Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

a ma jakies zalety? :)

Pomocni jak zwykle :decayed: bardziej chodzi mi o to czy mi ma problemy z rozrządem jak poprzednik w B7. Spalanie mnie średnio interesuje bo mało śmigam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie chcesz modzic i nie jezdzisz za duzo, to moze nie jest to jakis mega zly wybor... osobiscie bym sie nie pchal w tak niszowy silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazje jezdzic takim okazem :hi:

Kolega kolegi sprowadził ze Szwajcarii , przebieg był znikomy ( gdzies 90 tys.km)

Nic nie narzekał ze cos sie dzieje .

tutaj cos info jest ---> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/246495-32-v6-fsi/#entry3542647

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie chcesz modzic i nie jezdzisz za duzo, to moze nie jest to jakis mega zly wybor... osobiscie bym sie nie pchal w tak niszowy silnik.

No właśnie mało użytkowników go ma to i mało info. Dzięki Grzegorz chociaż nawet nie wiadomo czy ten rozrząd w końcu ok czy tak samo jak w b7 po kupnie wymiana:kwasny:

Tapnięte z SGS5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak chciałem kupić te 3,2to koleś co robi tylko grupę VAG bardzo mi go odradzal podstawa to nieszczesny syf w dolocie i tak dokładnie już nie pamiętam ale jak coś mogę się wieczorem dowiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z rozrządem niby dalej są.

Oleju niby nie bierze, ale 2.0 TFSI po chipie będzie na pewno sprawniej jechał. Nie mówiąc już o możliwości relatywnie niedrogich dalszych modyfikacjach.

3.2 FSI nie ma potencjału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z rozrządem niby dalej są.

Oleju niby nie bierze, ale 2.0 TFSI po chipie będzie na pewno sprawniej jechał. Nie mówiąc już o możliwości relatywnie niedrogich dalszych modyfikacjach.

3.2 FSI nie ma potencjału.

Mam dość dolewania oleju w B6 także albo kupię diesla albo benę która oleju nie bierze ;) Kurcze przeglądam różne auta ale tylko w B8 się widze :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś szuka gwintu do B8 ?

Mam zdrowe KW

Ktora wersja? Jak bardzo to twarde w porównaniu do prokita i jaki zakres regulacji? Pozdro

Tapniete z SGS7

http://www.olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-kw-do-audi-a4-b8-lub-a5-CID5-IDhBIJj.html#5ec28aedd0

na cene nie patrz, jest do sporej negocjacji

sprawdzałem u dealera KW ten zestaw, kosztuje 5500

Na cenę nie patrze bo wiem zebysmy sie dogadali. Ale mowia we wsi ze za twardo bedzie na tym do jazdy na codzien :(

Tapniete z SGS7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z rozrządem niby dalej są.

Oleju niby nie bierze, ale 2.0 TFSI po chipie będzie na pewno sprawniej jechał. Nie mówiąc już o możliwości relatywnie niedrogich dalszych modyfikacjach.

3.2 FSI nie ma potencjału.

Mam dość dolewania oleju w B6 także albo kupię diesla albo benę która oleju nie bierze ;) Kurcze przeglądam różne auta ale tylko w B8 się widze :kwasny:

2.0TDI np 177 lub 190 + chip lub 3.0TDI (ale tylko zadbane z niekręconym przebiegiem, bo jak kupisz szmelc to pakiet startowy cię zabije) i będziesz zadowolony. 3.2 spierdzielili po całości.

Ps. Benzyny, które nie biorą oleju skończyły się w B7 w 1.8T (nie TFSI), bo reszta to już nie kwestia "czy?" ale "ile?".

Edytowane przez JawoR36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z rozrządem niby dalej są.

Oleju niby nie bierze, ale 2.0 TFSI po chipie będzie na pewno sprawniej jechał. Nie mówiąc już o możliwości relatywnie niedrogich dalszych modyfikacjach.

3.2 FSI nie ma potencjału.

Mam dość dolewania oleju w B6 także albo kupię diesla albo benę która oleju nie bierze ;) Kurcze przeglądam różne auta ale tylko w B8 się widze :kwasny:

2.0TDI np 177 lub 190 + chip lub 3.0TDI (ale tylko zadbane z niekręconym przebiegiem, bo jak kupisz szmelc to pakiet startowy cię zabije) i będziesz zadowolony. 3.2 spierdzielili po całości.
Lukasz ale to polifty. Nie chce wydać 70k na auto. Rozum mówi kup octavie...

