem znowu jechać na Nurburging a tam hamulce najwazniejsze.. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
edraven Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) Krzywe tarcze bardzo ciężko przetoczyć, bo nóż się poddaje nierównościom. trzeba miec dużą i sztywną maszynę. Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez edraven
amaradaar Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Koledzy jako prekursor (chyba) jestem po wymianie sprzeglo+docisk+dwumas z po testowego polifta Q5 . Panie pre korsarzu poprosimy o numery czesci
piotrekb_tt Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 sam wydech od dpfu da okolo 20koni. gratulacje wyniku Wątpię żeby sam wydech koncowy dal 20ps ;-)
st4yKool Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Krzywe tarcze bardzo ciężko przetoczyć, bo nóż się poddaje nierównościom. trzeba miec dużą i sztywną maszynę.Mam caly czas nadzieje ze to nie krzywe tarcze.. juz 3 godzine mecza temat.. heh moglem zrobic relacje live na youtube :Zakladaja mi tez oplot.. sam wydech od dpfu da okolo 20koni. gratulacje wyniku Wątpię żeby sam wydech koncowy dal 20ps ;-)Tak mowia tunerzy.. ale moim zdaniem sens zaden bez zmiany turbo itp.. jak juz znianiac z tych 320 to od razu na 360+.. inaczej ciezko odczuć.. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
_Gabriel_ Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 sam wydech od dpfu da okolo 20koni. gratulacje wyniku Wątpię żeby sam wydech koncowy dal 20ps ;-) uwierz mi, ze tak jest. oczywiscie korekta softu potrzebna
miecio7934 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Panowie pytanko Mam 7K6 Flat tire indicator. Kiedy na wyświetlaczu pokaże mi spadek ciśnienia ? o ile musi spaść by pokazać spadek ?
Motal Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Jaki kod na wlepce odpowiada za s-line zewnętrzny/wewnętrzny w polifcie?
Kooga Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Oz tarcze.. 3kkm.. po dotarciu zaczely bic.. przy lekkim hamowaniu kierownica chodzi.. mocniej docisne to przestaja bic.. no mowia ze ogarna to.. nie bede im patrzyl na rece, zaklad polecany przez forumowicza.. Sent from my SM-G920F using Tapatalk U mnie jest dokladnie tak samo, przy lekkim hamowaniu kierownica lata, po mocnym depnieciu w hamulec jest okej. Czyli ten sam problem mamy. Jesli go rozwiaza to prosze napisz co to bylo, bede wiedzial w co celowac
st4yKool Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Odpowietrzenie prawego zacisku.. auto juz u mnie, wszystko smiga Sent from my SM-G920F using Tapatalk
edraven Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) Odpowietrzenie prawego zacisku.. Czyli elementarz mechanika, a tyle pier@#$enia. Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez edraven
st4yKool Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Wazne ze smiga Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Kooga Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 No to u mnie raczej nie bedzie to skoro i na starych i na nowych bije :|
st4yKool Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 To jeszcze piasty moga byc.. u mnie prawa jest blisko limitu, za miesiac wymienie profilaktycznie. Zalozyli wszystko nowe, odpowietrzyli i bylo ok.. po 3kkm zaczelo bic.. naprawili i dziala. Ja nie mam z tym problemu.. rozumiem ze nie da sie inaczej sprawdzic czy dobrze odpowietrzone niz jezdzac.. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Veiru Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Orientuje się ktoś może jakiej jakości jest ta lotka i czy w ogóle warto takim czymś się interesować? http://allegro.pl/audi-a4-rs4-b8-avant-spoiler-tuning-lotka-nowosc-i6356851896.html Lub jakieś sugestie gdzie można nabyć taką ORI od rs4, bądź s-line? Dzięx
amaradaar Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 nie miałem ale słyszałem że nawet jak na oko wygląda że jest równo zawsze ejst problem ze spasowaniem i trochu zawsze gdzieś będzie wypaczona... co do ori rs4 ja czekałem rok.. więc musisz uzbroić się w cierpliwość http://www.ebay.de/itm/AUDI-RS4-8K-Heckklappe-Heckdeckel-Klappe-Hinten-Hatchback-A4-S4-Allroad-Spoiler-/262571512244?hash=item3d227b51b4:g:sKYAAOSwMtxXq0iT
ArkadiuS Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Koledzy jako prekursor (chyba) jestem po wymianie sprzeglo+docisk+dwumas z po testowego polifta Q5 .Panie pre korsarzu poprosimy o numery czesci Czesci nie byly zdobyczne, ale w bardzo dobrej cenie i pochodziły z Q5 2.0tdi polift. Calosc po zlozeniu w fazie testów. Teraz bedzie T z CAHA i program.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się