Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi chodzi o swiatla cofania :)

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ma ktoś Neony założone na komforcie z końcówką CP? Chodzi mi głównie o wartości 200 i 201 w module 46. Ewentualnie te wartości nawet z innych komfortów.

Opublikowano

dzięki za info :) ale sypiących błędem to mi nie trza :D

Opublikowano

Czy ma ktoś najnowszą ELSĘ, albo wie gdzie pobrać lub zakupić ? Potrzebuję taką co mi obsłuży ostatnie modele A3/A4 z roku 2015 i 2016 ...

Ostatnia moją z 2012 kupiłem na Ebay za chyba 30 euro a teraz nic nie mogę znaleźć ...

Opublikowano

Ma ktoś Neony założone na komforcie z końcówką CP? Chodzi mi głównie o wartości 200 i 201 w module 46. Ewentualnie te wartości nawet z innych komfortów.

Hey ja u siebie mam 200)165na 37) a 201 z12 na 140

Opublikowano

Panowie, mam taki problem, a właściwie to kumpel ze swoją b8 CDHA. Padło mu autko na autostradzie (zapaliło się EPC, zaczęła migać kontrolka od silnika i auto zaczęło szarpać) i w serwisie stwierdzili, ze przez rozregulowany wtrysk mieszanka do pierwszego cylindra była zbyt wysoka, rozwaliło zawór i odłamki zaworu porysowały tuleje, wręcz wtopiły się i sugerują wymianę silnika na nowy.

Pierwsze pytanie czy diagonoza jaką postawili faktycznie może być prawdziwa? Jęśli tak to co mogłobyć tego powodem? Przy ostatniej wizycie w warsztacie nie było błędów w silniku, może mieć to związek z programem jaki zrobił jakieś 1,5 roku temu?

I ostatnie pytanie, jakby ktoś miał taki silnik na zbyciu (bez osprzętu) to dajcie znać. Co ewentualnie można poszukać by też pasowało?

Opublikowano

Panowie, mam taki problem, a właściwie to kumpel ze swoją b8 CDHA. Padło mu autko na autostradzie (zapaliło się EPC, zaczęła migać kontrolka od silnika i auto zaczęło szarpać) i w serwisie stwierdzili, ze przez rozregulowany wtrysk mieszanka do pierwszego cylindra była zbyt wysoka, rozwaliło zawór i odłamki zaworu porysowały tuleje, wręcz wtopiły się i sugerują wymianę silnika na nowy.

Pierwsze pytanie czy diagonoza jaką postawili faktycznie może być prawdziwa? Jęśli tak to co mogłobyć tego powodem? Przy ostatniej wizycie w warsztacie nie było błędów w silniku, może mieć to związek z programem jaki zrobił jakieś 1,5 roku temu?

I ostatnie pytanie, jakby ktoś miał taki silnik na zbyciu (bez osprzętu) to dajcie znać. Co ewentualnie można poszukać by też pasowało?

Ma to związek z tym, że TFSI to chłam, który nie powinien mieć miejsca po wręcz legendarnym 1.8T.

A tak poważnie, bardzo możliwa jest wersja serwisu. 3.0TDI też tak mają, wtryski leją, a potem wypala to i owo. Aby to zdiagnozować trzeba zrobić kontrolę konkretnie wydajności wtrysków, nie ogólną błędów silnika. Swoją drogą nie bez powodu, gdzie bym nie zapytał, większość awarii 1.8TFSI kończy się na wymianie motoru.

Opublikowano (edytowane)

Ma ktoś Neony założone na komforcie z końcówką CP? Chodzi mi głównie o wartości 200 i 201 w module 46. Ewentualnie te wartości nawet z innych komfortów.

u mnie na CN 200 - 73 a 201 - 105

Czy ma ktoś najnowszą ELSĘ, albo wie gdzie pobrać lub zakupić ? Potrzebuję taką co mi obsłuży ostatnie modele A3/A4 z roku 2015 i 2016 ...

Ostatnia moją z 2012 kupiłem na Ebay za chyba 30 euro a teraz nic nie mogę znaleźć ...

jak będę wieczorem w domu to sprawdzę na pewno moja obsługuje A4 z 2015

tak, mam do 2015 łacznie

Edytowane przez Góral65
Opublikowano

Ok, czyli szukać jakiegoś leda porządnego na wsteczne (narazie tak świecą, że to jakaś porażka. . . Żona ma volvo i tam to normalnie jakby ktoś latarką zapodawał, aż chce się cofać)

Opublikowano

Ok, czyli szukać jakiegoś leda porządnego na wsteczne (narazie tak świecą, że to jakaś porażka. . . Żona ma volvo i tam to normalnie jakby ktoś latarką zapodawał, aż chce się cofać)

Poczytaj :)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/339951-mocniejsze-swiatlo-cofania-led/

Opublikowano (edytowane)

Ma to związek z tym, że TFSI to chłam, który nie powinien mieć miejsca po wręcz legendarnym 1.8T.

Dobrze że twój gnojowóz jest super, nie psuje sie, wogóle cacy i tylko tdi jest najlepszym silnikiem na świecie...

