komoornik Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 https://aliexpress.com/item/1pcs-High-power-Car-Canbus-Error-Cree-Emitter-LED-T15-921-912-W16W-Cree-30w-LED/32620905873.html Mam coś takiego. Błędem sypało, wyłączona diagnoza samych świateł cofania.
bodas Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Ma ktoś Neony założone na komforcie z końcówką CP? Chodzi mi głównie o wartości 200 i 201 w module 46. Ewentualnie te wartości nawet z innych komfortów.
amaradaar Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 dzięki za info ale sypiących błędem to mi nie trza
mumen Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Czy ma ktoś najnowszą ELSĘ, albo wie gdzie pobrać lub zakupić ? Potrzebuję taką co mi obsłuży ostatnie modele A3/A4 z roku 2015 i 2016 ... Ostatnia moją z 2012 kupiłem na Ebay za chyba 30 euro a teraz nic nie mogę znaleźć ...
Piotr Czarnojan Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Ma ktoś Neony założone na komforcie z końcówką CP? Chodzi mi głównie o wartości 200 i 201 w module 46. Ewentualnie te wartości nawet z innych komfortów. Hey ja u siebie mam 200)165na 37) a 201 z12 na 140
sebek Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Panowie, mam taki problem, a właściwie to kumpel ze swoją b8 CDHA. Padło mu autko na autostradzie (zapaliło się EPC, zaczęła migać kontrolka od silnika i auto zaczęło szarpać) i w serwisie stwierdzili, ze przez rozregulowany wtrysk mieszanka do pierwszego cylindra była zbyt wysoka, rozwaliło zawór i odłamki zaworu porysowały tuleje, wręcz wtopiły się i sugerują wymianę silnika na nowy. Pierwsze pytanie czy diagonoza jaką postawili faktycznie może być prawdziwa? Jęśli tak to co mogłobyć tego powodem? Przy ostatniej wizycie w warsztacie nie było błędów w silniku, może mieć to związek z programem jaki zrobił jakieś 1,5 roku temu? I ostatnie pytanie, jakby ktoś miał taki silnik na zbyciu (bez osprzętu) to dajcie znać. Co ewentualnie można poszukać by też pasowało?
JawoR36 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Panowie, mam taki problem, a właściwie to kumpel ze swoją b8 CDHA. Padło mu autko na autostradzie (zapaliło się EPC, zaczęła migać kontrolka od silnika i auto zaczęło szarpać) i w serwisie stwierdzili, ze przez rozregulowany wtrysk mieszanka do pierwszego cylindra była zbyt wysoka, rozwaliło zawór i odłamki zaworu porysowały tuleje, wręcz wtopiły się i sugerują wymianę silnika na nowy. Pierwsze pytanie czy diagonoza jaką postawili faktycznie może być prawdziwa? Jęśli tak to co mogłobyć tego powodem? Przy ostatniej wizycie w warsztacie nie było błędów w silniku, może mieć to związek z programem jaki zrobił jakieś 1,5 roku temu? I ostatnie pytanie, jakby ktoś miał taki silnik na zbyciu (bez osprzętu) to dajcie znać. Co ewentualnie można poszukać by też pasowało? Ma to związek z tym, że TFSI to chłam, który nie powinien mieć miejsca po wręcz legendarnym 1.8T. A tak poważnie, bardzo możliwa jest wersja serwisu. 3.0TDI też tak mają, wtryski leją, a potem wypala to i owo. Aby to zdiagnozować trzeba zrobić kontrolę konkretnie wydajności wtrysków, nie ogólną błędów silnika. Swoją drogą nie bez powodu, gdzie bym nie zapytał, większość awarii 1.8TFSI kończy się na wymianie motoru.