Tapnięte z SGS5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z rozrządem niby dalej są.

Oleju niby nie bierze, ale 2.0 TFSI po chipie będzie na pewno sprawniej jechał. Nie mówiąc już o możliwości relatywnie niedrogich dalszych modyfikacjach.

3.2 FSI nie ma potencjału.

Mam dość dolewania oleju w B6 także albo kupię diesla albo benę która oleju nie bierze ;) Kurcze przeglądam różne auta ale tylko w B8 się widze :kwasny:

2.0TDI np 177 lub 190 + chip lub 3.0TDI (ale tylko zadbane z niekręconym przebiegiem, bo jak kupisz szmelc to pakiet startowy cię zabije) i będziesz zadowolony. 3.2 spierdzielili po całości.
Lukasz ale to polifty. Nie chce wydać 70k na auto. Rozum mówi kup octavie...

Tapnięte z SGS5

Rozum? Z nim się nie gada jak się auto kupuje, ciągle miesza. Pomyślałem kupię A4 B7 3.0TDI, była forumowa na sprzedaż, coś koło 30 tyś. A rozum na to : No gdzie B7 za 30, skoro B8 zaczyna się od 40. Ciągnąc dalej na co komu golas w przedliftowej B8, skoro od 50 są już golasy w lifcie.. No ale co ja się będę golasem woził? SLine wew + zew musi być, bo szkoda później dokładać, no i klekot 2.0. Z 50 robi się 70-80.. Robi się fajnie, ale szkoda nie dorzucić jeszcze trochę do Quattro, Banga itp. I tak z B7 rozum kazał kupić B8, za którą cenowo miałbym C7 :facepalm: O C7 też rozum wspomniał, ale się opamiętał, że mój ryj nie pasuje do A6 :grin: I tak można w kółko przy każdym aucie rozmyślać i dokładać, a później żywić się gruzem, a w niedzielę chlebem z solą :grin:

Ja szczerze mówiąc jako alternatywę dla Audi dopuszczałem jeszcze Volvo, ale fakt, że są tam silniki Forda nie dopuścił do głębszych rozmyślań nad tą marką, przynajmniej na razie, bo jak zobaczyłem na targach nowe S90 i XC90 to pomyślałem, że Audi zrzucę z jakieś dużej skarpy, wezmę kredyt na 30 lat i wyjadę którymś stamtąd :grin: A do jakiej kwoty w ogóle myślisz?

Edytowane przez JawoR36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Około 40k bym chciał wydać. Może być golas byle miał q:wink:

Tapnięte z SGS5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40k i B8 to sredni pomysl... moze poprostu ogarnij swoj 2.7bit narazie i dozbieraj siana.. jak bedziesz mial ~60k to mozna szukac powoli przedlifta z Q.. ja bym szukal 2.0tfsi po stage1 lub... przed za tania kase z DE i sobei zrobic tiptop w PL... 3.0tdi odradzam tak jak kolega powyzej, komus ktos nie ma 5k+ na boku w razie w..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem w mojej niuni, że słychać takie terkotanie przy cofaniu ze skręconymi kołami. Podejrzewam, że to przegub. Ale nigdy tego nie robiłem. Ile taki przegub do B8 kosztuje i jak skomplikowana jest wymiana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

270-440 zalezy u kogo kupisz tylko dobrze wysluchaj Panie ktory ro chociaz generalnie przegub zew jest taki sam na prawo i lewa strone wiec najwyzej sie narobisz :) nie jest jakos mega skomplikowa dwie godzinki max ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem w mojej niuni, że słychać takie terkotanie przy cofaniu ze skręconymi kołami. Podejrzewam, że to przegub. Ale nigdy tego nie robiłem. Ile taki przegub do B8 kosztuje i jak skomplikowana jest wymiana?

A może skrzypienie? Mam takie skrzypienie przy cofaniu ze skrętem kół ale u siebie narazie stawiam na łożysko na MacPersonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...