Edytowane przez zabiello
Opublikowano

Panowie :D od 2004 chyba, albo nawet wczesniej, zywotnosc silnikow i osprzetu jest wyliczona.. nie ma co sie cisnieniowac.. Silnikow takich jak 1.9tdi czy 1,8t juz nie bedzie nigdy, nie oszukujmy sie :P

Nasze dzieci beda jezdzic autami, w ktorych pojemnosc bedzie miala znaczenie, ale baterii lub ogniwa wodorowego :D

Ja kolejne auto kupuje z wolnossacym v8 minimum 4 litry... no i oczywiscie nie diesel :D (chociaz swojego obecnego klekota kocham i laduje jak w skarbonke :P:)

Opublikowano (edytowane)

Ma to związek z tym, że TFSI to chłam, który nie powinien mieć miejsca po wręcz legendarnym 1.8T.

Dobrze że twój gnojowóz jest super, nie psuje sie, wogóle cacy i tylko tdi jest najlepszym silnikiem na świecie...
To moj pierwszy diesel, poprzednio 4 benzyny, wiekszosc turbo. Do diesla zostalem zmuszony z powodow ow TFSI. Nie ma wyboru wsrod benzyn w modelu B8, wiec wybralem mniejsze zlo. I nie, nie uwazam by moj "gnojowoz" byl najlepszy, nie wiem po co te personalne ataki. Edytowane przez JawoR36
Opublikowano

Kupiłeś polfta.

Podaj jeden argument, w czym polftowe TDI jest lepsze od TFSI poza kwestią spalania.

Opublikowano (edytowane)

Kupiłeś polfta.

Podaj jeden argument, w czym polftowe TDI jest lepsze od TFSI poza kwestią spalania.

Nie ufam na tyle Audi, by poprawilo TFSI na tyle by bylo warte zakupu. Po 2.0PB, wprowadzili niby poprawione 2.0FSI i co z tego wyszlo? Po 1.8T wprowadzili 1.8TFSI i tez nie uwazam by zmiana wyszla na dobre. Spalanie to nie powod wyboru, ba, wolal bym PB.

Powod? Nie spotkalem sie z sytuacja gdzie by komus padlo z dnia na dzien 2.0CR, a o 1.8/2.0TFSI slyszalem wiele. Mowie tu o koniecznosci wymiany bloku, a nie o drobnych usterkach. A o pierscieniach i oleju juz nie wspomne :) Wiem, wiem, Ci co jezdza TFSI zaraz sie oburza "ale mi nie bierze oleju", ale ja tam zdania nie zmienie, jak o 2.0PB/FSI i 1.6 w lifcie B5 az do B7. To zbyt nie pewne silniki, bym mogl je wybrac. Wadliwe pierscienie (TFSI), problemy z rozrzadem (2.0FSI), branie oleju i problem z glowicami (2.0PB) to nie dla mnie. Ja musze miec auto w ktorym przy przebiegu poniej 200kk zmienia sie tylko olej i filtry, a nie modli by wady fabryki akurat mnie ominely i np wtrysk nie wypalil zaworow, przez co uszkodzil blok (przyklad kilka postow wyzej) czy zeby 5 litrow oleju na dolewki starczylo miedzy wymianami, bo pierscienie zaspiewaly anielski orszak.

Edytowane przez JawoR36
Opublikowano

Masz jakiekolwiek statystyki?

Czy jakieś dane wyssane z palca?

Poliftowe TFSI ma na pewno dużo mniejszą szansę na kosztowną awarię niż TDI.

Nie ma problemów z DPF czy EGR.

Jeśli z takiego powodu wybrałeś TDI to gratuluję :)

Opublikowano

Prawie 5 lat tylko w czesciach do A4, cos tam wiem. Sprzedajnosc, ceny, popularnosc sporo mowi o awaryjnosci silnika. Silniki nie psujace sie jest problem sprzedac i kosztuja nie wiele wiecej niz zlom.

Swoja droga, wole wyrzucic programowo DPF czy EGR niz wymieniac pierscienie itd.

Bezawaryjnosci ! [emoji106]

Opublikowano

Ok, czyli szukać jakiegoś leda porządnego na wsteczne (narazie tak świecą, że to jakaś porażka. . . Żona ma volvo i tam to normalnie jakby ktoś latarką zapodawał, aż chce się cofać)

Poczytaj :)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/339951-mocniejsze-swiatlo-cofania-led/

Dzięki,

już w miarę temat ogarnięty, tylko jeszcze czekam na odpowiedź od kolegi bo on też ma żarówki ledowe i będziemy wymieniać.

Opublikowano

Ok, czyli szukać jakiegoś leda porządnego na wsteczne (narazie tak świecą, że to jakaś porażka. . . Żona ma volvo i tam to normalnie jakby ktoś latarką zapodawał, aż chce się cofać)

Poczytaj :)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/339951-mocniejsze-swiatlo-cofania-led/

Dzięki,

już w miarę temat ogarnięty, tylko jeszcze czekam na odpowiedź od kolegi bo on też ma żarówki ledowe i będziemy wymieniać.

podaj linki co kupujesz...

posted from my mobile

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...