Góral65 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Ma ktoś Neony założone na komforcie z końcówką CP? Chodzi mi głównie o wartości 200 i 201 w module 46. Ewentualnie te wartości nawet z innych komfortów. u mnie na CN 200 - 73 a 201 - 105 Czy ma ktoś najnowszą ELSĘ, albo wie gdzie pobrać lub zakupić ? Potrzebuję taką co mi obsłuży ostatnie modele A3/A4 z roku 2015 i 2016 ... Ostatnia moją z 2012 kupiłem na Ebay za chyba 30 euro a teraz nic nie mogę znaleźć ... jak będę wieczorem w domu to sprawdzę na pewno moja obsługuje A4 z 2015 tak, mam do 2015 łacznie Edytowane 10 Listopada 2016 przez Góral65
mlody020 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Ok, czyli szukać jakiegoś leda porządnego na wsteczne (narazie tak świecą, że to jakaś porażka. . . Żona ma volvo i tam to normalnie jakby ktoś latarką zapodawał, aż chce się cofać)
Kooga Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Ok, czyli szukać jakiegoś leda porządnego na wsteczne (narazie tak świecą, że to jakaś porażka. . . Żona ma volvo i tam to normalnie jakby ktoś latarką zapodawał, aż chce się cofać) Poczytaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/339951-mocniejsze-swiatlo-cofania-led/
zabiello Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Ma to związek z tym, że TFSI to chłam, który nie powinien mieć miejsca po wręcz legendarnym 1.8T. Dobrze że twój gnojowóz jest super, nie psuje sie, wogóle cacy i tylko tdi jest najlepszym silnikiem na świecie... Edytowane 10 Listopada 2016 przez zabiello
st4yKool Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Panowie od 2004 chyba, albo nawet wczesniej, zywotnosc silnikow i osprzetu jest wyliczona.. nie ma co sie cisnieniowac.. Silnikow takich jak 1.9tdi czy 1,8t juz nie bedzie nigdy, nie oszukujmy sie Nasze dzieci beda jezdzic autami, w ktorych pojemnosc bedzie miala znaczenie, ale baterii lub ogniwa wodorowego Ja kolejne auto kupuje z wolnossacym v8 minimum 4 litry... no i oczywiscie nie diesel (chociaz swojego obecnego klekota kocham i laduje jak w skarbonke
JawoR36 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Ma to związek z tym, że TFSI to chłam, który nie powinien mieć miejsca po wręcz legendarnym 1.8T.Dobrze że twój gnojowóz jest super, nie psuje sie, wogóle cacy i tylko tdi jest najlepszym silnikiem na świecie...To moj pierwszy diesel, poprzednio 4 benzyny, wiekszosc turbo. Do diesla zostalem zmuszony z powodow ow TFSI. Nie ma wyboru wsrod benzyn w modelu B8, wiec wybralem mniejsze zlo. I nie, nie uwazam by moj "gnojowoz" byl najlepszy, nie wiem po co te personalne ataki. Edytowane 10 Listopada 2016 przez JawoR36
komoornik Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Kupiłeś polfta. Podaj jeden argument, w czym polftowe TDI jest lepsze od TFSI poza kwestią spalania.
JawoR36 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Kupiłeś polfta. Podaj jeden argument, w czym polftowe TDI jest lepsze od TFSI poza kwestią spalania. Nie ufam na tyle Audi, by poprawilo TFSI na tyle by bylo warte zakupu. Po 2.0PB, wprowadzili niby poprawione 2.0FSI i co z tego wyszlo? Po 1.8T wprowadzili 1.8TFSI i tez nie uwazam by zmiana wyszla na dobre. Spalanie to nie powod wyboru, ba, wolal bym PB.Powod? Nie spotkalem sie z sytuacja gdzie by komus padlo z dnia na dzien 2.0CR, a o 1.8/2.0TFSI slyszalem wiele. Mowie tu o koniecznosci wymiany bloku, a nie o drobnych usterkach. A o pierscieniach i oleju juz nie wspomne Wiem, wiem, Ci co jezdza TFSI zaraz sie oburza "ale mi nie bierze oleju", ale ja tam zdania nie zmienie, jak o 2.0PB/FSI i 1.6 w lifcie B5 az do B7. To zbyt nie pewne silniki, bym mogl je wybrac. Wadliwe pierscienie (TFSI), problemy z rozrzadem (2.0FSI), branie oleju i problem z glowicami (2.0PB) to nie dla mnie. Ja musze miec auto w ktorym przy przebiegu poniej 200kk zmienia sie tylko olej i filtry, a nie modli by wady fabryki akurat mnie ominely i np wtrysk nie wypalil zaworow, przez co uszkodzil blok (przyklad kilka postow wyzej) czy zeby 5 litrow oleju na dolewki starczylo miedzy wymianami, bo pierscienie zaspiewaly anielski orszak. Edytowane 11 Listopada 2016 przez JawoR36
komoornik Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Masz jakiekolwiek statystyki? Czy jakieś dane wyssane z palca? Poliftowe TFSI ma na pewno dużo mniejszą szansę na kosztowną awarię niż TDI. Nie ma problemów z DPF czy EGR. Jeśli z takiego powodu wybrałeś TDI to gratuluję
JawoR36 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Prawie 5 lat tylko w czesciach do A4, cos tam wiem. Sprzedajnosc, ceny, popularnosc sporo mowi o awaryjnosci silnika. Silniki nie psujace sie jest problem sprzedac i kosztuja nie wiele wiecej niz zlom. Swoja droga, wole wyrzucic programowo DPF czy EGR niz wymieniac pierscienie itd. Bezawaryjnosci ! [emoji106]
mlody020 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Ok, czyli szukać jakiegoś leda porządnego na wsteczne (narazie tak świecą, że to jakaś porażka. . . Żona ma volvo i tam to normalnie jakby ktoś latarką zapodawał, aż chce się cofać) Poczytaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/339951-mocniejsze-swiatlo-cofania-led/ Dzięki, już w miarę temat ogarnięty, tylko jeszcze czekam na odpowiedź od kolegi bo on też ma żarówki ledowe i będziemy wymieniać.
Bodzio_s40 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Ok, czyli szukać jakiegoś leda porządnego na wsteczne (narazie tak świecą, że to jakaś porażka. . . Żona ma volvo i tam to normalnie jakby ktoś latarką zapodawał, aż chce się cofać) Poczytaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/339951-mocniejsze-swiatlo-cofania-led/ Dzięki,już w miarę temat ogarnięty, tylko jeszcze czekam na odpowiedź od kolegi bo on też ma żarówki ledowe i będziemy wymieniać. podaj linki co kupujesz...posted from my mobile
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się